witam mam suzuki zillion 99r 2T ciecz cylinder AY3307 70ccm (chyba chinski) . v-max na prostej 65 . mam szybsze przelozenia wtorne i pierwotne (11,5 obrotow sprzegla na 1 obrot kola) reszta seria tylko rolki 8g i wieksza dysza gl i zwiekszony przeplyw powietrza przez filtr powietrza ( nie pytajcie jak ) co zrobic by zwiekszyc v-max ? 80km/h mi wystarczy zmieniac gaznik i krociec czy wydech ?czy wydech zmieni spalanie ? mniejsze wieksze ?
bo gaznik zwiekszy.... a tak poza tym to jaki wydech ? oczywiscie uzywka tak do 300zl ? no moze max 400
Zamiast gaznika wez wydech. Tecnigas Next-R, Leovince Zx, Yasuni Z takiech wydechow szukaj
Katana by Krupnik
Grey&Red Project 2k14
Modyfikacje mechaniczne: Cylinder Airsal Sport 50
Tłok Airsal
Wydech Tecnigas Next-R
Łożyska SKF
Uszczelniacze KOK
Wariator Malossi Multivar
Olej przekładniowy Malossi
Przełożenia pierwotne Malossi
Przełożenia wtórne SR
Króciec 19mm
Filtr RMS Air System
Modyfikacje optyczne Lakier United Grey z palety VW
Manetki Motoforce
Lusterka Revo F1 Groove
Kierownica Downhill
Adapter pod Downhill
Przełączniki Peugeot
Podwyżka 10cm home made
Tylnia Lampa Black Line
KIerunki Revo Micro Black Line
Polerka wydechu
Końcówka wydechu w carbonie
Lagi w carbonie
Podstawa to tłumik u mnie po wymianie na Leo ZX nie zauważyłem większej różnicy w spalaniu ale osiągi się znacząco zmieniły bo aż o 10 kmh więcej i przyśpieszenie Możesz spróbować również lżejszych rolek (np. 5g,6g ) bo te 8g wydają się być za ciężkie jak na Katane.
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych)