Kompresja 8 bar
|
lilo538 |
Dodany dnia 04-11-2011 22:12
|
Początkujący
Postów: 130
Data rejestracji: 10.06.10
Pomógł: 4 Skąd: Bytów
Status upomnienia:
|
Witam wszystkich . Mam problem z kataną ciężko odpala na zimnym silniku , na rozrusznik nie da się odpalić muszę ją kopać z 20 razy żeby odpaliła . Gdy silnik jest rozgrzany to pali narmalnie na rozrusznik . Jak jadę w dwóch to katana nawet nie przekroczy 50 km/h/. Myślice że to będzie przez kompresje ,mechanik powiedział że to jest jeszcze wystarczająca kompresja i powinien normalnie na rozrusznik odpalać . W katanie jest jakiś chiński tłok za 30 zł
Jak wymienię tłok na nowy meteora to kompresja się zwiększy czy muszę robić szlif cylka ?
SUZUKI KATANA AY 50 WR Telefonica-Movistar
Niezbyt dużo tego:
MECHANIKA
-Wydech TECNIGAS NEXT R chrom
-Wata w tłumiku HEBO
-Sprężyna dociskowa metrakit +15%
-Spreżynki zielone HEBO
-Łożyska SKF C4
-Rolki Stage6 4g
-Kruciec 19 wypolerowany
-Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special Belt
-Przełożenia od SR'y
-Komora wału wypolerowana
-Sprzegło Tec Evo Racing
-Arreche 17,5 + ssanie ręczne
OPTYKA
-Spojler
-Niebieskie ledy wsoczewkach
-Białe felgi
-Niebieskie nakrętki na wentyle
-Niebieski śilnik
-Niebieskie wężyki paliwa i oleju
-Wszystkie śruby w śilniku pomalowane na niebiesko i biało
-Biała pokrywa przekładni
V-max 90km/h |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 04-11-2011 22:27
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
A skąd mamy wiedzieć...? Jeśli gładź cylka jest dobra, a tylko pierścienie zużyte, to wymiana całego tłoka załatwi sprawę. W przeciwnym wypadku potrzebny będzie szlif. Ściągnij cylek i obadaj jak to wygląda.
No i przy 8 barach to faktycznie mogą już być problemy z odpalaniem...
Edytowane przez Aroni dnia 04-11-2011 22:27 |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 04-11-2011 22:33
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
obawiam się że też mnie to czeka;/
po prostu się służyło
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 04-11-2011 22:41
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
to raczej sprawa cylka, też tak miałem. Najpierw przestał odpalać na zimnym z rozrusznika, na ciepłym było ok, potem już tylko kopniak ( zawsze zapalił za 1 razem)
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
Dandusiek |
Dodany dnia 04-11-2011 22:53
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
Niby 8 barów to dobra kompresja, no ale jednak coś może być nie tak? jaki v-max miałeś na początku sam a jaki teraz masz, myślę ze to kwestia szlifu albo wymiana tego tłoka. Miałem podobnie ale miałem z 5,5 barów tylko i ciężko było pod górkę iwgl.
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|
|
lilo538 |
Dodany dnia 04-11-2011 23:02
|
Początkujący
Postów: 130
Data rejestracji: 10.06.10
Pomógł: 4 Skąd: Bytów
Status upomnienia:
|
na początku 90km/h a teraz 75 km/h na 4 gramowych rolkach
SUZUKI KATANA AY 50 WR Telefonica-Movistar
Niezbyt dużo tego:
MECHANIKA
-Wydech TECNIGAS NEXT R chrom
-Wata w tłumiku HEBO
-Sprężyna dociskowa metrakit +15%
-Spreżynki zielone HEBO
-Łożyska SKF C4
-Rolki Stage6 4g
-Kruciec 19 wypolerowany
-Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special Belt
-Przełożenia od SR'y
-Komora wału wypolerowana
-Sprzegło Tec Evo Racing
-Arreche 17,5 + ssanie ręczne
OPTYKA
-Spojler
-Niebieskie ledy wsoczewkach
-Białe felgi
-Niebieskie nakrętki na wentyle
-Niebieski śilnik
-Niebieskie wężyki paliwa i oleju
-Wszystkie śruby w śilniku pomalowane na niebiesko i biało
-Biała pokrywa przekładni
V-max 90km/h |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 04-11-2011 23:21
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
eee chłopie masz prawie dwu krotną moją kompresję
ja ostatnio mierzyłem i mam 4,87bar rozrusznik kręci ale nie zakręci, a jak kopię to muszę pełny gaz i kopać szybko dopóki nie wskoczy na obroty
pod górę to muszę się porządnie rozpędzać ale i tak później strasznie zwalnia i ledwo jedzie ale na prostej jak i samemu tak i w trzy osoby 70km/h tylko że dłużej się rozpędza słaby V-max przez cylek przez gaźnik którego nie dam rady już wyregulować(wymiana) brak okładzin na sprzęgle(wymiana) progi na wariatorze(wymiana) wgniotki na wydechu(rozcinanie klepanie spawanie) i do nie dawna pasek, ale już zmieniłem
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|