Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Pytanie o cylki
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 45

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil25 tygodni
Dexios60 tygodni
MACHoo61 tygodni
Aroni76 tygodni
cineklab78 tygodni
adamek211481 tygodni
dawidzio2896 tygodni
KACPERBA1900145 tygodni
wydrus180 tygodni
valavme187 tygodni
pawel57224 tygodni
Dandusiek230 tygodni
Daniez232 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Pytanie o cylki
Pro_Stunt
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 15-03-2011 22:20
Awatar


Coś wiem


Postów: 180
Data rejestracji: 09.01.10
Pomógł: 1
Skąd: Ostrów Wlkp


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Moje pytanie jest takie. Jak jest rożnica miedzy cylkiem serią 50cc a airsalem 50cc???
I czy chinski cylek 70cc bedzie silniejszy od 50cc airsala?
"Nie ważne czym jedziesz, ważne że czujesz wiatr we włosach"Wink
 
matjag556
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 15-03-2011 22:40
Awatar

Stały bywalec


Postów: 336
Data rejestracji: 07.02.10
Pomógł: 8
Skąd: Warszawa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Na pewno będzie silniejszy ale na pewno taki airsal więcej wytrzyma.
katanka AY50A 07r





upload.miau.pl/3/139148.gif


img254.imageshack.us/img254/1687/katanaa.png



Tuning Mechaniczny:

-Cylinder 70.No Name
-Polerka gardzieli w gaźniku



Tuning Optyczny:

-Kickstarter STR8
-Polerka przekładni,klamek
-Króliczek Playboya w plastiku
-Naklejka Hebo
 
kefir95_95
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 15-03-2011 22:41
Awatar


Mechanik


Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40
Skąd: Paszkówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
chiński nie będzie silniejszy od airsala...
airsal jest bardzo wysiloną jednostką, bo seria wyciągnie 5km a airsal 7-8,5km, czyli o połowę mocniejszy...
zakładając airsala 50cc, lepiej jest założyć airsala 70cc, bo 50cc jest tak wysiloną jednostką, że daje większy opór na wał niż 70cc...
KATANA AY50LC 1998 rokSmile
CoolTuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name Grin
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CoolCUSTOM !Cool ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wiePfft)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
CoolV~max 97km/hCool
_____________________________________________
CoolYamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak

*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6

CoolV~Max = 90km/hCool
 
matjag556
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 15-03-2011 22:56
Awatar

Stały bywalec


Postów: 336
Data rejestracji: 07.02.10
Pomógł: 8
Skąd: Warszawa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ale on nic nie mówił o airsalu 70ccm.
katanka AY50A 07r





upload.miau.pl/3/139148.gif


img254.imageshack.us/img254/1687/katanaa.png



Tuning Mechaniczny:

-Cylinder 70.No Name
-Polerka gardzieli w gaźniku



Tuning Optyczny:

-Kickstarter STR8
-Polerka przekładni,klamek
-Króliczek Playboya w plastiku
-Naklejka Hebo
 
mati23
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2011 08:22
Awatar

Stały bywalec


Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Od kiedy mniejsza pojemność daje większy opór na wał ? Chyba odwrotnie, czym większa pojemność tym większy opór na wał Wink
Z tymi cinolami to wszystko zależy jak trafisz, może być ścierwo nie nadajace się do niczego ale czasami można też trafić na w miarę dobry cylek.
Co do mocy wcale nie powiedziałbym że chińskie 70ccm ma większą niż markowy airsal 50, mniej więcej mocy jest wyśrodkowana.
 
k4t4n4
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2011 09:58
Awatar

Znawca


Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
airsal rózni sie od seryjnego kanałami airsal ma bardziej rozwiercone kanały dlatego ma większa moc gdyz dostaje wiecej paliwa 70ccm chinskie napewno bedzie mocniejsze od airsala bo to jednak wieksza pojemnosc ale jak bym miał wybierac to napewno airsal 50 jest bardziej wytrzymyały ;D chyba zeby jeszcze 70 chinska znalesc kogos kto umi rozwiercac kanały tak jak np moj qmpel robi to za 40 zł Grin jezeli zrobi to bardzo dobrze to ten cylek bedzie miał moc jak np polini sport 70 itp ;D ale jednak dalej to bedzie chinol ;D mam nadzieje ze pomogłem jezeli ta to daj pomógł Grin
Edytowane przez k4t4n4 dnia 16-03-2011 10:17
Suzii w trakcie mega customu! Grin
 
Chemperr_Katana
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2011 15:16
Awatar


Doradca


Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21
Skąd: Bełzyce- koło Lublina


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
kefir znowu sie popisał swoją wiedzą xD. airsal mysle ze w jedną osobę bedzie lepiej szedł niz chińskie 70. Airsal ma jednak mniejszy tłoczek i przy większym oporze nie popisze sie juz dużą mocą. Jest za to duuuzo bardziej wytrzymalszy od tego chinolini. Chinole maja takie same kanały ssące co i orginał tylko że większy tłok, a arsal to airsal. Sportowe 50.. ma wiesze okno wydechowe i kanały. Pozdro.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special


optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej....
 
kefir95_95
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2011 15:22
Awatar


Mechanik


Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40
Skąd: Paszkówka


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
chodziło mi o to, że airsal 50cc stawia większy opór na wał niż 70cc, bo airsal 50cc jest dosyć wysiloną jednostką i musi włożyć więcej siły na wygenerowanie takiej mocy, a przy 70cc jest już łatwiej bo idzie więcej paliwa i wgl większa pojemność także łatwiej jest mu wygenerować taką siłę...

Nie wiem mogę się mylić, ale tak mi mówił znajomy mechanikSmile
KATANA AY50LC 1998 rokSmile
CoolTuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name Grin
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CoolCUSTOM !Cool ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wiePfft)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
CoolV~max 97km/hCool
_____________________________________________
CoolYamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak

*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6

CoolV~Max = 90km/hCool
 
sssss80
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2011 19:38
Awatar


Doradca


Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14
Skąd: Garwolin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
@kefir95_95 Proszę cię nic już nie mów bo się pogrążasz. Jak może mniejszy tłok z większą siłą działać na wał? Przecierz to logiczne że jak większy to i cięższy a jak cięższy to i ciężej wał ma go zatrzymać a potem ruszyć.
 
Aroni
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2011 22:18
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
To Ci głupot nagadał ten mechanik...Ludzie, prosta sprawa: Czym większa moc, tym większy wysiłek dla wału i tyle. To nie zależy wcale od pojemności. Jak k4t4n4 napisał różnice są tylko w zorganizowaniu kanałów w tych cylkach. I wcale 70cc nie musi być mocniejsza od 50cc. Wszystko zależy właśnie od okien i kanałów. Co do wytrzymałości to zależy jak trafisz. Czasem chińczyki rozsypią się zanim to dotrzesz, czasem trochę popracują, choć mają tendencję do przegrzewania się, bo są z gów..anego materiału
Edytowane przez Aroni dnia 16-03-2011 22:18
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ważne pytanie Tuning Mechniczny 3 21-10-2013 07:03
Ważne pytanie Ogólne 1 20-10-2013 21:01
dziwne pytanie Ogólne 3 19-08-2013 20:49
Pilne pytanie! Ogólne 3 17-08-2013 14:40
Pytanie ile ? Ogólne 5 20-05-2013 19:36
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki