Tutaj złożyłem Ci paczuszkę części jakich potrzebujesz tak więc:
1.Pasek, jeden z lepszych paskow na rynku :[url]http://www.shop.mieloch.pl/pasek-napedowy-malossi-special,pZ044050.bhtml[/url]
2.Rolki, najlepsze i orginalne, nie wiem jakie masz wario, jesli orginalne to bedą pasować, i oczywiscie waga 6,5g tak jak orginalne: [url]http://www.shop.mieloch.pl/rolki-malossi-ht-17x12,pGRUPA0169,vZ048456.bhtml[/url]
3. Akumulator, rowniez lepszy bo bezobsługowy, tylko zmierz swoj stary i porównaj z tym :[url]http://www.shop.mieloch.pl/akumulator-bezobslugowy-jmt-12v-4ah-114x71x86mm,pZ018751.bhtml[/url]
Części sa bardzo dobrej jakosci i napewno na nich dlugo pojezdzisz ale cena, juz lacznie z przesylka wyniesie Cie 193,01zł. Myśle ze pomoglem.
Ja bym wybrał chyba Airsala, jest to cylinder aluminiowy i nie musisz go tak długo docierać jak żeliwnego. Wystarczy ze będziesz go docierał tak do 150-200km i potem ogień , ale malossi też nie jest zły. Z tego co widzę w twoim opisie to nie masz sport wydeszka, wiec do takiego cylka pasuje w coś zainwestować.
o [cenzura] jaki składak. Więc tak: rame masz z 2005 roku przednia czasze z nowej budy silnik stara buda z katany wr(chłodzony cieczą) felgi ze starej budy licznik z nowej budy. Szczerze to większego składaka nie widziałem. Widze że masz też fajny wydeszek jest to chyba Tecnigas rs2 lub Tecnigas rs70.
Wlewasz najtańszy Hipol 80w90, kupiłem ten niby Malossi do przełożeń, to jest to samo co Hipol. Idziesz gdzieś do sklepu z olejami i prosisz o 200ml Hipola 80w90, wchodzi go około 100-120ml. Jak będziesz spuszczał olej to najpierw się gdzieś przejedz żeby skuter się rozgrzał, wtedy olej staje się rzadszy i lepiej ścieka. Potem odkręcasz pokrywę przekładni(wiesz która, tam gdzie kopnik) i koło sprzęgła masz taką śrubę chyba na klucz 15, pochylasz skuter na lewą stronę itą śrubą spuszczasz, potem pochylasz na prawą stronę wlewasz te 80ml, stawiasz na prosto, jak olej nie będzie wyciekał to dolewasz po 10ml, stawiasz na prosto, itd itd. Jak olej zacznie się już wylewać to zakręcasz tą śrubę i gotowe. Myślę że pomogłem.
Po pierwsze sprawdź stan rolek, wariatora i paska. Regulowałeś ja wogóle? Po drugie sprawdz czy masz zablokowane przelozenia, czyli odkręć pokrywe przekładni i policz ilosc obrotów dzwonem na 1 obrót koła. Jeśli bedzie mniej 13 to odblokowane, jeśli wiecęj nic 13 to zablokowane, Stawiam ze masz zablokowane przelo, więc kupujesz przełożenia wtórne od SR 64/17, i jesli chcesz miec wiekszą prędkość to mozesz też kupisz pierwotne Top Racing 16/49. Myślę ze pomogłem.
Uszczelniacze to takie coś gumowe, mechanik na pewno będzie wiedział więc mu powiedz żeby Ci pomierzył, łożyska też niech pomierzy ale zdaje mi się że to co masz tutaj, już Ci złożyłem zestawik powinny być dobre :
Z tej listy bierzesz 2x łożysko numer 10 : [url]http://www.stozek.pl/sklep.php?kod=6201&srwew=&srzew=&szerokosc=&f=szukaj[/url]
A z tej listy bierzesz 1x łożysko numer 2 : [url]http://www.stozek.pl/sklep.php?kod=62%2F22&srwew=&srzew=&szerokosc=&f=szukaj[/url]
Czyli tak 2x łożysko 6201 2RSH/C3 SKF oraz 1x łożysko 62/22 2RS C3 KOYO. Myślę ze pomogłem.