Srka ma kruciec pod gaźnik uniwersalny( ściskany opaską), a więc pasuje od większości skuterów. Dlatego myślę że nie będziesz miał problemów z kupieniem gaźnika z ręcznym ssaniem.
Nie. wib3k po co przepłacać na mielochu jak możesz kupić dobrą żarówkę za 10zł. I przesyłkę możesz normalną wziąść a nie kurier( 20zł)
Masz link do jednej z takich żarówek( pasuje do katany)
[url]http://moto.allegro.pl/item788888292_zarowka_bosma_skuter_12v_25w_p26s_blue_kod_6074.html[/url]
[url]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a2d95f85820c3058.html[/url]
Kranik idzie tak (jakbyś się nie dopatrzył).
Góra idzie do podciśnienia do gażnika.
Ten co jest pojedynczo idzie do gaźnika do paliwa
ten w jednej lini z tym od paliwa jest też od paliwa tylko że do baku
A ostatni to góra baku.
Do sprzęgła dostajesz 2 pary sprężynek ( są inne od tych seryjnych bo nie mają żadnych zaczepów). Jedne są do bodajże racing-ów a drugie twardsze do powyżej racing. dokładną regulację robisz nakrętkami które przykręcają sprężynki [(dodam muj szkic żeby było jaśniej) okładziny są dwie]
[URL=http://img693.imageshack.us/i/beztytuutr.png/][IMG]http://img693.imageshack.us/img693/8283/beztytuutr.th.png[/IMG][/URL]
Możesz się jeszcze bawić jakimiś ciężarkami ale nie bardzo wiem do czego są.
Ja bym nic nie kombinował z żadnymi taśmami bo to nie wiadomo nawet jak się z benzyną zachowa, a już na pewno nie z izolacją bo ona w paliwie to od razu się guma robi. Tu nie jest winny ten zaworek tylko zaworek iglicowy. Jak po zgaszeniu komora pływakowa napełni się do końca i paliwo uniesie pływak to ten powinien przez zaworek iglicowy zamknąć dopływ paliwa do komory pływakowej. Wiadomo też że jeśli nie ma podciśnienia kranik nie puści paliwa więc paliwo leci dopiero jak kopniesz. Moja rada, zrób tak: jak będzie ci się wylewać już paliwo to wtedy przestań kopać i odkręć ten zaworek(śrubkę) i jak z niego zleci jeszcze wacha to masz na 99,7% zaworek iglicowy jak nie to jest coś ze śrubką. jak masz wyjęty już gaźnik to przedmuchaj cały zaworek i sprawdź czy ci się nie zaokrąglił może.
To to jest pewnie di-tech skoro mówisz że przeciwtalerz i wentylator jest razem albo ktoś go wymienił bo orginał katany ma wieloklin na przeciwtalerzu a od apki nie ma.
Ten co ty podałeś będzie zły bo on jest od sr-ki i on nie ma wieloklinu. A to co podał doberman321 to w ogóle chyba żart bo to jest sam wwntylator waria.
Ten będzie ok [url]http://sklep.s-x-t.pl/przeciwtalerzwariatoramoriniaddresskatana-p-2376.html?[cenzura]th=450_4383_6685_6744[/url]
Romet z diodami to kwestia gustu więc nie będę tego komentował ,a co do diud to połącz trzy diody szeregowo pod to 9V i akurat Ci to dobrze wyjdzie.
Ale najlepiej to se oblicz dzieląc napięcie zasilania przez napięcie diud o danym kolorze Chociaż ja bym się chyba nie odważył takim rometem wyjechać na ulicę ale to twoja sprawa. Dodam ci też napięcia dla danych kolorów żebyś się już nie pytał
Podczerwień 1,2-1,5V
Czerwona 1,2-2,1
Żółta 2,0-2,8
zielona 2,1-3
niebieska 3,5-5
biała 3,6
Wsadź cięższe rolki. I radzę ci zrobić tuleję jak seria to nie jest to ale jak jest tulejka za krótka to wtedy nie ruszasz z maxymalnie małych przełorzeń przez co zwiększasz efekt tłumika sport tzn. muł do 10. Sprawdź czy na wył. silniku pasek dotyka tulejki albo jest max z 1mm nad nią. Pomysł z papierem był głup i lepiej wypoleruj go spowrotem bo tak to jeszcze bardziej się będzie grzał i pasek niszczył. Ale nie wiem czy rzeczywiście tu jest jakiś problem bo wario grzeje się chociarzby od wału i wiadomo że jak pojździsz ze 3 minutu to waria nie dotkniesz przynajmniej mi się tak wydaje bo ja tak mam no może po 5 bo silnik też się musi nagrzać.
Jak właczasz prawy to lewy w tym czasie to masa więc jak nie masz żarówki lub masz diodę to może ci nawet ten 2gi zaświecić (o ile dobrze pamiętam to tak jest w katanie. Możesz kupić inny przerywacz albo gdzieś jeszcze te stare podłączyć.