zamiana katana na neos
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 28-04-2011 22:34
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
Siemano mam propozycje zamiany na yamahe neos z 2000 r po tuning
-Tłumik tecnigas next-r
-Malossi multivar
-rolki stage6 2,5g
-Cylinder Stage6 streetrace 70ccm
-Dysza główna Dellorto 95
-Sprzężynki sprzęgła Hebo racing (czerwone)
+ dopłata z jego strony 300 zł ma 2 wady
-urwany pasek to mniejsza sprawa
-teraz gorsza posiada papiery z jakiegos innego skutera wiec musiałbym kupić rame z papierami do niej
a moja katana to setup macie w opisie jest ona z 1998 roku i co o tym myślicie ?
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 28-04-2011 22:47
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
e tam. katana lepsza. na pewno nie ma rolke 2.5 s6 bo nawet nie ma takich w sprzedaży. Troche nie bardzo jest sprawa z tymi przebijanymi numerami.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 28-04-2011 22:49
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Osobiście bym się nie zamieniał. Sprzęt nawet konkretny, ale z tą ramą to dodatkowe problemy i koszta. Poza tym Twoja katana też nie jest zła z tego co czytam w podpisie. Tyle z mojej strony |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 28-04-2011 22:51
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
tzn moja katana nie jest zła ale sie non stop sypie non stop sie cos jebie i mnie to juz zaczyna wnerwiać ;/ ledwo ją zrobie pojezdze chwile znowu sie cos zjebie i w [cenzura] juz sie qmple lachaja bo mam japońca i sie mi jebie a ni maja chinczyki i jezdza bez zazrzutu ;/
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 28-04-2011 22:57
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
To proponuję znaleźć trochę wolnego czasu, wyjąć cały silnik, rozebrać i zrobić jego kontrolę i ew. remont. Jak sprawdzisz dokładnie każdą część, to będziesz wiedział na czym stoisz. Może nie trzeba będzie wcale w nią dużo kasy wkładać, a możesz wyciągnąć na prawdę sporo z tego silniczka Potrzebujesz tylko trochę czasu i chęci... |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 28-04-2011 23:11
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
wyciagłem wczoraj silnik i sprawdziłem stan prawie wszytsko oprócz wału bo nie chciało mi sie rozpoławiac karterów luzów nie ma rolki w dobrym stanie wszytsko ogólnie wyglądalo ok zawór membranowy gaznik przeczyszczony za tydzien bede miec nowy filtr powietrza gąbkowy ogólnie wszytsko wyglądało ok więc nie wiem na co moge jesczze zwrócic uwage przełozenia wszytsko git olej bedzie uzupełniany po wymianie cylka na polini sport 70 czyli jutro może faktycznie aroni masz racje żeby go zostawic ;/ sam juz nie wiem co rboic jak sami wiecie neoska to jednak minarelka wiec z tego idzie troche wiecej wycisnąc ;p
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
mat199222 |
Dodany dnia 29-04-2011 09:19
|
Coś wiem
Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8 Skąd: Giżycko
Status upomnienia:
|
Może i idzie więcej wycisnąć ale jak ona wygląda mi się nie podoba, a katana to już co innego jak dla mnie to ładniejsza jest i to sporo a co do tuningu to twoje problemy może się wiąż z tym że twój cylek już pada albo z tym że masz może źle wyregulowany gaźnik, ja mam katanki 34tys, km nawalone i dalej jeździ jak głupi i ani razu nie zaglądałem w silnik.
Suzuki ay 50 2000r.
Tuning:
Leovince TT
Polini SC (niedługo)
Albo suzuki albo nic!!!!!!! |
|
|
|
zuo66041 |
Dodany dnia 29-04-2011 10:45
|
Nowy
Postów: 43
Data rejestracji: 14.11.10
Pomógł: 1 Skąd: Koszalin
Status upomnienia:
|
Powiem ci, że miałem to samo co ty wszyscy jeździli a mi sie katana sypała.
Ale zrobiłem totalny remont silnika czego żałuje bo wydałem prawie 3 tys a i tak na allegro już stoi(po przesiadam sie na dt 125) , ale dalej nią jeżdze aż się nie sprzeda i powiem ci zrobiłem 1200 km i nic sie nie dzieje chodzi po prostu jak pszczółka.
Ja bym na twoim miejscu zostawił katanę, bo katana to katana mało ich i wgl, a tych neosów aeroxów jest w piz... Nawet na jakimś zlocie ma 100% że ktoś do cb podejdzie i będzie mówił fajna katana i wgl bo jest ich mało.Jak juz ci się tak sypie to ja bym wstawił. silnik od minarelli
Edytowane przez zuo66041 dnia 29-04-2011 10:47
Cylinder Airsal Tech Racing 70cc
Wał Top Racing Evolution
Wydech Metrakit Hand Made
Gaźnik Tec 19mm
Dysza 78
Króciec od minarelli 21mm
Membrana Hebo II
Wariator Polini
Sprzęgło Motoforce Racing
Pasek Polini
Magneto DUCATI
Świeca, Fajka NGK
Łożyska SKF C3
V-max 93km/h na blokowanych przełożeniach (mierzone GPS)
SPRZEDAM KATANE!!!!!!!!
http://allegro.pl/suzuki-katana-70-50-tuning-nie-aerox-sr-tzr-dt-i1594699955.html |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 29-04-2011 13:36
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
albo swap P/G |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 29-04-2011 15:27
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
ja bym to nawet brał jak dokłada 300zł , za te 300zł to bym kupił jaka rame i by jeździł
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 29-04-2011 15:31
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
nie opłaca się, bo katana wygodniejsza i ładniejsza
wiem bo miałem okazję testować neosa kumpla i muszę powiedzieć, ze jest różnica w jeździe między neosem, a kataną i to spora
Poza tym coś musi być nie tak z tym neosem, ze gościu chce się zamienić minarelką za morini i jeszcze Ci dopłacić
Edytowane przez kefir95_95 dnia 29-04-2011 16:25
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
Kamilksc |
Dodany dnia 29-04-2011 23:36
|
Doradca
Postów: 641
Data rejestracji: 26.08.09
Pomógł: 16 Skąd: Okolice Krakowa
Status upomnienia:
|
Wojtek007 napisał/a:
ja bym to nawet brał jak dokłada 300zł , za te 300zł to bym kupił jaka rame i by jeździł Tylko , że to on by musiał dołożyć 300 zł a nie jemu dokładają czytaj ze zrozumieniem xD
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
|
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 29-04-2011 23:44
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
Kamilksc napisał/a:
Wojtek007 napisał/a:
ja bym to nawet brał jak dokłada 300zł , za te 300zł to bym kupił jaka rame i by jeździł Tylko , że to on by musiał dołożyć 300 zł a nie jemu dokładają czytaj ze zrozumieniem xD heh kamil to ty zle prezeczytałeś ;D wojtek dobrze ten koleś mi ma dopłacic a to że on chce sie zamienic za morini to on próbuje rozkrecic biznes bo jak mu napisałem jaki tuning jest w tej katanie to mu sie to spodobało gosciu poprostu kupuje tanie skuterki lub sprowadza a potem sprzedaje za drożej lub zamienia sie ;p
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 30-04-2011 10:35
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
wg. mnie neos jest brzydki i to go dyskwalifikuje
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 30-04-2011 11:22
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
heh ogólnie neoska jest brzydka ale ta jest bardzo ładnie stuningowana ładny badlook z tłu uciety błotnik wymienione klosze
bardzo łądnie sie prezentuje i decyzja zapadła musze zrobić iskre w katanie i zamieniam sie
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 30-04-2011 13:32
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
Powiem Ci ze głupi jesteś. No ale to twoja decyzja.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 30-04-2011 13:51
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
no wg. mnie odje.bałeś boba, bo katanę masz fajną, a neos już nie to ;/ ...
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 30-04-2011 14:25
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
co wy gadacie k4t4n4 zrobi dobry interes jak się zamieni , sam bym sie chętnie zamienił
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 30-04-2011 16:35
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
a ja nie...
jak tak Ci zależało na minarelce, to robisz swapa i bawisz się w tun, albo kupujesz gotowy silnik już stuningowany i masz, bo katanę masz naprawdę ładną, a neoski to takie pudełka
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 30-04-2011 17:04
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
kefir z kąt wiesz że on ma katane ładną ? prze ciesz jej nie widziałeś
Kolega jak by się zamienił ta tak wyjdzie na plusie , i wg neoski nie są takie złe
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|