włókno szklane żywica szpachla papier ścierny i robisz kształtujesz z włókna i żywicy kształt brewki naklejasz , potem szpachlujesz docierasz malujesz i efekt jest spoko tylko przy docieraniu szpachi to jakimś drobniejszym papierkim potem podkład tez papierem i malojesz ze 2-3 warstwy
jak patrzysz na modół i widzisz napis DUCATI to od strony kabla zapłonowego (tego co fajka)1czarny,2 różowy,3 czarny z czerwonym paskiem,4 niebieski z białym paskiem
włókno szklane żywica szpachla papier ścierny i robisz kształtujesz z włókna i żywicy kształt brewki naklejasz , potem szpachlujesz docierasz malujesz i efekt jest spoko tylko przy docieraniu szpachi to jakimś drobniejszym papierkim potem podkład tez papierem i malujesz ze 2-3 warstwy. było duzo takich tematów
pasek napędowy sie mierzy suwmiarką jego szerokość ,jak mam mniej niż 17 mm to kwalifikuje sie do wymiany.rolki zmieniaż po przez odkręcenia wariatora (takie tależe na wale sielnika) i wyciągnieciu starych rolek i załorzenie nowych[url]http://www.youtube.com/watch?v=i2KJ7VQkpm4[/url] tu masz link do filmiku jak to zrobić mile widziane pomógł mi
moze masz przreciwtaleze zablokowane? jak ci sie pasek slizga to moze jest za wąski? nie masz pewności ze poprzedni właściciel dobrał dobry pasek. zobacz czy w przeciwtalezu masz podkładke od strony tuleji jest taie wcięcie i podkładka spróbój ją wyciągnąć i zobacz wtedy przeciwtalez będzie blizej wariatora i pasek nie powinien sie slizgać.