Ja ci powiem tak nie potrzebnie kupowałeś sprzęgło, bo dopiero zaleca się wymianę przy cylindrach 70cc no chyba że miałeś już seryjne zużyte, sprężynki czerwone powinny być dobre ale sprężynę bym dał 30% i rolki z 6,5g 7g a jak ty chcesz dać 8g to moim zdaniem za dużo chyba że dasz twardą sprężynę( jeszcze twardszą niż 30%) ale to w tedy będzie ci się grzało no i moim zdaniem wpłynie niekorzystnie na zużycie paska.
No i co z tego że to morini jak o wiele słabsze niż katana ale nie o tym mowa, blokady to na wariu taki złoty pierścionek do wyjęcia, na tłumiku ślepa rurka do obcięcia i zaspawania, a na module to trzeba obciąć jeden kabelek podajże różowy albo brązowy zależy od modelu ja mam 2005 i był brązowy tylko że ja mam tgb 101s ale silnik ten sam i po zdjęciu blokad jedzie mi max 60, więc na cuda to ja bym nie liczył chyba że przełożenia nie są blokowane tak ja ma to miejsce u mnie.
Hmmm to zależy jak masz mocno wygięte to może już nie pomóc tak wo gule to zawór bębranowy jest po to żeby się paliwo nie cofało do gaźnika więc jak masz odkręcony króciec i chcesz sprawdzić czy jest dobry zawór to wystarczy pociągnąć powietrze do siebie od strony gaźnika jak nie można pociągnąć ani trochę to jest dobry zawór jak dasz rade pociągnąć to musisz go poczyścić lub wymienić. A zawory dobrych firm różnią się od tych chińskich wykonaniem i trwałością są wykonane z innych stopów bardziej wytrzymałych, a sportowe to po prostu więcej paliwa są wstanie przepuścić niż te seryjne i to jest cała filozofia.
Jak jest za długa to tłok może stukać w świece tą końcówkę no i jak ci się ona urwie i wpadnie do cylka to na pewno nie będzie nic z tego dobrego ja na twoim miejscu bym ją wykręcił i nie jeździł na niej.
Rób jak chcesz chciałeś radę to ci dałem może tak minimalnie stukać że nie wyczujesz ręką ale jak nic się nie stało to lepiej wykręć tą świecę i nie jeździj narazie na katance bo niedługo będziesz miał już normalną świecę tak jak pisałeś.