Polini 20/61 i Malossi 15/40
|
suzun |
Dodany dnia 09-01-2011 19:24
|
Doradca
Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6 Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)
Status upomnienia:
|
TR i wtórne od SR to chyba najmądrzejszy wybór w tej sytuacji
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~ |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 09-01-2011 19:27
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Tak to będzie najlepsze wyjście A jeśli jeszcze kupiłbyś ode mnie to zaoszczędzisz 30zł ( jak coś to pisz na PW ).
Edytowane przez mati23 dnia 09-01-2011 19:32 |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 09-01-2011 21:44
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Coś Ci się pomyliło Mati23, wałek sprzęgłowy nie jest blokowany...Blokowany jest tylko wałek napędowy i jedna zębatka tego środkowego, małego wałka. Były one w różnym stopniu blokowane. 16 obrotów dzwonem i v-max 70-75?? Ja miałem 16.5 obrotów i mi katana leciała tylko 55 bez innych blokad...coś szybko Ci to jeździ...
Edytowane przez Aroni dnia 09-01-2011 22:06 |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 09-01-2011 21:48
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
Aroni. nie masz racji z tym wałkiem sprzęgłowym. Top Raciga wałek sprzęgłowy ma o 2 lub 3 ząbki mniej (nie pamiętam dokładnie ale chyba 2) niż orginalny. (u mnie tak było a mam wersje movistara)
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 09-01-2011 21:54
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Ok, ale czy to oznacza, że wałek jest blokowany? Nie. Przełożenia TR to przełożenia sportowe, więc logicznie będą lepsze od seryjnych...W apkach z silnikami morini wałek sprzęgłowy ma 16 ząbków, w katanach jest dokładnie tak samo. Różnią się tylko przekładniami wtórnymi. |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 09-01-2011 22:32
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Wtórna jest blokowana bo ma więcej ząbków ale co Ci da jak zostawisz seryjny wałek sprzęgła który ma ścięte ząbki na ukos ? Nic nie zyskasz wsadzając nawet przekładnie wtórną od sr-ki.
Edytowane przez mati23 dnia 09-01-2011 22:33 |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 09-01-2011 23:10
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Jak to nic nie zyskasz? I co mają tutaj do rzeczy skośne ząbki na wałku sprzęgłowym, jak na drugiej zębatce z przekładni pierwotnej też są ukośne ząbki. jest tak i na przełożeniach z apki i na przełożeniach katany. Zresztą jutro jak bd miał czas to moge wam to udowodnić fotkami, bo mam akurat kompletne przełożenia z SR'ki i mam rozebraną własną przekładnie. |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 09-01-2011 23:14
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
poprzeczne ząbki tylko wygłuszają i tyle. Top Raciga "piszczą" bo są czołowe.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 09-01-2011 23:48
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
ząbki proste mają to do siebie że są tuningowe. |
|
|
|
duszek17 |
Dodany dnia 10-01-2011 12:53
|
Nowy
Postów: 4
Data rejestracji: 14.10.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Leci mi 70-75 może dlatego ze mam tecnigas'a next r, roliki 4 grama
qumpel też ma katane i przy takim confingu jak ja tylko ma chyba polini wydech leci mu 55-60 z dużo słabszym przyśpieszeniem. Nie wiem czym to może byś spowodowane Pfftp ale ja ze swojej jestem bardzo zadowolony tylko kwestia tych przełożeń mati23 zastanowię się do środy i ci odpowiem odnośnie kupna Grin
Słyszałeś może o PL znakach ? I do tego jeszcze PPP
Edytowane przez Kamilksc dnia 11-01-2011 15:18 |
|
|
|
Kamilksc |
Dodany dnia 10-01-2011 13:12
|
Doradca
Postów: 641
Data rejestracji: 26.08.09
Pomógł: 16 Skąd: Okolice Krakowa
Status upomnienia:
|
Koniec SPamu bo Pkt polecą
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
|
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 11-01-2011 14:57
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
W praktyce nie ma czegoś takiego jak sportowa przekładania, bo przekładniom nie wzmacniamy silnika tylko zmieniamy jego charakterystyką przez co możemy zwiększyć osiągi. W praktyce to przekładania z srki też jest tuningowa bo to jak przekładnia będzie się sprawować nie zależy od jej jakości tylko od tego jaki ma stosunek zębów i jej dopasowania do parametrów silnika. Więc to że walniecie malossi+polini bo obie są sportowe nie znaczy że będą się lepiej sprawować niż przełorzenia od srki bo jeśli tylko będą miały taką samą liczbę zębów to będą śmigać identycznie. |
|
|