Problem z silnikiem ! Pomocy !!!
|
Piter31 |
Dodany dnia 29-12-2009 21:04
|
Nowy
Postów: 2
Data rejestracji: 28.12.09
Pomógł: 0 Skąd: TARNÓW
Status upomnienia:
|
witam, mam od niedawna mały problem z kataną , problem ten polega na tym ze gdy odpalę i zaczne jechać to katana nagle traci siłę i zaczyna stawać w miejscu.nie wiem czym to jest spowodowana już prubowełem zmieniac paliwo i regulować gaźnik ale to nic nie daje;((
Bardzo prosze o radę! |
|
|
|
Kamilksc |
Dodany dnia 29-12-2009 21:17
|
Doradca
Postów: 641
Data rejestracji: 26.08.09
Pomógł: 16 Skąd: Okolice Krakowa
Status upomnienia:
|
Być może cylek do szlifu !! Sprawdzałeś kompresje ??
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
|
|
|
|
orzelek01 |
Dodany dnia 29-12-2009 22:12
|
Doradca
Postów: 623
Data rejestracji: 18.10.09
Pomógł: 17 Skąd: Kielce
Status upomnienia:
|
Jak ci staje skuter .. podczas jazdy, to wydaje jakiś dziwny dźwięk ?? bo Możliwe ze już cylek może być zajechany , zapieczony. Miałem to samo , tylko że jak mi stawał podczas jazdy to wydobywał się dziwny dźwięk |
|
|
|
dawid6971 |
Dodany dnia 29-12-2009 22:39
|
Coś wiem
Postów: 165
Data rejestracji: 16.06.09
Pomógł: 4 Skąd: Sieradz
Status upomnienia:
|
Dzieje sie to tylko na zimnym silnikuczy na cieplym tez ?? Jezeli na zimnym to tylko regulacja gaznika bo prawdo podobnie dostaje za duzo paliwa i sie dławi. Jak dajesz mu gazu to jest taki efekt jakby przygasał a gdy puscisz to obroty sie wyrownuja ?? |
|
|
|
manieks818 |
Dodany dnia 30-12-2009 10:48
|
Stały bywalec
Postów: 378
Data rejestracji: 21.09.09
Pomógł: 7 Skąd: Łochów
Status upomnienia:
|
A może łożyska już siadają i blokują |
|
|
|
dawid6971 |
Dodany dnia 30-12-2009 11:16
|
Coś wiem
Postów: 165
Data rejestracji: 16.06.09
Pomógł: 4 Skąd: Sieradz
Status upomnienia:
|
Moim zdaniem to jest wina gaznika ( regulacja ) najlepszym sposobem na ragulacje jest wkrecic srubke od mieszanki do konca i odkrecac po 1 obrocie i patrzyc jaki efekt jest. |
|
|
|
orzelek01 |
Dodany dnia 30-12-2009 12:18
|
Doradca
Postów: 623
Data rejestracji: 18.10.09
Pomógł: 17 Skąd: Kielce
Status upomnienia:
|
No nie powiedział bym że to jest "Najlepszy" sposób. Ja bym sprawdził kompresję . I wtedy by było wiadomo ze cylek można zostawić w spokoju. |
|
|
|
Piter31 |
Dodany dnia 30-12-2009 13:35
|
Nowy
Postów: 2
Data rejestracji: 28.12.09
Pomógł: 0 Skąd: TARNÓW
Status upomnienia:
|
Raczej mi się wydaje że to będzie wina gażnika tak jak napisał kolega dawid6971. Napewno nie będzie to wina cylindra bo założyłem nowy 5 miesięcy temu . Zaczęło sie to dziać gdy skończyłem tuning optyczny. Skuter stał około miesiąca ( tylko tyle co odpalałem go co jakiś czas) gdy go poskładałem to wsiadłem i chciałem sie przejechac , ujechałem kilka metrów i nagle zaczą tracić siłę. |
|
|
|
orzelek01 |
Dodany dnia 30-12-2009 13:53
|
Doradca
Postów: 623
Data rejestracji: 18.10.09
Pomógł: 17 Skąd: Kielce
Status upomnienia:
|
No ale jak traci ta sile.. to wydobywa się jakiś dziwny dźwięk z silnika czy nie ???? |
|
|
|
ostryTBG |
Dodany dnia 30-12-2009 14:02
|
Coś wiem
Postów: 274
Data rejestracji: 04.06.09
Pomógł: 4 Skąd: Tarnobrzeg
Status upomnienia:
|
albo nastepnemu padlo ssanie^^ i jak jedziesz traci moc i gasnie a potem go odpalic nie mozesz...
http://www.polska...R_50/70242
Cylinder Malossi 70cmm z doprężoną głowicą HTSR
Wał Barikit z wzmacnianymi srebrzonymi łożyskami
Tłumik Tecnigas Next R (chrom)
Przełożenia:
Wtórne od sr'ki
Pierwotne Malossi 15/40
Gaźniki 17,5mm Arreche polerowany
Krociec ssacy 19mm wypolerowany
Zawór membranowy Polini Evolution
Wariator Polini Speed Control
Pasek Malossi Kevlar
Sprzęgło Tec Evo Racing
Wentylator chłodnicy (samorobka podswietlana na niebiesko)
Mini kierunki z tyłu
Perspektywy:
Przedlozka amorka
Nowe malowanie
http://www.scoote.../7669.html |
|
|
|
pawcio1017 |
Dodany dnia 30-12-2009 16:15
|
Coś wiem
Postów: 187
Data rejestracji: 01.11.09
Pomógł: 3 Skąd: Jadwinówka
Status upomnienia:
|
Ssanie możesz sprawdzić w prosty sposób. Odłączasz je zostawiasz w zimnym na jakiś czas, zaznaczasz na tym trzpieniu (grubszym, nie bezpośrenio na igle) jakims ciennkim markerem, flamastrem kreskę i podłączasz nastepnie do akumulatora na ok 1-2 minuty. Jeżeli trzpień się wysówa (co będzie widać po kresce) to znaczy, że sam aparat ssania sprawny. Jest jeszcze, możliwosć, że na przewodach od ssania nie ma napięcia, co mozna w łatwy sposób sprawdzić miernikiem...
Krystian |
|
|
|
redzi223 |
Dodany dnia 30-12-2009 18:00
|
Nowy
Postów: 14
Data rejestracji: 01.08.09
Pomógł: 1 Skąd: kosów lacki
Status upomnienia:
|
A moZe wystarczy tylko zmienić świecę , bo ta może dostawać pprzebicia. |
|
|
|
lukaszsz98 |
Dodany dnia 30-12-2009 18:42
|
Stały bywalec
Postów: 452
Data rejestracji: 18.07.09
Pomógł: 13 Skąd: wielkopolska
Status upomnienia:
|
zmień świece a jeśli to nie pomoże to nowa fajka będzie chyba rozwiązaniem.
Patrzyłeś w jakim stanie jest pasek może jest już wytarty albo rolki mogą być wytarte .
Edytowane przez lukaszsz98 dnia 30-12-2009 18:46
mechanika
-tłumik Tecnigas Chrom NEXT R
-wymieniona watra w tłumiku
-sprzęgło tech Racing
-kruciec dolotowy 21
-rolki Polini 2,8g
-sprężynka dociskowa =21
-sprężynki sprzęgła czerwone HEBO
-świeca NGK
i to by było na tyle z mechaniki
optyka
-lusterka łuskowe Carbon
-niebieskie wężyki od paliwa itp.
-manetki stage6
-diody LED w lampie ( niebieskie i zielone )
-diody LED w liczniku ( niebieskie )
-ryfle Carbon
-migacze luskowe LED
-przedłużka amortyzatora 5,5
-blad look
-wygładzenie nadkola
-przyciemnione migacze i świtło stop (czarne ) |
|
|