Witam! Ile jest bar w seri cylku?
Jak splanuje głowice będzie większa kompresja?
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
Skuter ci nie odpali na około 6,5 bar !! W nowej katanie sprężanie wynosi około 11 bar ja mam 8 i nie narzekam :_)
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
A ile ma Malossi sport 70 bar?
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
Jak splanuje głowice to suka będzie mocniejsza?
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
nie nie baw sie w planowanie głowicy bo będzie za mało miejsca w martwym punkcie tłoka i będziesz miał mniej mocy a jak za duzo splanujesz to tłok bedzie napierdalał w głowice.
KATANA
tuning mech.
tłumik GIANELLI
wata HEBO
wariator pollini speed control
sprzęgło malossi fly
spręrzyna dociskowa Metrakit +22%
sprężynki sprzęgła hebo czerwone
pasek pollini racing
roliki polini 5,6g
korbowód Metrakit Hand made
odblokowany króciec wypolerowany
gaźnik KEIHIN 17,5 wypolerowany
stożek
odblokowane przełorzenia 13,5 obrota dzwonu
opony mitas s10
nowe łozyska wału i przekładni
tuning opt.
lakier czany metalik
naklejki
air condukt
dymione kierunkowskazy
audio
siatka we wlotach
niebieskie ledy w soczewkach
neony
spojler
wygładzony tył
kierunki revo custom
przerobiony zadupek
Czyli jak suka traci moc to nowy cyl abo stary do szlifu tak?A jak dam do szlifu to mogę trochę splanować?
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61