ja co tu sie dzieje. Po pierwsze to nie żadne bębranki <lol2> tylko membranki i cougar_94 nie sztuka jest zapłacić [cenzura] wie ile za przeproszenie a sztuka jest kupić tanie i dobre. To jest tak stery temat a ty jeszcze nie kupiłeś? Kupuj te membranki jak daje gwarancje i sie nie sraczkuj.
mi sie wydaje ze jezeli to jakieś małe ryski to mozna zeszlifowac jakoś dokłądnie. No ale jak szlifowac to do okoła dzwonu bo podejrzewam ze jakby przyszlifowac tylko tam gdzie są ryski to po nie długim czasie dzwon mógłby sie rozpaść. A jezeli to jakieś wieksze rysy to do wymiany
Ta dysza nie podejdzie. Wszystko jest napisane. Do gaźników mikuni i podróbek. Keihin to nie podróbka. W mikuni jest inna średnica gwintu niz w keihinach
Tłok to mysle ze Vertex'a. Jest dużo tańszy niż polini albo stage6 ale one tez są dobre po prostu wybór nalezy do ciebie. Jesli masz kase to kupuj droższy np polini. A z cylinder to myslę ze tak. Tylko najepiej zeby miał jak najmniejszy przebieg i ryse(y) To dobry pomysł ale ciezko znalesc taki cylinder. Co do walu to kup Top Racing STD Bardzo dobry jest i tani na mielochu 350 a na s-x-t.pl tylko nie całe 300. Mam nadzieję ze pomogłem. Pozdrawiam.
No troche za małe ale pokombinuj troche bo je za bardzo programem zmniejszyłeś i dlatego. Spróbuj moja metoda ale bez programu No i chyba "pomugł mi" sie należy
Ja miałem identyko sytuacje. Czysciłem gaznik i jednak to nie to, pózniej zmieniłem fajke i podokręcałem przewód od cewkomodułu. To zakonczyło problemy. Jesli to nie to to nie mam pojęcia.
na resztę odpowiedzi nie jestem w satnie odpowiedzieć ale przełącznik chodzi mi o włączanie świateł. Bo soczewkowe mają tylko jeden poziom. a takie normalne 2. To po co ci włącznik na 2 poziomy
kefir weź ty sie lepiej nie odzywaj. to że ty masz RR to nie znaczy ze juz każdy musi mieć i za przeproszeniem sie tak z nim srasz! Malossi pierwotna da mu może z 5 km/h a Top Racinga da ok 10 i ja Top Racinga na seryjne części zakładałem i przyspieszenie pogorszyło sie prawie nieodczuwalnie. Można to pogorszenie przyspieszenia zredukować rolkami i centralną lub tez dyszą. Druga sprawa to RSII jest za mocny na seryjny cylinder! Do mojego POWER FORCE mówią ze jest za mocny a co dopiero do seryjki.