Tuning i naprawa mojej katany - problemy,porady,fotoalbum
|
enklava |
Dodany dnia 13-06-2010 13:17
|
Nowy
Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Witam serdecznie
Dziś postanowiłem, że mój skuter ulegnie kilku przeróbkom tuningowym zarówno tym mechanicznym jak i optycznym
Na początku przedstawiam swój skuter
Suzuki Katana ( nie wiem co to za wersja )
Rok produkcji 2003
Tuning mechaniczny :
- zestaw 70 ccm ( skuter kupiłem w marcu i nie pamiętam jakiej firmy jest to zestaw )
- sportowy tłumik Turbo Kit RR
- wzmacniany wał
- nowa świeca NGK
- killswitch
- Pasek Polini Kevlar
Tuning optyczny :
- lusterka łezki carbon
- boczna stópka
- niebieskie diody w przednich lampach
- aluminiowe ryfle
- nakrętki na wentyle czachy
- manetki KOSO
- lampa tylnia lexus style
Ze skuterem mam trochę problemów, więc przy okazji zostanie zrobiony generalny przegląd i naprawa od podstaw
W związku ze swoimi planami chciałbym aby ten post stał się swego rodzajem poradnikiem dla innych użytkowników jak i foto albumem z kolejnych etapów napraw i tuningu.
Niestety moja wiedza co do skuterów jest mocno ograniczona zatem będę potrzebował waszej pomocy : )
Czym się będę wzorował
Tuning mechaniczny będzie w całości robiony pod stunt czyli kosztem Vmax chciałbym uzyskać jak najlepsze osiągi przyśpieszenia
Zatem do dzieła
Po pierwsze:
1.Problem z dużym spalaniem - czyszczenie i regulacja gaźnika oraz ustawienie kąta zapłonu
Ad. 1 czy mógłby ktoś opisać w punktach tę procedurę lub ew. podać jakiś link do poradnika ???????
2. Problem z odkręcającym się krućcem tłumika
do tego celu chciałem zakupić:
Wzmocnioną uszczelkę
oraz
Sprężynę do wydechu
nie wiem czy rozmiarowo będzie pasować jeśli okaże się, że nie to będę szukał zamiennika ( dostępne długości : 45,52,85 mm )
3. Prędkościomierz na starcie pokazuje 5 km/h będę próbował to zniwelować
4. Słaby tylni hamulec bębnowy --> do regulacji
5. Słaby przedni hamulec --> wymiana tarcz hamulca
Dostępne są rozmiary( nie wiem w zasadzie czego dotyczy to oznaczenie, mógłby ktoś napisać czym one się różnią i które powinienem wybrać ) S10 i S13
6. Wymiana sprężynek w sprzęgle oraz wariatorze, wymiana rolek, wymiana sprężyny centralnej
Ad. 6 Biorąc pod uwagę że wymiana jest robiona pod stunt chciałbym abyście doradzili mi co wybrać: waga,rozmiary,kolory; itp.
http://www.racing...9b037ab5fe
PS: Chciałbym uniknąć kupna zestawów po kilka sztuk rolek i kopert na nie powiedzcie jaka waga i rozmiar będzie optymalna : podawajcie swoje zestawy, czyli jaka : sprężyna centralna, sprężynki do wariatora, ciężarki rolek
7. Wydaje mi się, że tryby na przełożeniach delikatnie obcierają - do tego również trzeba by było zajrzeć. Słyszałem, że w katanach główną blokadą są właśnie przełożenia. Powiedzcie mi czy da się coś z tym zrobić we własnym zakresie, czy jednak aby móc zwiększyć Vmax będę musiał zainwestować w jakiś kupny zestaw
8. Rączka pokrętna gazu była już raz przeze mnie naprawiana, ale znowu jej łączenie się sypie. Nie wiem, być może należałoby to zgrzewarką zespoić. Ew. pokuszę się o tą
Niestety tu pojawia się problem : średnica kierownicy w katanie to 19mm, a ta rączka Naraku ma 22 mm. Zna ktoś jakiś patent na ominięcie tej "drobnej" różnicy ??
Zależy mi na tym produkcie, bo to powinno rozwiązać problem raz na zawsze, jednak cena jest dla mnie chora, z kolei taka jak oryginalna kosztuje 55 zł :/ ale obawiam się, że problem powróci za jakiś czas
9. Montaż filtra stożkowego: czy możecie coś polecić dobrego w przystępnej cenie , jaką średnicę powinienem wybrać ??
[url] http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-filtry-powietrza-c-18035_18151_18153-1.html?sessID=6f1d886885bd7b62e365fb9b037ab5fe[/url]
10. Naprawa kopniaka: problem z zazębianiem
11. Będzie trzeba zajrzeć do startera. Kilka razy zdażyło mu się odmówić posłuszeństwa, ale po odczekaniu kilkunastu minut wszystko wracało do normy
12. Gwint prawego lusterka jest w opłakanym stanie. Oba zostaną rozwiercone i wstawi się adaptery, tak abym mógł zamontować te lusterka, które posiadam, czyli z gwintem M8
To by było chyba na tyle Reszta okaże się w praniu
Planowany start : 19.06
Planowane dni pracy: 19.06,20.06 oraz 26.06 i 27.06
Prosiłbym każdego, aby swoje komentarze, porady, opinie itp. dodawał wraz z numerkiem punktu do którego on się tyczy
Dzięki temu unikniemy niepotrzebnego chaosu
Wszelkie rady są mile widziane: niektóre punkty wydają się proste w wykonaniu, nie mniej jednak twój komentarz może się okazać przydatny, zatem zachęcam do udziału w dyskusji
Co do tuningu optycznego to w trakcie pisania tego postu obliczyłem koszty związane z tuningiem mechanicznym i póki co optyka schodzi na dalszy plan i zostanie zrobiona dopiero na jesieni
Mimo wszystko mam jednak z tym tematem związanych kilka pytań
A) Jak się wykonuje te listwy pod błotnikiem ?
Jak i gdzie montuje się wtedy kierunkowskazy i tablice rejestracyjne
C) Jak wygląda w praktyce mocowanie przedłużki amortyzatora. Czym można pomalować sprężynę amora, tak aby efekt był trwały
D) Na początku postu wstawiłem obrazek z dwiema katanami, które pod względem optyki bardzo mi się spodobały i będę chciał w swojej uzyskać podobny efekt - mógłby mi ktoś powiedzieć jak koleś zrobił w tej czerwono-białej suce tą część pod kierownicą na biało ? Jak uzyskał efekt tak gładkiej powierzchni ? Malował to specjalną farbą do plastiku czy najpierw coś na to nałożył
E) Ile może kosztować przeróbka kierownicy najtańszym kosztem ? Co trzeba dokupić? Bez uwzględniania licznika, bo kupie zwykły rowerowy
To tyle
Pozdrawiam
Mariusz
|
|
|
|
kolajkatana2004 |
Dodany dnia 13-06-2010 14:56
|
Stały bywalec
Postów: 371
Data rejestracji: 20.06.09
Pomógł: 5 Skąd: Kaźmierz (koło Poznania)
Status upomnienia:
|
DO pkt 6.
Rolki to kup 4gramy(bądź 3,7)...lub lżejsze..jeżeli pod stunt...Sprężynki sprzęgła Czerwone Hebo....i Sprężyna centralna 30% i powinien sie wtedy bardzo ładnie zbierać..
Linki do tych części:
[url]http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=1063&osCsid=b1c418e70aaa6c2a79c8416193e84f77[/url[ -Rolki
http://sklep.miel...6193e84f77 - Sprężynki sprzęgła HEBO
http://www.racing...9b037ab5fe - Sprężyna Centralna...(ta Czerwona)
Nie wiem czy ta czerwona to 30%.
Gdzieś byś musiał poszukać centralnej 30%
Edytowane przez kolajkatana2004 dnia 13-06-2010 14:59
SUZUKI KATANA AY 50 AC 2004rok
Tuning Mechaniczny :
# Rolki 4g Stage6
# Sprężynki sprzęgła niebieskie HEBO
# Sprężyna centralna Metrakit 22%
# Przełożenia Top Racing
# Pasek Dayco
# Sprzęgło RMS
# Leo Vince ZX
v-max 65km/h
Tuning optyczny:
# Kierunki Revo LED
Plany:
# Polini Speed Control ??
Kupię białe klosze kierunkowskazów (przód)
GG 19789734 |
|
|
|
enklava |
Dodany dnia 13-06-2010 15:31
|
Nowy
Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Pkt6.
No właśnie, nie wiem czy ta czerwona to +30 % czy nie :/ Jeśli ktoś się orientuje, to niech napisze, jeśli nie to jak będę składał za kilka dni zamówienie to skontaktuje się z tym sklepem i dam znać jakie jest oznaczenie procentowe tych sprężyn
Mógłbyś powiedzieć jaki rozmiar rolek będę potrzebował ??
3,7 g to nie za lekkie ? Może 4,5 g będę odpowiednie?? Nie chce pchać skutera gdy będę wjeżdżał pod górkę, albo jechać 30km/h z pasażerem |
|
|
|
Kamilhg |
Dodany dnia 13-06-2010 16:08
|
Doradca
Postów: 567
Data rejestracji: 21.06.09
Pomógł: 31 Skąd: Zawadzkie
Status upomnienia:
|
rozmiar rolek to 17x12, a do stuntu 4g powinne byc dobre |
|
|
|
lukaszsz98 |
Dodany dnia 13-06-2010 19:03
|
Stały bywalec
Postów: 452
Data rejestracji: 18.07.09
Pomógł: 13 Skąd: wielkopolska
Status upomnienia:
|
ja mam rolki 3,3g polini spoko katana
mechanika
-tłumik Tecnigas Chrom NEXT R
-wymieniona watra w tłumiku
-sprzęgło tech Racing
-kruciec dolotowy 21
-rolki Polini 2,8g
-sprężynka dociskowa =21
-sprężynki sprzęgła czerwone HEBO
-świeca NGK
i to by było na tyle z mechaniki
optyka
-lusterka łuskowe Carbon
-niebieskie wężyki od paliwa itp.
-manetki stage6
-diody LED w lampie ( niebieskie i zielone )
-diody LED w liczniku ( niebieskie )
-ryfle Carbon
-migacze luskowe LED
-przedłużka amortyzatora 5,5
-blad look
-wygładzenie nadkola
-przyciemnione migacze i świtło stop (czarne ) |
|
|
|
kolajkatana2004 |
Dodany dnia 13-06-2010 19:07
|
Stały bywalec
Postów: 371
Data rejestracji: 20.06.09
Pomógł: 5 Skąd: Kaźmierz (koło Poznania)
Status upomnienia:
|
Pchać to raczej nie będziesz... A z takim tunem to w dwóch 30km/h nie pojedziesz..
Spokojnie zakładaj 3,7...będzie latać na kole mi się wydaje...albo jak masz siano to kup 4gramy i 3,7 i zobaczysz na których lepiej będzie latać..
SUZUKI KATANA AY 50 AC 2004rok
Tuning Mechaniczny :
# Rolki 4g Stage6
# Sprężynki sprzęgła niebieskie HEBO
# Sprężyna centralna Metrakit 22%
# Przełożenia Top Racing
# Pasek Dayco
# Sprzęgło RMS
# Leo Vince ZX
v-max 65km/h
Tuning optyczny:
# Kierunki Revo LED
Plany:
# Polini Speed Control ??
Kupię białe klosze kierunkowskazów (przód)
GG 19789734 |
|
|
|
enklava |
Dodany dnia 13-06-2010 19:07
|
Nowy
Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Pkt.6
powiedz mi Łukasz jak zachowuje się Twoja katana na tych rolkach ? Bez problemu idzie ją postawić ? Co się dzieje na podjazdach ? Jak wygląda jazda z pasażerem ? Jaki Vmax ( widze, że przełożeń nie wymieniałeś tak jak ja )
PS: mi się moja katanka nie podoba, niestety najpierw tune mechaniczny, bo z końcem sesji będę łapał pracę na drugi etat jako dostawca w jakimś sushi i musze mieć sqt sprawny, a przedewszystkim ekonomiczny, łajadak cheleje z 5-6 L PB98 na 100 km, niedługo będzie musiała za mną jeździć cysterna z orlenu na stałe podpięta do baku mojej katany
Tuning optyczny na jesieniu, lub jak się uda pod koniec sierpnia
Zobaczycie wtedy niezłe cudeńko
Edytowane przez enklava dnia 13-06-2010 19:13 |
|
|
|
kacper_ |
Dodany dnia 14-06-2010 16:56
|
Doradca
Postów: 512
Data rejestracji: 11.06.09
Pomógł: 17 Skąd: Zaleszany
Status upomnienia:
|
dobre z tą cysterną. D) wystarczy przygotować i pomalować
KATANA
tuning mech.
tłumik GIANELLI
wata HEBO
wariator pollini speed control
sprzęgło malossi fly
spręrzyna dociskowa Metrakit +22%
sprężynki sprzęgła hebo czerwone
pasek pollini racing
roliki polini 5,6g
korbowód Metrakit Hand made
odblokowany króciec wypolerowany
gaźnik KEIHIN 17,5 wypolerowany
stożek
odblokowane przełorzenia 13,5 obrota dzwonu
opony mitas s10
nowe łozyska wału i przekładni
tuning opt.
lakier czany metalik
naklejki
air condukt
dymione kierunkowskazy
audio
siatka we wlotach
niebieskie ledy w soczewkach
neony
spojler
wygładzony tył
kierunki revo custom
przerobiony zadupek
http://www.bikepi...katanar50/
http://www.polska...Y_50/83235 |
|
|
|
enklava |
Dodany dnia 14-06-2010 22:44
|
Nowy
Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Pkt.4
Doszedłem do wniosku, że regulacja tylniego hamulca nie przyniesie dobrego efektu, bo wcześniejsze próby nic nie dały
W związku z tym kupię nowe szczęki
http://motoallegr...nge_view=1
Powiedzcie mi, które wybrać ? Rozmiary te same, ale każda ma różne oznaczenie :/
PS: WIE KTOŚ JAKIE OZNACZENIE MA MODEL MOJEJ KATANY ? ( Rocznik 2003 )
Edytowane przez enklava dnia 14-06-2010 22:47 |
|
|
|
djkrzysiek |
Dodany dnia 15-06-2010 15:01
|
Coś wiem
Postów: 226
Data rejestracji: 10.08.09
Pomógł: 1 Skąd: Kołbiel
Status upomnienia:
|
jak ci tyle chleje paliwka to poreguluj na gaźniku...może jakoś pomoże
http://www.polska...-50/123024
http://www.rockme...=djkrm1709 |
|
|
|
enklava |
Dodany dnia 15-06-2010 20:15
|
Nowy
Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Krzysiu, ufam, że w Twojej intencji była pomoc mi, ale naprawdę, Twój post niczego nowego nie wnosi do dyskusji. Gdybyś przeczytał wszystko od A do Z to byś wiedział, że w punkcie pierwszym jest o tym mowa. Wiem z czym się wiąże problem dużego spalania, ale nie wiem jak się do tego zabrać, w szczególności jak ustawić kąt zapłonu. Jeśli to wiesz to proszę, podziel się z nami swoją wiedzą ... |
|
|
|
enklava |
Dodany dnia 14-07-2010 16:47
|
Nowy
Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Witam
Zrobiłem swój remont katany kilka dni temu. Wszystkim przepraszam za brak wklejonych fotek i całej relacji. Niestety zabrakło czasu, 2 dni urlopu to za mało, i wszystko robione było w wielkim pośpiechu
Poniżej podam liste swoich zakupów. Niestety z zakupów w sklepie Racing Planet zrezygnowałem - kiepska obsługa klienta i zakupiłem wszystko w Mieloch Motocykle
Zatem do rzeczy :
Szczęki - hamulec tylni
http://sklep.miel...6992154be8
Klocki hamulcowe Galfer Semi Metal S11
http://sklep.miel...6992154be8
Sprężyna dociskowa Hebo Minarelli czarna + 50 %
http://sklep.miel...6992154be8
Rolki RMS 17x12 4 GRAM
http://sklep.miel...6992154be8
Sprężynki sprzegła HEBO niebieskie
http://sklep.miel...6992154be8
Filtr powietrza Malossi E5 Box, czarny 38mm
http://sklep.miel...6992154be8
Dysza główna Keihin 085
http://sklep.miel...6992154be8
No i dobra
Części zamontowałem jak trzeba, poczyściłem skuter, ciut podregulowałem ( 2,5 obrotu ) i wyczyściłem gaźnik . Niestety nie znalazłem informacji jak reguluje się kąt zapłonu - wie ktoś jak to zrobić ?
Złożyłem skuter, zajarany odpalam go. Co słysze na początku ? Wow, moja suka brzmi jak rasowa 600-tka , niezły ten filtr powietrza. Zajarany pociągam za manetkę ... Kilka szarpnięć i przy 20km/h zaczyna się dopiero rozpędzać, Vmax 50-55 km/h . Istna tragedia, wcześniej chodził 10 x lepiej Podjechałem pod małą górkę, stanąłem na jej początku i chce sprawdzic jak się teraz skuter zachowa - nie wjechał .....
No dobra, poczytałem co nieco na forum.
Pierwsza sprawa - Filtr powietrza.
Mieszanka dostaje za dużo powietrza, wiec zacząłem kombinować z zaklejaniem filtra taśmą, w pewnym momencie delikatna poprawa była, ale minimalna. Czyli to nie filtr .
Następnie zmieniliśmy filtr na ten co był poprzednio. Skuter nadal szarpie, o zbieraniu się nie ma mowy. Z trudem podjeżdża na tą górkę, minimalnie jest lepiej
Zostałem przy starym filtrze i zmieniłem sprężynę dociskową na poprzednią : Minimalna poprawa, powiedzmy o 3-5 % .
Moje spostrzeżenia : stara sprężyna była dłuższa oraz twardsza od tej którą kupiłem. Dziwne, ta nowa miała być pod stunt ...
Powiedzcie mi co mam zrobić ??
Niebawem wrócę do układku pierwotnego - zmienię rolki na te które miałem ( nie wiem ile gram ważyły ) oraz dyszę gaźnika na starą.
JAK MYŚLICIE - CZY TE SZARPANIE TO WINA ROLEK ? CZĘŚCI BYŁY POD STUNT, A OKAZAŁY SIĘ TOTALNĄ LIPĄ. GDZIE TKWI BŁĄD !! <HELP>
Nie sądzę by sprężynki wariatora odgrywały jakąś istotną rolę. Skuter się dławi, szarpie go na początku, ma ogromne problemy z podjazdem pod górkę.
Czekam na jakieś podpowiedzi. Może ktoś z Was spotkał się z podobną sytuacją
|
|
|
|
kacper_ |
Dodany dnia 14-07-2010 18:38
|
Doradca
Postów: 512
Data rejestracji: 11.06.09
Pomógł: 17 Skąd: Zaleszany
Status upomnienia:
|
rolki są za lekke kup ok 5,6gram
KATANA
tuning mech.
tłumik GIANELLI
wata HEBO
wariator pollini speed control
sprzęgło malossi fly
spręrzyna dociskowa Metrakit +22%
sprężynki sprzęgła hebo czerwone
pasek pollini racing
roliki polini 5,6g
korbowód Metrakit Hand made
odblokowany króciec wypolerowany
gaźnik KEIHIN 17,5 wypolerowany
stożek
odblokowane przełorzenia 13,5 obrota dzwonu
opony mitas s10
nowe łozyska wału i przekładni
tuning opt.
lakier czany metalik
naklejki
air condukt
dymione kierunkowskazy
audio
siatka we wlotach
niebieskie ledy w soczewkach
neony
spojler
wygładzony tył
kierunki revo custom
przerobiony zadupek
http://www.bikepi...katanar50/
http://www.polska...Y_50/83235 |
|
|
|
enklava |
Dodany dnia 15-07-2010 13:57
|
Nowy
Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Jesteś w 100 % pewien, że problem tkwi w rolkach ?
Za chwilę jadę do jubilera, więc wezme stare rolki i je zważę. Ile powinienem dodać do ich wagi, żeby dopasować rolki odpowiednio do swojego skutera ? Trzeba też wziąć poprawkę na te nowe części |
|
|
|
kacper_ |
Dodany dnia 15-07-2010 15:01
|
Doradca
Postów: 512
Data rejestracji: 11.06.09
Pomógł: 17 Skąd: Zaleszany
Status upomnienia:
|
cięższe rolki i twardsze sprężynki sprzęgła
KATANA
tuning mech.
tłumik GIANELLI
wata HEBO
wariator pollini speed control
sprzęgło malossi fly
spręrzyna dociskowa Metrakit +22%
sprężynki sprzęgła hebo czerwone
pasek pollini racing
roliki polini 5,6g
korbowód Metrakit Hand made
odblokowany króciec wypolerowany
gaźnik KEIHIN 17,5 wypolerowany
stożek
odblokowane przełorzenia 13,5 obrota dzwonu
opony mitas s10
nowe łozyska wału i przekładni
tuning opt.
lakier czany metalik
naklejki
air condukt
dymione kierunkowskazy
audio
siatka we wlotach
niebieskie ledy w soczewkach
neony
spojler
wygładzony tył
kierunki revo custom
przerobiony zadupek
http://www.bikepi...katanar50/
http://www.polska...Y_50/83235 |
|
|
|
enklava |
Dodany dnia 16-07-2010 18:19
|
Nowy
Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
No i już zgłupiałem
Założyłem stare rolki ( 7.1 g )
Zmieniłem spręzynki wariatora na stare
Została jedynie dysza ( wczesniej 70 , teraz 85 )
Nie ma już tego szarpania, ale dalej nie ma mowy o jakims rozpoędzaniu się , a Vmax wynosi ok 30-35 km/h
Ktoś mi mówił, że to pasek. Nie prawda, on zakleszcza się tak jak powinien. Jakby się slizgał to by się to czuło. Jedno Co mnie dziwi to fakt, że jak już skuter rozpędzi się do tych 30-35 ( mam w tym momencie rollgaz przekręcony opór ) to natężenie dzwięku ( hałas ) pracy silnika jest na odpowiednim poziomie. Wcale nie wyje jak oszalały. Dziwne, bo dostaje przecież więcej paliwa, a mimo wszystko coś go dławi. Wie ktoś co to może być ?? |
|
|
|
kacper_ |
Dodany dnia 16-07-2010 18:41
|
Doradca
Postów: 512
Data rejestracji: 11.06.09
Pomógł: 17 Skąd: Zaleszany
Status upomnienia:
|
regulacja gaźnika dostaje za duż powietrza 100%
KATANA
tuning mech.
tłumik GIANELLI
wata HEBO
wariator pollini speed control
sprzęgło malossi fly
spręrzyna dociskowa Metrakit +22%
sprężynki sprzęgła hebo czerwone
pasek pollini racing
roliki polini 5,6g
korbowód Metrakit Hand made
odblokowany króciec wypolerowany
gaźnik KEIHIN 17,5 wypolerowany
stożek
odblokowane przełorzenia 13,5 obrota dzwonu
opony mitas s10
nowe łozyska wału i przekładni
tuning opt.
lakier czany metalik
naklejki
air condukt
dymione kierunkowskazy
audio
siatka we wlotach
niebieskie ledy w soczewkach
neony
spojler
wygładzony tył
kierunki revo custom
przerobiony zadupek
http://www.bikepi...katanar50/
http://www.polska...Y_50/83235 |
|
|
|
enklava |
Dodany dnia 20-07-2010 21:19
|
Nowy
Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Hmmm a gdzie jest śruba, którą reguluje się skład mieszanki ?
Ja jedynie znalazłem tą od przepustnicy, ale od mieszanki,obrotów itp nie widzę ... |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 20-07-2010 21:24
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Ta od przeppustnicy to ta od obrotów ;] a od mieszanki jest zaraz obok, bodajże po lewej stronie.
I popróbuj iglicą coś pozmieniać.
Edytowane przez Aroni dnia 20-07-2010 21:25 |
|
|
|
enklava |
Dodany dnia 22-07-2010 22:21
|
Nowy
Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Aroni napisał/a:
Ta od przeppustnicy to ta od obrotów ;] a od mieszanki jest zaraz obok, bodajże po lewej stronie.
I popróbuj iglicą coś pozmieniać.
A tą iglice gdzie znajdę ? W przepustnicy czy gdzieś indziej ? |
|
|