* Ay50 - wersja Air Cooled chłodzona powietrzem z jednym hamulcem tarczowym
* Ay50LC - wersja Liquid Cooled chłodzona cieczą, 2 hamulce tarczowe.
* Ay50WR - wersja Liquid Cooled chłodzona cieczą, 2 hamulce tarczowe, spoiler za siedzeniem malowanie, jak w wersji R z dwoma reflektorami soczewkowymi
* Ay50 Performance - wersja z dużo większą mocą, chłodzona powietrzem z jednym hamulcem tarczowym
* Ay50WR Telefonica MoviStar - wersja Liquid Cooled chłodzona cieczą, 2 hamulce tarczowe, spoler za siedzeniem. Limitowana edycja w malowaniu wyścigowym "Telefonika MoviStar" Seryjnie odblokowana.
no przecież to wiadome że jak się ma wtrysk i montuje się tuningowe części to trzeba zmieniać mapy zapłony zeby paliwo dochodziło w odpowiednim momencie i w odpowiedniej ilości, to jest tak samo jak z autami, po każdym gruntownym setupie trzeba stroić silnik.
Nie wiem czy na 100% to jest regulator ale ja tak miałem, a co do niego to żeby się do niego dostać trzeba chyba czachę ściągnąć. Już nie pamiętam bo mam gilerowską instalację.
Wiem że jest to srebrny prostokąt z napisem DUCATI ENERGIA i znajduje się pod czachą.
Bardzo ładna czacha (inspirowałeś się suką orzełka??) Nadkole mi się nie podoba bo jest płaskie, kolory świetne. Jedyne czego mi tu brakuje to zielonych felg z nowej budy, 1 centymetrowej gleby z przodu i trójkątów pod kolor czachy, a poza tym cukiereczek.
Aha pomaluj jeszcze plastik za siedzeniem i lagi
Nie jest ciężko tylko trzeba kupić silnik i elektrykę i troszkę ze stacyjką poczarować, jak co to mam cyla 5 kątnego p/g 50 ccm stan wyśmienity! za 100 puszczę razem z tłokiem, mam też koło, wario i wiele innych części di p/g.
Kupuj ten silnik i elektrykę a ja ci pomogę ze SWAPEM!
Lewa w górę xD
Mam to samo gdy ściągnę filtr w moim PHGB 17.5
Mam dyszę 76 mm i muli i nieda sie ustawić. Ale jak dam od 92 do 105 to ma kopa jak pojeeeebany.
Zmień dyszę na 95 i jazda
[quote][b]piotrek131353 napisał/a:[/b]
jaki gażnik , na wolnych chodzi lecz jak doda gazu to powino sprzęgło łapać i obracać kołem a gdy przełożenia sie rozwaliły czy soś sie z nimi mogó stać ptrzez ten brak oleju to koło sie nie obruci i silnik gaśnie[/quote]
Ziomuś jak się nie znasz to nie pisz. Na bank mówię ci że gazior zapchany i rozregulowany. Najlepiej nagraj filmik i zobaczymy co i jak