Nowy cylinder dalej słaba kompresja
|
Waldekk |
Dodany dnia 02-08-2012 18:19
|
Początkujący
Postów: 98
Data rejestracji: 15.06.12
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Witam mam duży problem. Zawiozlem katatne do mechanika bo cyl miał bardzo słabą kompresje, w dodatku poszła uszczelka i wylewał się płyn chłodniczy. Jakimś cudem dojechałem te 4 km do mechanika i tam zostawiłem skuter. Cylinder wymienili na airsala 50 nówke w mielochu kupiłem. Trwało to 3 dni bo okazało sie ze jedna iglica jest złamana i czekałem na nowe. Dzisiaj tam dzwonie a oni mi mówią że słabo działa bo kompresji wogóle nie czyma. Jak myślicie co może się dziać że oba cylindry nie mają kompresji? |
|
|
|
manieks818 |
Dodany dnia 02-08-2012 18:33
|
Stały bywalec
Postów: 378
Data rejestracji: 21.09.09
Pomógł: 7 Skąd: Łochów
Status upomnienia:
|
może w zaworze płytki membranowe się odgięły . i przepuszczają kompreche |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 02-08-2012 20:01
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
Jakiś [cenzura]iany mechanik... jaka iglica, od przepustnicy? Może wpadła i zatarł się cyl nowy...
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 02-08-2012 20:16
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
a może zimery się posypały ???
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|
|
manieks818 |
Dodany dnia 02-08-2012 20:26
|
Stały bywalec
Postów: 378
Data rejestracji: 21.09.09
Pomógł: 7 Skąd: Łochów
Status upomnienia:
|
niech sprawdzi simeringi uszczelki zawór . |
|
|
|
Waldekk |
Dodany dnia 02-08-2012 21:08
|
Początkujący
Postów: 98
Data rejestracji: 15.06.12
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
No nie wiem napewno chodziło mu o te szpilki na których jest cylinder nasadzony ale przez telefon poweidział iglice nie szpilki. Kurde jak mi zatarł ten cylinder to się chyba załamie ;/ Jutro ma do mnie dzownic czy udało mu się to naprawić to zobaczymy co się znowu zepsuło w tym skuterze. |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 02-08-2012 21:33
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
Waldekk jak mechanik ci zjebal nowy cylinder to niech [cenzura] naprawia jak ciota robic nie umie atakuj go a nie ze cie z kasy wyrznie jeszcze moze uszczelek nie dał pod cylinder albo na wszelki wypadek niech da silikonu niech sprawdzi zawór membramowy uszczelki pod zaworem . i tak jak ci mowie jak airsal 50 jest zjebany to 600 zł mu powiedz i c[cenzura] :} |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 03-08-2012 10:49
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
A co mają do kompresji zimmeringi czy zawór... Jeśli nowy cyl nie ma kompresji, to jakiś nieudacznik to składał. Jeśli Ci to popsuli to walcz o zwrot kasy, albo niech kupią ci nowy cyl. |
|
|
|
Waldekk |
Dodany dnia 03-08-2012 11:19
|
Początkujący
Postów: 98
Data rejestracji: 15.06.12
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Dzisiaj po południu mają dzwonić jeżeli tego nie naprawią to na 100% będe walczył o zwrot kasy |
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 03-08-2012 13:42
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
Sam rób sukę prostszego silnika chyba już być nie może xDD
Edytowane przez roogat dnia 03-08-2012 13:43
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|
|
manieks818 |
Dodany dnia 03-08-2012 15:59
|
Stały bywalec
Postów: 378
Data rejestracji: 21.09.09
Pomógł: 7 Skąd: Łochów
Status upomnienia:
|
zrobial ci ja tak jak mi . Gościu zrobił szlif i za pierwszym razem założył tlok vertexa bo wcześniej łożysko się sypnęło od korbowodu . przedmuchał tam . odpalił i zaraz znowu zgasła i powiedział ze na swój koszt tera zrobił . to wsadził mi tłok od skutera made in china. i od tamtej pory sam robię suke . |
|
|
|
Waldekk |
Dodany dnia 03-08-2012 16:36
|
Początkujący
Postów: 98
Data rejestracji: 15.06.12
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
No chyba mnie zaraz szlag trafi ;/. Przed chwilą do nich dzwoniłem powiedzieli ze załatwili poblem z kompresja bo coś tam zrobili z cylidrem bo wcześniej nie mogli go do końca dokręcić. Niby ekstra ale skuter podobno nie rusza z miejsca tylko trzeba go popchać i dopiero wtedy się wkręca na obroty. Powiedzieli mi ze sprawdzą lzejsze rolki ale jak to moze być wina rolek skoro tydzień temu je wymiemniłem na testowe 5g(był muł z miejsca ale jechałą normalnie). Tylko jak wymieniałem zobaczyłem dziwną sprawe poweidzieliście ze rolki w katanie mają oryginalnie rozmiar 17x12 a jak wkłądałem te testowe to w kopertach były wyraźnie wieksze od tych co były wcześniej. Może to być tego wina? Wariator jest na 100% seryjny bo widziałem na nim logo suzuki.
Edit: wrzuce zdjęcia tych rolek te czarne to są seryjne a złote testowe tylko że bez kopert więc mniejszce niż zwylke jak widać ta złota jest tylko troche węższa a po załozeniu kopert była dużo szersza niż ta seryjna.
Edytowane przez Waldekk dnia 03-08-2012 16:47 |
|
|
|
Waldekk |
Dodany dnia 04-08-2012 09:33
|
Początkujący
Postów: 98
Data rejestracji: 15.06.12
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Nikt nie wie przez co moze być ten problem? |
|
|
|
Dandusiek |
Dodany dnia 04-08-2012 09:59
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
Boże, nowy cylinder = nowa regulacja przekładni, w tym przypadku rolek, zapewne centralka i sprężynki sprzęgła to samo, ale jak to taki mchanik to cinawetdo tego nieluknie, tylko same rolki ci zmieni. To ze ty wymieniales to nic nie świadczy, nowy cylek, innaczej skuter sie zachowuje i potrzebuje innych "rzeczy"?
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|
|
Waldekk |
Dodany dnia 04-08-2012 12:47
|
Początkujący
Postów: 98
Data rejestracji: 15.06.12
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Byłem tam dzisiaj podrzucić im te rolki 4g bo bym chyba sie juz nigdy nie doczekał. Jak zobaczyłem co oni robią z tym skuterem to sie załamałem. Cylinder wymienili ale ma kompresje tylko 6 atmosfer, nie wiem jakim cudem. Grzeją mu cały czas dają full gaz i mówią ze ma słaby start ale później fajnie jedzie do 65 a potem sie konczy ulica i nie pojechali więcej, już się boje ze ten cylinder się zatrze do poniedziałku. Wmienili przy mnie rolki na 4g nic nie dało muł z miejsca jak cholera od 20 dopiero troche ciągnie. Poprosiłem więc żeby odkręcił sprzęgło i wymienił sprężyny więc odkręcił ale powiedział ze tego dzisiaj już nie zdąży a w poniedziałek będą szukać przyczyny. Według mnie wina jest w tym sprzęgle sprężyna cerntralna cała pordzewiona, małe sprężynki też już w kiepskim stanie, a on powiedział ze to nie tego wina. Już nie wiem co mam z tym zrobić;/ |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 04-08-2012 14:51
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
weź to od nich i sam to zrób na spokojnie..
tam nie ma wcale strasznej wielkiej filozofii, a jak nie będziesz czegoś wiedział to my Ci pomożemy, a przynajmniej sam sobie z tym zrobisz i będziesz wiedział co tam faktycznie jest zrobione a nie..
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 04-08-2012 22:08
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
to to pierniku będziesz miał cylinder jak już po9 założeni go cisną do spodu
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 05-08-2012 00:34
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
ja [cenzura]e do kogo ty tego skutera oddales na nowym cylku caly gaz cisnac ? chociaz airsala sie nie dociera to nie trzeba 100 km zrobic lekko zeby sie dotarlo ja jak zmienilem na airsala nic nie regulowalem tylko wlozylem i tlumnik sportowy to [cenzura] ma takie kopyto ze nie trzeba go pchac oni cos zle zrobili odbierz tego skutera w c[cenzura]a bo ci go zjebia i zawiez do porzadnego mechanika.. ja mam naped tak rolki 5,5g wariator seryjny pasek seryjny sprzeglo malossi fly sprzeynki czerwone stage 6 i sprzeyna 15% polini |
|
|
|
Waldekk |
Dodany dnia 06-08-2012 12:11
|
Początkujący
Postów: 98
Data rejestracji: 15.06.12
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Faktycznie to może być wina tych sprężynek bo ja nie miałem wogóle zmieniane. Zobaczymy co dzisiaj powiedzą jak tam zadzwonie.
Edytowane przez Waldekk dnia 06-08-2012 12:12 |
|
|
|
Waldekk |
Dodany dnia 16-08-2012 18:04
|
Początkujący
Postów: 98
Data rejestracji: 15.06.12
Pomógł: 1
Status upomnienia:
|
Dobra nareszcie udało się odebrać skuter z serwisu. Opocz tego mega muła z miejsca bardzo ładnie chodzi. Na 1/4 manetki idze ok 50km/k na połowie ponad 65 wiec mysle ze pojedzie te 80 (przed wymianą cylindra na airsal 50 jechał max 75 na długiej prostej). Ale problemem jest ten muł ;/. Ma bardzo słaby start i ze 2 razy zanim dojedzie do tych 20km/h jest tak jakbym puscił manetke całkiem obroty spadają i nie wiem co lepiej najpierw sprawdzić spężynki sprzęgła czy wiekszą dysze główną. Poradzicie coś? |
|
|