problemy z v-max
|
luzik97 |
Dodany dnia 28-01-2011 17:40
|
Coś wiem
Postów: 234
Data rejestracji: 02.10.10
Pomógł: 1 Skąd: z wielkopolski
Status upomnienia:
|
mam problem moja katana jedzie 40km z górki 45km . wiem że skutery u nas w kraju muszą tyle jeździć ale gdzieś czytałem że katana 97 seryjna jedzie 75-85km co mam zrobić aby moje katanka tak śmigała bo jest to denerwujące że kumpel mający chinola wyprzedza mnie .
Proszę HELP jeśli to przez blokady to proszę o napisanie mi gdzie i jak się ich pozbyć . |
|
|
|
milosz99994 |
Dodany dnia 28-01-2011 17:53
|
Stały bywalec
Postów: 386
Data rejestracji: 16.12.08
Pomógł: 5 Skąd: Jasło
Status upomnienia:
|
Pierwsze podstawowe pytanie masz kompresje ?
Drugie sprawdź obroty sprzęgłem ?
Trzecie Blokada jest na wariatorze ?
Czwarte Może pasek ci ślizga ?
Piąte może za lekkie rolki ?
Dużo może być przyczyn
Za mało trochę opisałeś co i jak siedzi w twojej katanie !!!
Edytowane przez milosz99994 dnia 28-01-2011 17:55
Suzuki Katana Performance :]
Rok 1999
Chłodzona Powietrzem (AC)
Tun Mechaniczny
70 cc Airsial
Wydech Arrow Pro Racing
Przełożenia odblokowane
rolki 5.5 gram
przeciwtależ sportowy
pasek dyco
dysza 75
Tun - Optyczny
Lusterka łeski
Ładnie wymalowana strukturą
Spojler
Stopka Boczna
Dwie nowe oponki
Podświetlany licznik na niebiesko
Wycięta litera R w Plastiku nad kołem
Polerka przekładni
Polerka klamek hamulcowych
Plany :
Jakaś sprężyna dociskowa , sprężynki sprzęgła , jeszcze raz polerka felg, tłumika , klamek , przekładni jak na razie to tyle by było
V-max Nieznany docieranie ale już 80 śmigałem na pól gazie !
Przyspieszenie nieziemskie :]
http://www.polska...Y_50/76401 |
|
|
|
luzik97 |
Dodany dnia 28-01-2011 18:34
|
Coś wiem
Postów: 234
Data rejestracji: 02.10.10
Pomógł: 1 Skąd: z wielkopolski
Status upomnienia:
|
kompresje mam dobrą raczej bo jak byłem u mechanika to był zdziwony że tak dobra na używany skuter .
Jak sprawdzić obroty sprzęgła i oco w tym chodzi jak to wykonać.
Blokada na wario czyli chodzi ci o tulej dystansową????????
Pasek mi sie raczej nieślizga a jeśli tak to jak to sprawdzić i jak temu zapobiegać.
rolik wymieniałem z 3g na 6,5 g
sukter do tych 40km\h rozpendza sie szybko a potem jakby chciał a niemugł jechać. chinol kumpla podobno po odblokowaniu 90km\h niechce misie w to wierzyć ale niemoge tego sprawdzić gdy moja suzi jedzie 40km\h prosze o dalsze wskazówki |
|
|
|
BERCIU |
Dodany dnia 28-01-2011 18:38
|
Mechanik
Postów: 1266
Data rejestracji: 17.01.10
Pomógł: 13 Skąd: Pawłowice
Status upomnienia:
|
co do wariatora to blokada to jest taka mała podkładka która nie pozwala się złączyć wario i przeciwtależowi
IN RUST WE TRUST!!!
Pierwszy w polsce RUST turbo skuter na piaggio 4t http://suzuki-kat...ost_107723 |
|
|
|
luzik97 |
Dodany dnia 28-01-2011 19:13
|
Coś wiem
Postów: 234
Data rejestracji: 02.10.10
Pomógł: 1 Skąd: z wielkopolski
Status upomnienia:
|
acha pomyliło misie chyba zdejmowałem a jak nie to zdejme . Raz zdejmowałem i potem miałem problem z przykręceniam wario . |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 28-01-2011 19:30
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
ta podkładka na wariu ni czemu nie służy do zakręcania/odkręcania ,
a siągłeś odpowiednią podkładkę że waria nie umiałeś zakręcić?
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
luzik97 |
Dodany dnia 29-01-2011 13:59
|
Coś wiem
Postów: 234
Data rejestracji: 02.10.10
Pomógł: 1 Skąd: z wielkopolski
Status upomnienia:
|
chodzi otą podkładke za talerzem od wario . ta podkladka co jak odkręcaż kape i zdejmujesz 1 tależ to zaraz w oczy żuca sie taki pierścień. to po jego zdjęciu miałem problemy bo przykręcić mogłem ale talerz sie rzucał i odkręcał to co idzie na kopke
jakieś inne blokady są terz oprucz tego pierścienia i przełożeń |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 29-01-2011 14:35
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
wydech...
cylinder...
krucieć ssący...
gaźnik...
To chyba tyle
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
luzik97 |
Dodany dnia 29-01-2011 15:12
|
Coś wiem
Postów: 234
Data rejestracji: 02.10.10
Pomógł: 1 Skąd: z wielkopolski
Status upomnienia:
|
krucieć ssący musze kupić odblokowany bo mam ten kanał za wąski cylinder musze wymienić . a jakie blokady w wydechu i geźniku ???????????????? |
|
|
|
BERCIU |
Dodany dnia 29-01-2011 15:49
|
Mechanik
Postów: 1266
Data rejestracji: 17.01.10
Pomógł: 13 Skąd: Pawłowice
Status upomnienia:
|
Gaźnik poprostu ma 12 mm a w wydechu jest taka blaszka ze zwężką(wiem bo rozcinałem, ale bardziej opłaca się sportowy komin kupić np yasuni z albo leo vince rr)
IN RUST WE TRUST!!!
Pierwszy w polsce RUST turbo skuter na piaggio 4t http://suzuki-kat...ost_107723 |
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 29-01-2011 16:10
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
W katanie musisz raczej sam podochodzić z blokadami bo tak to ci nikt nie powie. Na pewno na cylu nie ma, a gaźnik 12mm to też nie blokada. Musisz rozebrać gaźnik na części pierwsze i szukać przy tym blokad tzn dyszę na ok 50-55 i wykluczać wszystko co podejrzanie wygląda tzn jakieś tuleje nad przepustnicą itp.
W wario wchodzi tuleja a na tej tulei jest druga tuleja ( blokada) albo na tuleję jest wbity taki jakby pierścień i trzeba się go pozbyć. Radzę rozebrać rolgas i też dobrze obejrzeć. Co do tłumika to się chyba nawet nie ma co brać tylko zbierać na sporta. Chociarz zawsze można zobaczyć czy jakiejś zwężki nie ma w kolanku.
Edytowane przez sssss80 dnia 29-01-2011 16:11 |
|
|
|
BERCIU |
Dodany dnia 29-01-2011 16:14
|
Mechanik
Postów: 1266
Data rejestracji: 17.01.10
Pomógł: 13 Skąd: Pawłowice
Status upomnienia:
|
sorki sssss80 ale na cylku jest blokada, a mianowicie zwężka przy wylocie spalin.
IN RUST WE TRUST!!!
Pierwszy w polsce RUST turbo skuter na piaggio 4t http://suzuki-kat...ost_107723 |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 29-01-2011 16:14
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
albo możesz też tańszy np. Leovince ZX, Tecnigas TEC, Tecnigas Next R, tylko pod żadnym pozorem nigdy nie kupuj LeoVince TT, największe [cenzura]ostwo jakie może być...
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
mat199222 |
Dodany dnia 29-01-2011 16:37
|
Coś wiem
Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8 Skąd: Giżycko
Status upomnienia:
|
Kefirek nie zgadzam się z tobą absolutnie że LeoVince TT jest to do [cenzura] wydech gdyż posiadam taki i jestem zadowolony katanka na tym wydechu idze mi 75-80 i od 0-10 ma muła ale potem ma takiego kopa że szok więc nie wyrażaj swojego zdanie na temat o którym nic nie wiesz, na pewno nie testowałeś tego wydechu, a po 2 wydech ładnie pracuje skuterek ma fajny głosik
Edytowane przez mat199222 dnia 29-01-2011 16:37 |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 29-01-2011 16:46
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
Moze i najgorszy model ale daje rade. olega ma w sr 2004r. P/G i ma zaje basowy dźwięk. V-max poprawił sie ok ok5-6 km/h Wydech idealny do serii.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 29-01-2011 17:02
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
No co do cyla to tak jak mówiłem trzeba wszystko samemu przejrzeć. |
|
|
|
luzik97 |
Dodany dnia 29-01-2011 20:28
|
Coś wiem
Postów: 234
Data rejestracji: 02.10.10
Pomógł: 1 Skąd: z wielkopolski
Status upomnienia:
|
a przecież moge sam zrobić sportowom rure wydechową bo gdzieś mam wymiary wszystkiego tylko najgorsza jest końcówka tłumiąca do zrobienia bo niewiem jak to zrobić żeby ładnie wyglądało . |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 29-01-2011 22:36
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
możesz zrobić full przelotówkę
takie coś jak od ścigacza BERCIU ma teraz taką tylko, że on miał robiona na zamówienie...
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
BERCIU |
Dodany dnia 30-01-2011 12:57
|
Mechanik
Postów: 1266
Data rejestracji: 17.01.10
Pomógł: 13 Skąd: Pawłowice
Status upomnienia:
|
Tak jak mówi kefir ja mam full przelotke bez końcówki tłumiącej(ryczy jak cholera aż się ludzie skarżą) ale moc ma super bo nic spalin nie blokuje.
IN RUST WE TRUST!!!
Pierwszy w polsce RUST turbo skuter na piaggio 4t http://suzuki-kat...ost_107723 |
|
|
|
luzik97 |
Dodany dnia 30-01-2011 15:13
|
Coś wiem
Postów: 234
Data rejestracji: 02.10.10
Pomógł: 1 Skąd: z wielkopolski
Status upomnienia:
|
aha czyli wystarczy że np zrobię rurę tuning do skuta bez końcówki tłumiącej albo końcówkę dokupić gdzieś na szrocie albo co . a pały się nie doczepią że ryczy bo oni jak zechcą to do wszystkiego się doczepią policjant też człowiek ale bez przesady .
Bo nie wiem jak zrobić końcówkę tłumiącą ????????????????????
a ma takie może głupie pytanie ale po czym poznać że mam sportowy wario bo mechanik mi mówił że niby mam ale wole sam sprawdzić . ?????????????????????????????????????
Słyszałeś może o PL znakach takich jak : ą,ę,ć,ź,ł??Ogarnij i o opcji edytuj też nie słyszałeś ?
Edytowane przez Kamilksc dnia 07-02-2011 12:33 |
|
|