Airsal vs Malossi?
|
suzun |
Dodany dnia 17-04-2012 19:09
|
Doradca
Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6 Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)
Status upomnienia:
|
Do doswiadczonych kataniarzy
Co polecacie lepiej?
Airsal
http://sklep.miel...4c17921494
Malossi
http://sklep.miel...4c17921494
jakie sa wasze opnie o kto ma takie cylindry?
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~ |
|
|
|
jabol123456789 |
Dodany dnia 17-04-2012 19:19
|
Początkujący
Postów: 141
Data rejestracji: 23.10.11
Pomógł: 0 Skąd: Mszczonów
Status upomnienia:
|
no airsal to racing już więc moc większa i wał musisz zmienić a molossi sport jest żeliwny więc w razie co możesz zrobić szlif a na airsalu się nie opłaca szlifu
gg 38624927
Suzuki KATANA Ay 50 Ac 2002r.
Tuning mechaniczny:
-cylinder Metrakit MK Series 50cc (8KM)
-odblokowane przełożenia od sr'ki + malossi
-tecnigas RS
-rolki stage6 5g albo 5,5g (nie pamiętam )
-nowy pasek firmy ,,krzak" |
|
|
|
marcel |
Dodany dnia 17-04-2012 19:20
|
Początkujący
Postów: 96
Data rejestracji: 05.05.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Moim zdaniem lepiej airsal ponieważ ma 12 km a mallosi tylko 8
scooter jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, a Freestyle podstawą.
------------------------------------------------------------------
Setup
Rolki stage6
Yasuni Z carbon
----------------------------------------------------------------------------
Optyka
Nóżka img
Ledy niebieskie
Lusterko f1 carbon
Nakrętki na wentyle str8 carbon
Siatka w wlotach
****************************************************************
aprillia rs50
2008r seria
Malowanie białe ze lwami;D |
|
|
|
jabol123456789 |
Dodany dnia 17-04-2012 19:22
|
Początkujący
Postów: 141
Data rejestracji: 23.10.11
Pomógł: 0 Skąd: Mszczonów
Status upomnienia:
|
jeżeli ci na osiągach zależy to też brałbym airsala
gg 38624927
Suzuki KATANA Ay 50 Ac 2002r.
Tuning mechaniczny:
-cylinder Metrakit MK Series 50cc (8KM)
-odblokowane przełożenia od sr'ki + malossi
-tecnigas RS
-rolki stage6 5g albo 5,5g (nie pamiętam )
-nowy pasek firmy ,,krzak" |
|
|
|
marcel |
Dodany dnia 17-04-2012 19:47
|
Początkujący
Postów: 96
Data rejestracji: 05.05.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Jeśli chodzi o cylindry to lepsz marka to mallosi.Ale jeśli chodzi o moc to airsal jest lepszy i gdy chcesz uzyskać te 12 koni trzeba zrobić dobry setup
scooter jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, a Freestyle podstawą.
------------------------------------------------------------------
Setup
Rolki stage6
Yasuni Z carbon
----------------------------------------------------------------------------
Optyka
Nóżka img
Ledy niebieskie
Lusterko f1 carbon
Nakrętki na wentyle str8 carbon
Siatka w wlotach
****************************************************************
aprillia rs50
2008r seria
Malowanie białe ze lwami;D |
|
|
|
KloceQ |
Dodany dnia 17-04-2012 20:02
|
Coś wiem
Postów: 292
Data rejestracji: 23.07.11
Pomógł: 7 Skąd: Strzyżów k. Rzeszowa
Status upomnienia:
|
Ja bym wybrał chyba Airsala, jest to cylinder aluminiowy i nie musisz go tak długo docierać jak żeliwnego. Wystarczy ze będziesz go docierał tak do 150-200km i potem ogień , ale malossi też nie jest zły. Z tego co widzę w twoim opisie to nie masz sport wydeszka, wiec do takiego cylka pasuje w coś zainwestować.
Derbi Senda Xtreme SM 2008r <3 <3 <3
Mechanika:
-Wydech SCR Corse Racingline
-Gaźnik Stage6 Dellorto Black Edition 19mm
-Tarcze sprzęgła Tec Racing Kevlar
-Łańcuch D.I.D i zębatki 13/48
Optyka:
-Plastiki TunR z nową okleiną
-Końcowka wydechu i klapka baku oklejona carbonem
-Lampa tylna Revo Led
-Naklejka "PICZOMAGNES" na prawym boczku
-Polerka nózki zmiany biegów
Osiągi: 100-110km/h |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 17-04-2012 20:55
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Porównujesz 2 cylki zupełnie innej klasy... Przede wszystkim wybór powinien zależeć od Twoich oczekiwań od silnika. Akurat dla mnie nie ma się tutaj nad czym zastanawiać, Airsal jest znacznie lepszy pod róznymi względami. Ten cylek ma duży potencjał, 12KM z niego to jeszcze niewiele... Jak będziesz o niego dbał to zrobisz kilkanaście tyś km. Jedyną zaletą Malossiego jest to, że możesz zrobić szlifa, co jednak też będzie kosztować ok 200zł, czyli 1/3 ceny cylka. A sam Airsal posłuży dłużej niż Malossi, o ile będziesz dbać o to jak już powiedziałem. No i cenowo są podobne. Dla mnie wybór jest prosty
Edytowane przez Aroni dnia 17-04-2012 21:00 |
|
|
|
suzun |
Dodany dnia 17-04-2012 20:57
|
Doradca
Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6 Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)
Status upomnienia:
|
bede miec w tygodniu hebo new performer 2004
@marcel i @jabol123456789 jakbyscie czytali moj setup w opisie to byscie nie nabijali postow na marne...
Co wy byscie wybrali czekam na dalsze objasnienia cylindrow
narazie do pomogl mi tylko @Kloceq i @Aroni
@Aroni jak myslisz airsal jest wytrzymalszy od malossiego?
i jak mam o niego dbać i jak go docierac?
Edytowane przez suzun dnia 17-04-2012 21:01
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~ |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 17-04-2012 21:09
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Jest na pewno wytrzymalszy niż jakiekolwiek cylki żeliwne. To jest w końcu aluminium pokryte nicasilem, co zapewnia mu dużą trwałość, a samo aluminium dobrze przewodzi ciepło, więc chłodzenie przy wysileniu silnika jest znaczniej efektywne. Jeśli chodzi o dbanie o silnik to miałem na myśli właśnie to, żeby go trochę dotrzeć, lać dobry syntetyczny olej, zawsze pilnować temperatury i nie męczyć go bez przerwy jazdą na maxa, bo w takim wypadku to każdy cylek padnie po krótkim czasie. Jak powiedziałem jest to cylek alu pokryty wytrzymałą powłoką, która seryjnie jest już bardzo gładka, przez co te cylindry nie wymagają praktycznie docierania. Jednak warto przez te pierwsze 100 km dać mu trochę luzu, żeby części się dobrze spasowały, pierścionki się też ułożyły i dotarły. Zawsze większa pewność |
|
|
|
suzun |
Dodany dnia 17-04-2012 21:20
|
Doradca
Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6 Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)
Status upomnienia:
|
olej mam castrol 2T racing wiec olej jest w porzadku
mialem problemy z dostarczaniem oleju do cylka wiec wywalam teraz pompke oleju i bde robic mieszanke w zbiorniku paliwa dobry pomysl?
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~ |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 17-04-2012 21:23
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Ok, olej masz dobry. I właśnie zapomniałem wspomnieć; dozownik lepiej odłączyć i robić mieszankę. Zawsze dobierzesz odpowiednią dawkę oleju i nigdy nie masz problemu ze smarowaniem, nie to co z pompą. |
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 17-04-2012 21:24
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
no jest to i tak przymus bo większy cylek potrzebuje troch.ę więcej oleju ja też miałem problem z pompką )
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
suzun |
Dodany dnia 17-04-2012 21:25
|
Doradca
Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6 Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)
Status upomnienia:
|
jaka byla by odpowiednia dawka na 5 litrow paliwa? 1 do ...
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~ |
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 17-04-2012 21:31
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
1:40 lub 1:38
ale niech inni się wypowiedzą jeszcze )
Edytowane przez qscvbe dnia 17-04-2012 21:34
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 17-04-2012 21:35
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
1:45/50 , im więcej oleju, tym większa temperatura spalania, nie ma co przesadzać z olejem także
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
suzun |
Dodany dnia 17-04-2012 21:41
|
Doradca
Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6 Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)
Status upomnienia:
|
czyli te 1:40 - 1:50 to ile ml oleju bedzie?
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~ |
|
|
|
valavme |
Dodany dnia 17-04-2012 21:45
|
Znawca
Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16 Skąd: Komarówka Podlaska
Status upomnienia:
|
100ml oleju na 4/5 litrów paliwa
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE
Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON |
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 17-04-2012 21:46
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
ale im więcej oleju tym lepsze smarowanie )
najlepiej to patrzeć jak jest właśnie z tą temperaturką i kopceniem no i im więcej oleju tym łatwiej złapać syfa pod świeczkę )
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|
|
suzun |
Dodany dnia 17-04-2012 21:46
|
Doradca
Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6 Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)
Status upomnienia:
|
dobra dzieki chlopaki tyle chcialem wiedziec
temat do zamknięcia
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~ |
|
|
|
mat199222 |
Dodany dnia 17-04-2012 21:46
|
Coś wiem
Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8 Skąd: Giżycko
Status upomnienia:
|
No ja bym robil mieszankę 1:40 lub 1:45 a co do cylków to ja też na twoim miejscu woziłbym arsial bo jest mocniejszy i pokryty nikasilem tak jak koledzy wspomnieli, co idze za tym że nie musisz robić szlifów tylko tłoki zmieniać odpowiednio żeby ci nie pękł i będzie wszystko ok.
Suzuki ay 50 2000r.
Tuning:
Leovince TT
Polini SC (niedługo)
Albo suzuki albo nic!!!!!!! |
|
|