Suzuki Katana by Luki
|
Luki |
Dodany dnia 20-03-2011 20:37
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
a jakie dysze by były najlepsze przy gazniku 17.5 ?
i duzo spalanie może wzrosnąć bo mi chodzi o to żeby potraktować go tylko jako zamiennik orginału bo w tym mam zapieczoną dysze od powietrza i słabo go się reguluje
A przy tych cenach paliwa zależało by mi jak na najmniejszym spalaniu bez pogorszenia osiągów
to podobnie jak mi teraz na tym gaźniku
a ty masz też 17.5?
No dzięki
pomogłeś ale kurcze taki problem bo nie mam tej ikonki pomógł ;/ żeby Ci dodać pkt. Sad
Edytowane przez Kamilksc dnia 21-03-2011 13:42 |
|
|
|
Kamilksc |
Dodany dnia 21-03-2011 13:41
|
Doradca
Postów: 641
Data rejestracji: 26.08.09
Pomógł: 16 Skąd: Okolice Krakowa
Status upomnienia:
|
Zgodnie z rozporządzeniem usunąłem posty Wojtek007 , więc proszę nie mieć pretensji do Lukiego
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
|
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 16-04-2011 17:01
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
jak widzicie na fotce założyłem nowy wydech
technigas z końcówką od zx
I powiem wam że jest zajebiscie jak sie rozpędze to do 20/30 km/h mam ogromnego muła potem taka [cenzura]a do 75 że nie wiem
tylko jest taki problem bo jest mi trudno się wkręcić na obroty żeby w ogóle ruszyć z miejscia bo mi ją tak muli ze gasnie ( a jak jade i na jakim zakręcie zwalniam to potem też jest jej się trudno wkręcić na obroty i czasami zgaśnie chyba ze od razu przekręce manetke żeby złapał trochę gazu
Proszę doradzać jaka regulacja bedzie dobra.
Noto mamy problem ;/
Jade sobie po prostym 70 km/h a chciałem zwolnić a tutaj nagle coś jakby mi zachamowało w przekladni skuter zgasł i nie mogę ruszyć kopką tak jak by sie zablokowała ;/
prowadze skuter z 2 km do domu rozkręcam przekładnie i wszystko na swoim miejscu chce ruszyć wariatorem... i tutaj sie buty zaczynają idzie tak ciężko że nie wiem i to tylko 2 obroty max sie da zrobić i potem go blokuje ;/ co się mogło stać ? Bo cały czas się modlę że to nie wał poszedł (((((
POMOCY !!!!!!!!
Edytowane przez Aroni dnia 16-04-2011 23:44 |
|
|
|
romek |
Dodany dnia 16-04-2011 19:53
|
Stały bywalec
Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4 Skąd: Rosko
Status upomnienia:
|
rozbieraj cylek
moze czy sworzen wypadl.. jest duzo mozliwosci mogl sie zatrzec
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu.. |
|
|
|
Kamilhg |
Dodany dnia 16-04-2011 21:03
|
Doradca
Postów: 567
Data rejestracji: 21.06.09
Pomógł: 31 Skąd: Zawadzkie
Status upomnienia:
|
prawdopodobnie zatarta... coś zblokowało tłok. rozbieraj i sprawdz
Suzuki Katana Performance '98
Setup:
-Tecnigas RS70
-Pierwotna Malossi
-Membrany Polini
-Rolki Stage6 4,5g
-Filtr powietrza Hand-made
v-max: +/- 73km/h
http://www.polska...Y_50/75391 |
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 17-04-2011 08:27
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
a jest możliwość że to wał poszedł sie jebać ? Bo miałem wcześniej luzy na nim ;/ |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 17-04-2011 09:39
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Luki napisał/a:
a jest możliwość że to wał poszedł sie jebać ? Bo miałem wcześniej luzy na nim ;/
Oczywiście że jest taka możliwość... Musisz sprawdzić co tam się dokładnie stało |
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 18-04-2011 21:42
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
dobra bierzemy się za robieranie silnika
Tylko proszę was o pomoc bo bede to robił pierzwszy raz więc nie chce czegos spiepszyć
najpierw jeśli możecie podajcie jakiś dobry sposób zeby wario odkręcić bo ja dałem na mniejszą srobe ten nasadkowy klucz a na mniejszą normalny i nie chce mi ruszyć za cholere
i piszcie jak to by mi sie udało zrobic to co dalej ? |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 18-04-2011 21:49
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
Pokręć wariem i zobaczysz czy wał dupnoł
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 19-04-2011 09:23
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
to juz robiłem i wariem sie nie da kręcić lub idzie bardzo ciężko tylko da się go jakos bez pneumata odkręcić ? |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 19-04-2011 11:12
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
ja wsadzam imbus tam jak jest za zębatka od startera i ona się blokuje na karterach i odkręcam
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 19-04-2011 19:24
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Dobra silnik wykręcony
i po odkręceniu cylka okazało się że z wału to aż wióry poleciały
I wał Top Racing evolution NG już zakupiony
Mógłby ktoś podać jakiś link do łożysk i uszczelniaczy żeby spasowały do tego wału? |
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 04-05-2011 21:59
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
...
Noto udało mi się rozebrać cały silnik i czekam na wał top racing ng evo
tak wygląda moje łożysko które jebło się jak założyłem wydech technigasa
jak widać trochę przypieczone a z kulek nic nie zostało a to łozysko od strony magneta było w bdb stanie
tylko w tym czasie chciałem trochę wygładzic tą komorę korbową i na które miejsca radzice zwrócić szczególną uwagę i jakie może rady macie co do tego ;>
Edytowane przez Luki dnia 04-05-2011 21:59 |
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 04-05-2011 22:01
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
karter pierwszy
karter drugi
|
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 04-05-2011 22:06
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
proszę o pomoc i jeśli komuś sie chce to może jakos oznaczyć te miejsca
PS papier wodny już zakupiony 400,360,320, 220 bo takie były dostęone u mnie
dzięki i pozdro
sorry za post po postem ale nie mogłem inaczej napisać bo mi blokowało
|
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 05-05-2011 14:38
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
jeden karter zrobiony
Jeśli ktoś może to proszę o napisanie czy jeszcze coś tutaj można zrobić bo nie chciałem przesadzic z tą polerką
i listonosz przywiózł nowy wał Top Racing evolution NG
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 05-05-2011 23:32
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Widzę, że w miarę zlikwidowałeś progi...polataj tam jeszcze papierem, nie za dużo, ale spróbuj uzunąć trochę te wżery (kropeczki) i będzie dobrze. |
|
|
|
mat199222 |
Dodany dnia 06-05-2011 11:16
|
Coś wiem
Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8 Skąd: Giżycko
Status upomnienia:
|
Moim zdaniem bardzo dobra robota widać różnice to co było na początku to masakra a teraz ładnie, szacunek.
Suzuki ay 50 2000r.
Tuning:
Leovince TT
Polini SC (niedługo)
Albo suzuki albo nic!!!!!!! |
|
|
|
cacek14 |
Dodany dnia 06-05-2011 12:14
|
Mechanik
Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42 Skąd: Lipno
Status upomnienia:
|
Moim zd. chłopak zrobił dobrą robote
Ja bym to jeszcze spolerował bardziej te mięso itd.
Ale tak też jest good.
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
|
|
|
|
KACPERBA1900 |
Dodany dnia 06-05-2011 14:09
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 28.02.09
Pomógł: 23 Skąd: Rzeszów
Status upomnienia:
|
Dobra robota. Szacun Jeszcze kilka razy przejedź papierem i będzie LUX
SUZUKI
2000r
Tuning:
Mechanika:
Optyka:
~ Lakier czarna perła
~ Białe felgi
~ Lusterka łezki
~ Chromowane nakrętki na wentle
~ Białe napisy na oponach
~ Czerwony zacisk hamulcowy
~ Biały chwytak powietrza
Osiągi:
75km/h |
|
|