[quote][b]Bonku3213 napisał/a:[/b]
Tak wiem bo na aukcij nie mam wystawionego ten 70 z glowica ale tamten jest tej samej ''marki''
[/quote]
Szału na nim nie będzie jak już powiedziałem, ponieważ nie jest on trwały. Lepiej kupić markową używkę niż taki cyl. Powiedz ile masz kasy, może coś znajdziemy
może być inna ciepłota świec. zapewne przeczytałeś jak wyregulować gazior w suce i umiesz to zrobisz. sprawdź membrany, może się jakaś odgięła. Poza tym mówisz, że nie wiesz czy ssanie jest dobre. Wykręć je i spróbuj pojeździć na ngk, myślę, że nie powinno jej zalewać(może na ngk trzeba zmienić mieszankę i dać więcej powietrza), a bez ssania da się żyć, tylko bedziesz musiał dać gazu żeby odpalił. Tyle ode mnie. nic innego nie da się wymyślić, a osobiście polecam świece championa i bosha.
nie wolno tak od razu kolegi do mechanika wysyłać...
Katana ma pasek. Poznać to możesz odkręcając pokrywę przekładni ( tam gdzie umieszczona jest kopka od zapalania). Odkręcasz wszystkie śrubki i wuala masz ukazane sprzęgło (bliżej koła) i wariator na przeciwko sprzęgła. Pomiędzy nimi jest pasek i tam nie ma oleju więc nie ma co wymieniać.
Pozdro i jak masz jakieś problemy to pisz, my postaramy się pomóc
[img]http://s1.pokazywarka.pl/bigImages/1032674/3439205.jpg[/img]
tak jak jest ta kreska tam musi być sróbokręt płaski o szerokości 0,7cm-1cm, tam ci się elegancko zblokuje)
do polerki potrzebujesz preparatu do zdejmowania farby ( koszt 9 zł, smarujesz i farba odłazi), papiery ścierne, i pastę AUTOCHROM albo Autosol; ja używałem tej: [url]http://allegro.pl/autosol-metal-polish-pasta-polerska-75ml-wroclaw-i2507779380.html[/url]
i jakąś szmatkę/ filc. Wygładzenie papierami najlepiej wodnymi i niestety lepiej jest ręcznie (przynajmniej tymi 800 i 1500)
Można kupić filc na szlifierkę i wtedy smarujesz pastą
(przeszlifowaną wcześniej papierem) przekładnie, czekasz aż pasta przyschnie i jedziesz
PS: ten środek się Scansol nazywa