Pytanie o cylki
|
Pro_Stunt |
Dodany dnia 15-03-2011 22:20
|
Coś wiem
Postów: 180
Data rejestracji: 09.01.10
Pomógł: 1 Skąd: Ostrów Wlkp
Status upomnienia:
|
Moje pytanie jest takie. Jak jest rożnica miedzy cylkiem serią 50cc a airsalem 50cc???
I czy chinski cylek 70cc bedzie silniejszy od 50cc airsala?
"Nie ważne czym jedziesz, ważne że czujesz wiatr we włosach" |
|
|
|
matjag556 |
Dodany dnia 15-03-2011 22:40
|
Stały bywalec
Postów: 336
Data rejestracji: 07.02.10
Pomógł: 8 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Na pewno będzie silniejszy ale na pewno taki airsal więcej wytrzyma.
katanka AY50A 07r
Tuning Mechaniczny:
-Cylinder 70.No Name
-Polerka gardzieli w gaźniku
Tuning Optyczny:
-Kickstarter STR8
-Polerka przekładni,klamek
-Króliczek Playboya w plastiku
-Naklejka Hebo |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 15-03-2011 22:41
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
chiński nie będzie silniejszy od airsala...
airsal jest bardzo wysiloną jednostką, bo seria wyciągnie 5km a airsal 7-8,5km, czyli o połowę mocniejszy...
zakładając airsala 50cc, lepiej jest założyć airsala 70cc, bo 50cc jest tak wysiloną jednostką, że daje większy opór na wał niż 70cc...
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
matjag556 |
Dodany dnia 15-03-2011 22:56
|
Stały bywalec
Postów: 336
Data rejestracji: 07.02.10
Pomógł: 8 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Ale on nic nie mówił o airsalu 70ccm.
katanka AY50A 07r
Tuning Mechaniczny:
-Cylinder 70.No Name
-Polerka gardzieli w gaźniku
Tuning Optyczny:
-Kickstarter STR8
-Polerka przekładni,klamek
-Króliczek Playboya w plastiku
-Naklejka Hebo |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 16-03-2011 08:22
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Od kiedy mniejsza pojemność daje większy opór na wał ? Chyba odwrotnie, czym większa pojemność tym większy opór na wał
Z tymi cinolami to wszystko zależy jak trafisz, może być ścierwo nie nadajace się do niczego ale czasami można też trafić na w miarę dobry cylek.
Co do mocy wcale nie powiedziałbym że chińskie 70ccm ma większą niż markowy airsal 50, mniej więcej mocy jest wyśrodkowana. |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 16-03-2011 09:58
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
airsal rózni sie od seryjnego kanałami airsal ma bardziej rozwiercone kanały dlatego ma większa moc gdyz dostaje wiecej paliwa 70ccm chinskie napewno bedzie mocniejsze od airsala bo to jednak wieksza pojemnosc ale jak bym miał wybierac to napewno airsal 50 jest bardziej wytrzymyały ;D chyba zeby jeszcze 70 chinska znalesc kogos kto umi rozwiercac kanały tak jak np moj qmpel robi to za 40 zł jezeli zrobi to bardzo dobrze to ten cylek bedzie miał moc jak np polini sport 70 itp ;D ale jednak dalej to bedzie chinol ;D mam nadzieje ze pomogłem jezeli ta to daj pomógł
Edytowane przez k4t4n4 dnia 16-03-2011 10:17
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 16-03-2011 15:16
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
kefir znowu sie popisał swoją wiedzą xD. airsal mysle ze w jedną osobę bedzie lepiej szedł niz chińskie 70. Airsal ma jednak mniejszy tłoczek i przy większym oporze nie popisze sie juz dużą mocą. Jest za to duuuzo bardziej wytrzymalszy od tego chinolini. Chinole maja takie same kanały ssące co i orginał tylko że większy tłok, a arsal to airsal. Sportowe 50.. ma wiesze okno wydechowe i kanały. Pozdro.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 16-03-2011 15:22
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
chodziło mi o to, że airsal 50cc stawia większy opór na wał niż 70cc, bo airsal 50cc jest dosyć wysiloną jednostką i musi włożyć więcej siły na wygenerowanie takiej mocy, a przy 70cc jest już łatwiej bo idzie więcej paliwa i wgl większa pojemność także łatwiej jest mu wygenerować taką siłę...
Nie wiem mogę się mylić, ale tak mi mówił znajomy mechanik
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 16-03-2011 19:38
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
@kefir95_95 Proszę cię nic już nie mów bo się pogrążasz. Jak może mniejszy tłok z większą siłą działać na wał? Przecierz to logiczne że jak większy to i cięższy a jak cięższy to i ciężej wał ma go zatrzymać a potem ruszyć. |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 16-03-2011 22:18
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
To Ci głupot nagadał ten mechanik...Ludzie, prosta sprawa: Czym większa moc, tym większy wysiłek dla wału i tyle. To nie zależy wcale od pojemności. Jak k4t4n4 napisał różnice są tylko w zorganizowaniu kanałów w tych cylkach. I wcale 70cc nie musi być mocniejsza od 50cc. Wszystko zależy właśnie od okien i kanałów. Co do wytrzymałości to zależy jak trafisz. Czasem chińczyki rozsypią się zanim to dotrzesz, czasem trochę popracują, choć mają tendencję do przegrzewania się, bo są z gów..anego materiału
Edytowane przez Aroni dnia 16-03-2011 22:18 |
|
|