1. w tym przedziale cenowym kupisz już w nowej budzie
2. za Gilerę w dobrym stanie będziesz musiał więcej zapłacic, ale pod względem technicznym jest chyba lepsza od katany (silnik piaggio) -moje skromne zdanie
3. olej średnio +/-1000km a pozostałe płyny myślę że co sezon
4. co z praktycznością, no myślę że nie ma źle w kufrze pomieścisz co nieco...
śrubka regulacji paliwo/powietrze przy gaźniku dokręc ją i odkręc półtora obrotu powinno pomóc, jak nie będziesz wiedział która to śrubka opcja szukaj na forum...
jest tam uszczelka ale jest gumowa i nie trzeba jej wymieniac paliwa nie musisz spuszczac wystarczy jak odczepisz wężyk od razu podciągnąc do góry i zaczepic o coś żeby nie wyciekało
Ja do polini sporta dostałem świece NGK-R BR7HS, długi gwint. Z tą elektrodą jest dokładnie tak jak myślisz, jak chcesz mogę ci wysłac poglądowe zdjęcie jak wygląda ta świeca w głowicy...
jak masz przekładnie pierwotną na małej zębatce z obu stron [img]http://apriliasr.pl/files/thedoctor/tryby.jpg[/img]
zobacz na obrazku zębatka (1) podkładki (5) i (4)
[url]http://img31.imageshack.us/img31/7226/p2812091826.jpg[/url]
Tak ta jest z długim gwintem. Weź najlepiej do sklepu swoją głowice i spasuj, będziesz wiedział na stówe.
potwierdzam słowa Rosia też tak miałem, najczęściej taka sytuacja jest po zimie bo zbyt duży jednostajny nacisk był na daną częśc opony i to tak jak pacjent ma czasem odleżyny tak z oponą coś podobnego się dzieje xD
1. uszczelka pod wydechem podłóż ręke jak chodzi zobaczysz czy nie przedmuc[cenzura]e.
2. wata tłumiąca w wydechu mogła się wypalic, i teraz nie tłumi tak jak ma
nic innego do głowy mi nie przychodzi chyba że jakieś dziurki ale wątpie...
Autor:
Spalone żarówki i ogromne napięcie przy ładowaniu ;/
ta biała kostka to opornik, jest ceramiczny więc wiadomo grzac się musi . Co do żarówek mam to samo tyle że mi spaliło tylko światła, również podejrzewam że to regulator, jak Ty także chciałbym się dowiedziec od czego się to mogło zepsuc dlatego dołączam się do pytania (w swoim temacie nie uzyskałem odpowiedzi :/)
No więc tak regulacja powinna pomóc. Śrubka od obrotów to ta po prawej, od mieszanki po lewej. (patrz od strony filtra powietrza) reguluj na rozgrzanym silniku sprawdzają co pół obrotu jak chodzi skuter. Przegazuj na full i sprawdź czy równo schodzi z obrotów aż do "wolnych". Narazie tyle
URL!!!
Pęknięcia wzmocnij z drugiej strony włóknem szklanym i dopasuj to tak żeby jak najmniej było widac zostanie ci tak jakby sama rysa, przerysowanie musiałbyś szpachlą uzupełnic i pomalowac.
różowy kabelek to działa tylko w chinolach, w katanie nic takiego nie rób, moduł nie jest blokowany. Zobacz wariator, tłumik, a najlepiej temat na forum o blokadach
policz ile mają zwojów to Ci powiem czy są twardsze niż hebo czy jakie...
edit:
znalazłem je na necie... mają 6 zwojów, hebo mają tyle samo, tak więc są tak samo twarde!
stąd idzie przewód podciśnienia, nie wiem czy dobrze myśle, ale nie powinno wylatywac, gdyby wylatywało to wacha też mogłaby się tamtędy cisnąc, a to raczej nie wskazane, bo by skuta zalewało, i cały czas leciałaby wacha.