ja mialem podobny problem z tym ze nie rozbieralem cylka... kupilem nowy cylek airsala aluminiowy zalozylem i nawet lekkie palenie gumy czy chociaz jeden baczek i skuter zaczynal przerywac (tlok puchl) silnik nie stracil na mocy ale dzialo sie to dosc czesto.. okazalo sie ze aluminium inaczej odbiera cieplo od zeliwa i chlodnica nie daje rady go ochlodzic.. odpowietrzalem go setki razy az zalozylem komputerowy wentylator przed chlodnica i teraz moge go katowac ile chce... koszt. 30zl (wentylator, oporniki z 14V na 12V bezpiecznik przelacznik i troche kabla)
kazda swieca o innym tym kodzie jest inna... najlepsza to tak jak powiedzial suzukikatana2001 NGK BPR6HS moze byc NGK BPR7HS jest troszke mocniejsza... ale nie warto zakladac innych swiec bo kazda znich jest do innej temperatury sily iskry itp. i odstep miedzy tymi elektrodami ma byc jakies 5mm wtedy dobrze swieca daje a i swieca ngk kosztuje 9zl z krotkim gwintem...
ale to sobie zalozy seryjny tlumik na razie ma mu to jechac
tecnigas dal mi jakies +15 km/h na v-max bo jechała mi 55 z sportowym cylkiem;/ a po zalozeniu tlumika, rolek dodanych do tłumika, sprezynek hebo czerwonych i centralnej +15 leciał mi jakies 80 km/h z wyje**nym przyspieszeniem wiec wylam srubokretem ta blokade tak jak powiedział luukiwitek ;D i wyreguluj sobie gaznik. a moze nawet nie bedzia potrzebna regulacja
zle Ci mechanik cylka złozył. Tez cos takiego mialem. Prawdopodobnie brakuje Ci uszczelki jakiejs przy glowicy. Oddaj to mechanikowi lepiej bo sam tego widze nie ogarniesz. Iglce opusc jak najnizej czyli to zabezpieczenie na iglicy jak najwyzej. Przeczysc gaznik czy pod zaworkiem od plywaka nie masz jakiegos syfu ze przelewa Ci sie z gaznika paliwo. Zobaczy czy wezyki sa dobrze podlaczone czy nie przeciekaja. Wymien ta swiece. Mozliwe ze cos sie zapomnialo po prostu chlopowi i jakiejs uszczelki brakuje ze sie woda albo plyn dostaje i dostaje szalowych obrotow jak moja i Ci gasnie bo swiece zapluje. Wystygnie i nagle od kopa odpala tak?