Jaki polecacie cylinder do Katany LC? Silnik morini... Aktualnie od 2lat założony WM 70cc niestety uszczelki padają jak muchy średnio co 500-1000km - kiepskie wykonanie tego cylindra i głowicy jest straszne. Czy to normalne w LC?
Ogólnie na WM zrobione 3tyś km niestety co pojeździ znów uszczelka pada - macie na to jakiś patent? Grubsza uszczelka?
Próbowałem już kilku modeli uszczelek - oryginały WM pękają ze względu na małą grubość ścianki - zamienniki są w większości lakierowane i po pewnym czasie lakier odpada i od nowa...
w Katanie zostało już wymienione praktycznie wszystko. W co polecacie zainwestować? Airsal? Power Force? Tec? Istotne ,żeby zestaw był z głowicą i najlepiej 50cc.
Miał ktoś może podobne problemy?
Katana ogólnie jeżdżona z głową nie katowana - pełna seria praktycznie poza cylindrem i dyszą w gaźniku.
Podgrzewanie gaźnika seryjnie idzie tylko 1 kablem? (żółty) Nie zauważyłem aby to działało w jakikolwiek sposób
Jeżeli chodzi o cylinder to najlepiej jakiś firmowy np stage 6 , mallossi, polini. "chińskich nie warto bardzo mała żywotność. Z wymienionych przez Ciebie bierz airsala. Podgrzewanie gaźnika to chyba masz na myśli jak się nie mylę automatyczne ssanie.
A ja ci radze tak, kup na olx jakis cyl (oczywiscie oryginalny) do szlifa kup dobry tłok i szczelki i po problemie. A co do głowicy to spróbuj ją splanować. Pewnie jest krzywa i wydmuc[cenzura]e.
Katana by Krupnik
Grey&Red Project 2k14
Modyfikacje mechaniczne: Cylinder Airsal Sport 50
Tłok Airsal
Wydech Tecnigas Next-R
Łożyska SKF
Uszczelniacze KOK
Wariator Malossi Multivar
Olej przekładniowy Malossi
Przełożenia pierwotne Malossi
Przełożenia wtórne SR
Króciec 19mm
Filtr RMS Air System
Modyfikacje optyczne Lakier United Grey z palety VW
Manetki Motoforce
Lusterka Revo F1 Groove
Kierownica Downhill
Adapter pod Downhill
Przełączniki Peugeot
Podwyżka 10cm home made
Tylnia Lampa Black Line
KIerunki Revo Micro Black Line
Polerka wydechu
Końcówka wydechu w carbonie
Lagi w carbonie