Witam. Pomórzcie .:( idzie mi woda na cylek pomórzcie prosze
|
tiko123 |
Dodany dnia 22-02-2011 15:04
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 12.09.09
Pomógł: 0 Skąd: olsztynek
Status upomnienia:
|
Witam wszystkich.
mam suzuki katane Lc 70/50 cc najpierw miałem załozony cylinder o pojemnosci 50cc i szła mi woda czesto na cylinder i musiałem rozbierac i wylewac ta wode i znowu skrecac zeby dalej jezdzic ale wkurza mnei jzu to bo zdaza sie jzu to conajmniej raz dziennie albo i wiecej.. zmieniłem cylek na 70cc i przez jakis czas na docierce było dobrze dopuki nie dawałem duzo gazu na docieraniu jechałem okolo 20 km odległosci i jechałem predkoscia 20-30 km/.h i co 2 km przystanek.. było ok bardzo sie cieszyłem katana bardzo dobrze przyspiesza i przyspieszałaa. i po jakims czasie katana została jz pawie dotarta to zaczęłelm jezdzic szybciej. ale po 2 dnich chyba jak jezdzic szybciej zaczełem.. poszła woda na cylek... rozebrałem pompe zobaczyłem ze sa urwane piny kupiłem piny załozyłem wszystko i było znowu z 2 tyggodnie ok cieszyłem sie bardzo lecz po tym czasie znowu poszła mi woda i znowu zaczeła isc coraz czesciej co mam robic uszczelki pod głowica wymieniałem juz z 50 razy i cały czas idzie głowica tez jest nowa i idzie nadal co mam zrobic kupic zestaw naprawczy pompy wody czy co ? nie iwem co robic
Pomóżcie prosze |
|
|
|
romek |
Dodany dnia 22-02-2011 15:49
|
Stały bywalec
Postów: 314
Data rejestracji: 29.12.10
Pomógł: 4 Skąd: Rosko
Status upomnienia:
|
hmn dziwny przypadek ...
moze wejs to dobrze na siikon złóż ??
SUZUKI KATANA
LC 1999 r.
Aktualnie:
cylek DR 70cc <- brak funduszy na jego szlif i nowy tlok ;(
Odblokowany króciec , polerka zewnetrza i wewnetrzna
Nowy zawór Membramkowy
przyszlosc:
przelozenia
tlumnik
V max - 60 km/h teraz 0
Jak pomogłem daj pomógł
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu.. |
|
|
|
tiko123 |
Dodany dnia 22-02-2011 16:03
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 12.09.09
Pomógł: 0 Skąd: olsztynek
Status upomnienia:
|
co kurde na sylikon? uszczelki nie przepuszczają raczej coś może z pompa nie tak? może trzeba wymienić pompę albo po prostu wstawić zestaw naprawczy?
ej a to może przez to ze nie odpowietrzałem nigdy mi zaczeła woda iść? bo jak kupiłem to przytarłem i woda i wcześniej nie szła? zmieniłem tłok i wodę zalałem i po jakimś czasie woda mi poszła
i do tej pory idzie
nigdy nie odpowietrzałem po wlaniu wody.
Opcja EDYTUJ nie boli !! O błędach nie wspomnę :!
Edytowane przez Kamilksc dnia 22-02-2011 16:53 |
|
|
|
mat199222 |
Dodany dnia 22-02-2011 16:11
|
Coś wiem
Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8 Skąd: Giżycko
Status upomnienia:
|
Wydaje mi się że to raczej nie jest nic związane z pompą wody ale z twoimi uszczelkami może wstawiasz jakiś najtańszy badzie ff i dlatego się dzieje a może za słabo dociskasz cylinder lub jedna szpilka ci przeskakuje czyli nie dociska. No a jak szybciej jedziesz to jest większe ciśnienie i wywala ci uszczelkę.
Suzuki ay 50 2000r.
Tuning:
Leovince TT
Polini SC (niedługo)
Albo suzuki albo nic!!!!!!! |
|
|
|
tiko123 |
Dodany dnia 22-02-2011 16:19
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 12.09.09
Pomógł: 0 Skąd: olsztynek
Status upomnienia:
|
czy moze cos nieszczelne sie zrobiło? np moze rysa na karterach? chłopaki pomocyy
bo zobaczcie jak kupiłem było wszystko ok po jakims czasie za bardzo rozpedziłem sie z górki i przytarłem ją , i rozebrałem i zmieniłem tłok i jak skrecałem przeskoczyła mi lekko nakretka na szpilce i od tamtej pory woda leci na kartery i staje zawsze i odpalic nie moge tylko biały dym z wydechu jak wrócuje odpalic jak goracy slink jeszcze jest , a teraz to jzu w ogole ta szpilka jest przykrecona na 4 nakretki bo nie trzymało cały czas przesakiwało i nadal przeskakuje ale myslałem ze to ze kapie mi woda przy głowicy na ziemie to ze nie przez to czyli moze wszystko sie to sypac od tamtej pory co zaczeło przeskakiwac? to zmienie szpili i zobaczymy mam nadzieje ze bd juz wszystko ok ? dzieki dzieki chłopaki
Edytowane przez Kamilksc dnia 22-02-2011 16:54 |
|
|
|
Kamilksc |
Dodany dnia 22-02-2011 16:55
|
Doradca
Postów: 641
Data rejestracji: 26.08.09
Pomógł: 16 Skąd: Okolice Krakowa
Status upomnienia:
|
Po 1 to OPCJA EDYTUJ nie boli a po 2 weź ściągnij mozille i wy poprawiaj migiem błędy
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
|
|
|
|
mat199222 |
Dodany dnia 22-02-2011 20:16
|
Coś wiem
Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8 Skąd: Giżycko
Status upomnienia:
|
Chłopie to ty szukasz jakiejś przyczyny jak nie dokręcasz dobrze cylindra, przecież nie dociska ci cylindra to zawsze będzie ci przeciekać płyn chłodniczy wymieniaj te szpilki w karterach i będzie git.
Edytowane przez mat199222 dnia 22-02-2011 20:16
Suzuki ay 50 2000r.
Tuning:
Leovince TT
Polini SC (niedługo)
Albo suzuki albo nic!!!!!!! |
|
|
|
tiko123 |
Dodany dnia 07-03-2011 18:43
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 12.09.09
Pomógł: 0 Skąd: olsztynek
Status upomnienia:
|
Wymieniłem szpilki. Przykreciłem je na maaaxaa i chwile sie przejechałem i pupa... znowu woda idzie na cylek ale mało jej tam idzie i w zbiorniczku płynu chłodniczego płyn bombelkuje jak by sie gotował a to jest tak ze dmucha tam jakies powietrze z czyms takim jka spaliny i spalony płyn bo jest wym i mocno dmucha jak odkrece korek od zbiorniczka nie idzie mi płyn na cylek tylko wtedy tam sie bombelkuje i ucieka ta para czy cos takiego ta mieszanina . to tylko wtdy to jest a jak zakrece idzie woda na cylek i odpalic jzu nie moge
nie wiem co jest.zestaw naprawczy pompy wody trzeba kupic czy jak nie wiem pomocyy!!!! |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 07-03-2011 18:57
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
możesz spróbować z tym zestawem naprawczym, bo to jednak Ci może pompa siadać..
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
tiko123 |
Dodany dnia 07-03-2011 19:01
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 12.09.09
Pomógł: 0 Skąd: olsztynek
Status upomnienia:
|
nie wiem . kupie za kilka dni ten zestaw naprawczy i zobaczymy jak bd dzieki wszystkim ale jesli ktos cos moze wiedziec piszcie bardz o potrzebuje pomocy |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 07-03-2011 19:48
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
zaopatrz sie w klucz dynamometryczny.... <facepalm>
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 07-03-2011 19:50
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Planowanie głowicy...jeśli masz dobre uszczelki i dobrze wszystko dokręcone, to zapewne głowica jest nierówna, albo też cylinder.
Co ma do tego wszystkiego pompa wody?! Zostaw ją w spokoju, bo nic Ci to nie da. |
|
|
|
tiko123 |
Dodany dnia 09-03-2011 15:35
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 12.09.09
Pomógł: 0 Skąd: olsztynek
Status upomnienia:
|
Powiem tak. Głowica cylek sa nowe przejechałem na nich około 700-900 set km to raczej nie to |
|
|
|
tiko123 |
Dodany dnia 09-03-2011 16:52
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 12.09.09
Pomógł: 0 Skąd: olsztynek
Status upomnienia:
|
mój tata mówi ze własnie mogłem przykrecic zle głowice ze nie równo dociagałem i przez to moze woda isc tam a ja nigdy nie zwracałem uwagi jak dokrecam. to rozbiore i jeszcze raz skreci mi tata i zobaczymy jak bd, |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 09-03-2011 17:14
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
No to bierzesz się za takie rzeczy i nie zwracasz na to uwagi...? A byłeś pewien, że głowica dobrze przykręcona. Więc najwidoczniej tak nie jest, skoro uszczelki i gładź jest w porządku. Niech Ci to już tatuś zrobi, to może będzie po problemie... |
|
|
|
tiko123 |
Dodany dnia 28-03-2011 14:14
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 12.09.09
Pomógł: 0 Skąd: olsztynek
Status upomnienia:
|
Chłopaki .. zminiłem szpilki.. dokreciłem mocno dałem tez sylikon skreciłem prubuje odpalicc bez wlewania wody.przewód od chłodnicy który dostarcza wode do cylindra był cał czas odkrecony. i kopnełem. odzywa sie juz chodzi ale tym otworem z głowicy wydostaje sie dym ze spalin. zamiast z wydechu to tedy co jest nie tak? |
|
|