Elo
Do tego gaźnika wystarczy seryjny filtr!!
Najlepsze filtry stożkowe które polecam:
-Filtr powietrza Malossi E5 http://sklep.miel...0d4bd260cf
-Filtr powietrza Polini Air Box http://sklep.miel...0d4bd260cfTuning mechaniczny:
Cylinder Tec Eco 50cc( dobry cykl tylko po co do niego dawali tą podkładkę pod pierścienie??)
Gaźnik Arreche 17,5mm
Filtr stożkowy Polini Air Box
Sprzęgło Tec Evo Racing
Sprężynki sprzęgła Hebo czerwone
Przełożenia od SR
Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco
Sportowy zawór nazwy nie pamiętam
(wszystko na dotarciu)
Optyczny:
niebieskie ledy
polerko lagów
przedłużka img
polerko przekładni
przyciemniony klosz
może będzie więcej ....
V-max na razie 85 z mułem na starcie i strasznym dymieniem i tnie się w czasie wkręcania na v-max dziwne?
Trakcie: Malowanie suzi, tuningu optycznego!!!
średnica jest ta sama tylko gradziel jest większa. I zacznijmy od tego ze ten gaźnik nie podejdzie no chyba ze masz króciec od miny.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT v-max 95 Będzie więcej....
Dokładnie jak napisał chemper_Katana to jest gaźnik na wcisk do króćca gumowego, czyli np od minarelli. Jeśli chodzi o filtry to w sumie jedno, tylko żeby był gąbkowy czyli np te co podał SrebrnaPerła.
Na pierwsze odpalenie możesz zrobić jak napisałeś. Zobaczysz jak będzie chodził...jeśli nie będzie gasł to zostaw go na jakieś 10 min niech się porządnie zagrzeje i wtedy przystąp do regulacji