Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Airsal vs Malossi?
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 15

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil 2 dni
Dexios35 tygodni
MACHoo36 tygodni
Aroni51 tygodni
cineklab53 tygodni
adamek211456 tygodni
dawidzio2871 tygodni
KACPERBA1900120 tygodni
wydrus155 tygodni
valavme162 tygodni
pawel57199 tygodni
Dandusiek205 tygodni
Daniez207 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Airsal vs Malossi?
suzun
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 19:09
Awatar


Doradca


Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6
Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Do doswiadczonych kataniarzy
Co polecacie lepiej?

Airsal
http://sklep.miel...4c17921494

Malossi
http://sklep.miel...4c17921494

jakie sa wasze opnie o kto ma takie cylindry?
Suzuki Katana RRR LC 2000r.

Tuning Mechaniczny

~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~

Tuning Optyczny

~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~
 
jabol123456789
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 19:19
Awatar

Początkujący


Postów: 141
Data rejestracji: 23.10.11
Pomógł: 0
Skąd: Mszczonów


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
no airsal to racing już więc moc większa i wał musisz zmienić a molossi sport jest żeliwny więc w razie co możesz zrobić szlif a na airsalu się nie opłaca szlifu
gg 38624927

Suzuki KATANA Ay 50 Ac 2002r.
Tuning mechaniczny:
-cylinder Metrakit MK Series 50cc (8KM)
-odblokowane przełożenia od sr'ki + malossi
-tecnigas RS
-rolki stage6 5g albo 5,5g (nie pamiętam Grin)
-nowy pasek firmy ,,krzak" Grin
 
marcel
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 19:20
Awatar

Początkujący


Postów: 96
Data rejestracji: 05.05.10
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Moim zdaniem lepiej airsal ponieważ ma 12 km a mallosi tylko 8
scooter jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, a Freestyle podstawą.
------------------------------------------------------------------
Setup
Rolki stage6


Yasuni Z carbon
----------------------------------------------------------------------------
Optyka
Nóżka img
Ledy niebieskie
Lusterko f1 carbon
Nakrętki na wentyle str8 carbon
Siatka w wlotachGrinGrin
****************************************************************
aprillia rs50
2008r seriaGrin
Malowanie białe ze lwami;D
 
jabol123456789
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 19:22
Awatar

Początkujący


Postów: 141
Data rejestracji: 23.10.11
Pomógł: 0
Skąd: Mszczonów


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
jeżeli ci na osiągach zależy to też brałbym airsala
gg 38624927

Suzuki KATANA Ay 50 Ac 2002r.
Tuning mechaniczny:
-cylinder Metrakit MK Series 50cc (8KM)
-odblokowane przełożenia od sr'ki + malossi
-tecnigas RS
-rolki stage6 5g albo 5,5g (nie pamiętam Grin)
-nowy pasek firmy ,,krzak" Grin
 
marcel
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 19:47
Awatar

Początkujący


Postów: 96
Data rejestracji: 05.05.10
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jeśli chodzi o cylindry to lepsz marka to mallosi.Ale jeśli chodzi o moc to airsal jest lepszy i gdy chcesz uzyskać te 12 koni trzeba zrobić dobry setup
scooter jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, a Freestyle podstawą.
------------------------------------------------------------------
Setup
Rolki stage6


Yasuni Z carbon
----------------------------------------------------------------------------
Optyka
Nóżka img
Ledy niebieskie
Lusterko f1 carbon
Nakrętki na wentyle str8 carbon
Siatka w wlotachGrinGrin
****************************************************************
aprillia rs50
2008r seriaGrin
Malowanie białe ze lwami;D
 
KloceQ
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 20:02
Awatar


Coś wiem


Postów: 292
Data rejestracji: 23.07.11
Pomógł: 7
Skąd: Strzyżów k. Rzeszowa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ja bym wybrał chyba Airsala, jest to cylinder aluminiowy i nie musisz go tak długo docierać jak żeliwnego. Wystarczy ze będziesz go docierał tak do 150-200km i potem ogień Wink , ale malossi też nie jest zły. Z tego co widzę w twoim opisie to nie masz sport wydeszka, wiec do takiego cylka pasuje w coś zainwestować.
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku Grin
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h
 
Aroni
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 20:55
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Porównujesz 2 cylki zupełnie innej klasy... Przede wszystkim wybór powinien zależeć od Twoich oczekiwań od silnika. Akurat dla mnie nie ma się tutaj nad czym zastanawiać, Airsal jest znacznie lepszy pod róznymi względami. Ten cylek ma duży potencjał, 12KM z niego to jeszcze niewiele... Jak będziesz o niego dbał to zrobisz kilkanaście tyś km. Jedyną zaletą Malossiego jest to, że możesz zrobić szlifa, co jednak też będzie kosztować ok 200zł, czyli 1/3 ceny cylka. A sam Airsal posłuży dłużej niż Malossi, o ile będziesz dbać o to jak już powiedziałem. No i cenowo są podobne. Dla mnie wybór jest prostyWink
Edytowane przez Aroni dnia 17-04-2012 21:00
 
suzun
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 20:57
Awatar


Doradca


Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6
Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
bede miec w tygodniu hebo new performer 2004
@marcel i @jabol123456789 jakbyscie czytali moj setup w opisie to byscie nie nabijali postow na marne...
Co wy byscie wybrali czekam na dalsze objasnienia cylindrow
narazie do pomogl mi tylko @Kloceq i @Aroni
@Aroni jak myslisz airsal jest wytrzymalszy od malossiego?
i jak mam o niego dbać i jak go docierac?
Edytowane przez suzun dnia 17-04-2012 21:01
Suzuki Katana RRR LC 2000r.

Tuning Mechaniczny

~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~

Tuning Optyczny

~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~
 
Aroni
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 21:09
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jest na pewno wytrzymalszy niż jakiekolwiek cylki żeliwne. To jest w końcu aluminium pokryte nicasilem, co zapewnia mu dużą trwałość, a samo aluminium dobrze przewodzi ciepło, więc chłodzenie przy wysileniu silnika jest znaczniej efektywne. Jeśli chodzi o dbanie o silnik to miałem na myśli właśnie to, żeby go trochę dotrzeć, lać dobry syntetyczny olej, zawsze pilnować temperatury i nie męczyć go bez przerwy jazdą na maxa, bo w takim wypadku to każdy cylek padnie po krótkim czasie. Jak powiedziałem jest to cylek alu pokryty wytrzymałą powłoką, która seryjnie jest już bardzo gładka, przez co te cylindry nie wymagają praktycznie docierania. Jednak warto przez te pierwsze 100 km dać mu trochę luzu, żeby części się dobrze spasowały, pierścionki się też ułożyły i dotarły. Zawsze większa pewnośćWink
 
suzun
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 21:20
Awatar


Doradca


Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6
Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
olej mam castrol 2T racing wiec olej jest w porzadku
mialem problemy z dostarczaniem oleju do cylka wiec wywalam teraz pompke oleju i bde robic mieszanke w zbiorniku paliwa dobry pomysl?
Suzuki Katana RRR LC 2000r.

Tuning Mechaniczny

~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~

Tuning Optyczny

~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~
 
Aroni
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 21:23
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ok, olej masz dobry. I właśnie zapomniałem wspomnieć; dozownik lepiej odłączyć i robić mieszankę. Zawsze dobierzesz odpowiednią dawkę oleju i nigdy nie masz problemu ze smarowaniem, nie to co z pompą.
 
qscvbe
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 21:24
Awatar


Doradca


Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9
Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
no jest to i tak przymus bo większy cylek potrzebuje troch.ę więcej olejuSmile ja też miałem problem z pompką Smile)
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com
 
suzun
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 21:25
Awatar


Doradca


Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6
Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
jaka byla by odpowiednia dawka na 5 litrow paliwa? 1 do ...
Suzuki Katana RRR LC 2000r.

Tuning Mechaniczny

~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~

Tuning Optyczny

~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~
 
qscvbe
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 21:31
Awatar


Doradca


Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9
Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
1:40 lub 1:38

ale niech inni się wypowiedzą jeszcze Smile)
Edytowane przez qscvbe dnia 17-04-2012 21:34
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com
 
valavme
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 21:35
Awatar


Znawca


Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16
Skąd: Komarówka Podlaska


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
1:45/50 , im więcej oleju, tym większa temperatura spalania, nie ma co przesadzać z olejem także
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE




Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***

Tun Wizualny

***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***


Plany 2013r. Smile
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON
 
suzun
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 21:41
Awatar


Doradca


Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6
Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
czyli te 1:40 - 1:50 to ile ml oleju bedzie?
Suzuki Katana RRR LC 2000r.

Tuning Mechaniczny

~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~

Tuning Optyczny

~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~
 
valavme
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 21:45
Awatar


Znawca


Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16
Skąd: Komarówka Podlaska


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
100ml oleju na 4/5 litrów paliwa
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE




Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***

Tun Wizualny

***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***


Plany 2013r. Smile
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON
 
qscvbe
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 21:46
Awatar


Doradca


Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9
Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ale im więcej oleju tym lepsze smarowanie Smile)
najlepiej to patrzeć jak jest właśnie z tą temperaturką i kopceniemSmile no i im więcej oleju tym łatwiej złapać syfa pod świeczkę Smile)
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com
 
suzun
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 21:46
Awatar


Doradca


Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6
Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
dobra dzieki chlopaki tyle chcialem wiedziec
temat do zamknięcia
Suzuki Katana RRR LC 2000r.

Tuning Mechaniczny

~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~

Tuning Optyczny

~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~
 
mat199222
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 17-04-2012 21:46
Awatar


Coś wiem


Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8
Skąd: Giżycko


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No ja bym robil mieszankę 1:40 lub 1:45 a co do cylków to ja też na twoim miejscu woziłbym arsial bo jest mocniejszy i pokryty nikasilem tak jak koledzy wspomnieli, co idze za tym że nie musisz robić szlifów tylko tłoki zmieniać odpowiednio żeby ci nie pękł i będzie wszystko ok.
Suzuki ay 50 2000r.

Tuning:
Leovince TT
Polini SC (niedługo)

Albo suzuki albo nic!!!!!!!
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
[S] Nowy tłok Malossi 47.4mm Sprzedam 1 13-11-2015 15:53
Przełożenia Malossi 15/40 pierwotne 22mm Sprzedam 3 27-09-2015 16:00
Cylinder Kit Airsal Sport 50cc (bez głowicy) Tuning Mechniczny 6 29-07-2015 23:01
Przełożenia Malossi 15/40 Sprzedam 1 16-04-2015 22:05
Malossi Sport 70 cc LC kompletny ( nie do szlifu, nominał ) Sprzedam 1 10-01-2015 13:16
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki