Jak ci poszedł regulator to nawet nie odpalaj katany bo ci spali moduł bd dostawał za dłużo prądu i spali moduł . Poczytaj moje tematy .. Bo mam to samo . tylko ze mi spaliło 4 moduły .. i teraz kupiłem nową instalacje , teraz bd kupował regulator i moduł .. i powiem ci że raczej to jest regulator napięcia u Ciebie . wiec najtańszy regulator kosztuje 290 zl ;/
rozmawialem z kolega o twoim problemie. mowi ze to jest albo mebrany albo kruciec ssacy ;] podalem mu twoje gg i ma napisac do cb i ci wytumaczy co i jak ;] mysle ze klikniesz na Pomogl ;]
a co za problem wejsc na Allegro wipisac Suzuki KAtana lub modul suzuki katana .. i ma.. no ale ok ;p dobre checi tez sie licza;] PZdro;] licze z rabem na Pomugl mi ;]
Ja bym zrobił tak jak mówisz z tym tłoczeniem tej seryjnej tulejki. moim zdaniem tak by było najlepiej. bo nie mam kminy nawet co innego można by było zrobić ... oprócz nowego innego wariatora albo założeniem seryjnego
Zobacz może ci się poluzował Kabel od masy .. albo jest zaśniedziały .. sprawdź magneto może jest bardzo zasyfiałe ..sprawdź też iskrownik .. odepnij Regulator napięcia i dmuchnij w tą kostkę może też coś jest zdaśniedziałe .. a jak to nic ie da .. to mi raczej bd cewko moduł do wymiany .. ale sprawdź najpierw to co napisałem
no to dajmy na to na podłogę ci pójdzie np 2-3 setki zależy ile warstw lakieru bd kładł . a na czachę i boczki np 3-3,5 setki .. To zależy też dużo od tego na ile razy bd malował , jak będziesz malował . i co będziesz malował . ja ci powiem ze swojego doś. że mi np. na boczki i czache szło 4 setki lakieru no plus jakieś tam dodatki czy pompa wody czy jakąś śrubkę czy mostek psiknąć .. Tylko że ja malowałem na kilka razy . wiec dla tego tyle mi poszło lakieru . Ale za to nie było żadnych prześwitów .