Wiesz co, może nie kupuj narazie tych pierścieni tylko sprawdź kompresję, albo zdejmij cylek i zobacz co z nim jest w jakim jest stanie, tłok i pierścienie tak samo, zobacz też czy uszczelniacze masz cale
No to kolego masz za małą dysze jak wstawiłeś 70ccm wsadź większą dyszę lub przytkaj filtr powietrza żeby dostawał mniej powietrza lub możesz jeszcze wkręcić śrubkę od regulacji mieszanki. Jeżeli pomogłem daj " Pomógł mi " . Pozdro
mi się wydaje że to plastiki się trzęsą, ja mam tak samo plastiki mi się trzesą na stopkach, sprawdz czy wszystko dobrze masz dokręcone, a jak to nie plastiki to może rolki masz już zjechane, lub ślizgi wariatora, w najgorszym wypadku będą to łożyska boczne na wale
zębatka ta od rozrusznika ma iść wklęsłą stroną do karterów, wypukła ma być od strony wariatora, ślizgi mocniej wbij i możesz to łądnie wyczyścić rozpuszczalnikiem, wał się wydaje w dobrym stanie (pod względem frezów), a co do sprzęgła to jest 110mm?? bo mi się tak zdzierało sprzęgło jak wsadziłem 107mm z p/g
Ale chłopaki, nie mógł mu się wał zablokować, pasek czy tłok stanąć, przecież od tego jest dzwon i sprzęgło, gdy prowadzimy skuta to silnik nie kręci chyba nie? Mi się wydaje że przełożenia Ci padły lub łożyska na nich, albo jakaś podkładka się wytarła i zablokowała tryby, mi się wydaje że problem tkwi w przełożeniach
Ps: Możesz odpalić skuta? odkręć pokrywę i spróbuj pokręcić najpierw dzwonem potem wariatorem z przeciwtalerzem, mi też myślałem że się zblokowało a to tylko sprzęgło się odkręciło ;D
ja tez miałem aluminiowe (aukcja 8zł) i są do niczego na pewno lepsze są te czarne. Mi te aluminiowe przy china 70 caly czas pekały i non stop woda w cylku...
Sprawdzaj szczelność silnika, bo jak gaźnik czysty a wcześniej wszystko było dobrze to musisz mieś gdzieś nieszczelny silnik, sprawdzaj uszczelniacze, krócieć itp, myślę że wiesz o co chodzi Ale najpierw daj inną świecę i zobacz co będzie, Sprawdź stan zaworka membranowego, ode mnie narazie tyle