Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Tuning i naprawa mojej katany - problemy,porady,fotoalbum
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 6

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil 5 dni
Dexios35 tygodni
MACHoo36 tygodni
Aroni51 tygodni
cineklab54 tygodni
adamek211457 tygodni
dawidzio2872 tygodni
KACPERBA1900120 tygodni
wydrus155 tygodni
valavme163 tygodni
pawel57200 tygodni
Dandusiek205 tygodni
Daniez208 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Tuning i naprawa mojej katany - problemy,porady,fotoalbum
enklava
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2010 13:17
Awatar

Nowy


Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0
Skąd: Warszawa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam serdecznie

Dziś postanowiłem, że mój skuter ulegnie kilku przeróbkom tuningowym zarówno tym mechanicznym jak i optycznym

Na początku przedstawiam swój skuter

Suzuki Katana ( nie wiem co to za wersja )

Rok produkcji 2003

i46.tinypic.com/2093u3a.jpg
i49.tinypic.com/2h6sygw.jpg
i49.tinypic.com/2n1wa9z.jpg
i50.tinypic.com/14982g6.jpg
i45.tinypic.com/2cxc42a.jpg
i47.tinypic.com/sl1nvk.jpg
i45.tinypic.com/juxyxv.jpg

Tuning mechaniczny :
- zestaw 70 ccm ( skuter kupiłem w marcu i nie pamiętam jakiej firmy jest to zestaw )
- sportowy tłumik Turbo Kit RR
- wzmacniany wał
- nowa świeca NGK
- killswitch
- Pasek Polini Kevlar

Tuning optyczny :
- lusterka łezki carbon
- boczna stópka
- niebieskie diody w przednich lampach
- aluminiowe ryfle
- nakrętki na wentyle czachy
- manetki KOSO
- lampa tylnia lexus style

Ze skuterem mam trochę problemów, więc przy okazji zostanie zrobiony generalny przegląd i naprawa od podstaw


W związku ze swoimi planami chciałbym aby ten post stał się swego rodzajem poradnikiem dla innych użytkowników jak i foto albumem z kolejnych etapów napraw i tuningu.

Niestety moja wiedza co do skuterów jest mocno ograniczona zatem będę potrzebował waszej pomocy : )


Czym się będę wzorował

i49.tinypic.com/10nrzgz.jpg


Tuning mechaniczny będzie w całości robiony pod stunt czyli kosztem Vmax chciałbym uzyskać jak najlepsze osiągi przyśpieszenia


Zatem do dzieła

Po pierwsze:

1.Problem z dużym spalaniem - czyszczenie i regulacja gaźnika oraz ustawienie kąta zapłonu
Ad. 1 czy mógłby ktoś opisać w punktach tę procedurę lub ew. podać jakiś link do poradnika ???????
2. Problem z odkręcającym się krućcem tłumika
do tego celu chciałem zakupić:

Wzmocnioną uszczelkę

www.racing-planet.pl/images/mittel/11406_kruemmerdichtung_flach_massiv_web.jpg

oraz

Sprężynę do wydechu

www.racing-planet.pl/images/mittel/13062_feder_endschalldaempfer_s6_proreplica.jpg

nie wiem czy rozmiarowo będzie pasować jeśli okaże się, że nie to będę szukał zamiennika ( dostępne długości : 45,52,85 mm )

3. Prędkościomierz na starcie pokazuje 5 km/h będę próbował to zniwelować
4. Słaby tylni hamulec bębnowy --> do regulacji
5. Słaby przedni hamulec --> wymiana tarcz hamulca

www.racing-planet.pl/images/mittel/12608_bremsbelaege_s6_sport_s10.jpg

Dostępne są rozmiary( nie wiem w zasadzie czego dotyczy to oznaczenie, mógłby ktoś napisać czym one się różnią i które powinienem wybrać ) S10 i S13

6. Wymiana sprężynek w sprzęgle oraz wariatorze, wymiana rolek, wymiana sprężyny centralnej
Ad. 6 Biorąc pod uwagę że wymiana jest robiona pod stunt chciałbym abyście doradzili mi co wybrać: waga,rozmiary,kolory; itp.

http://www.racing...9b037ab5fe

PS: Chciałbym uniknąć kupna zestawów po kilka sztuk rolek i kopert na nie powiedzcie jaka waga i rozmiar będzie optymalna : podawajcie swoje zestawy, czyli jaka : sprężyna centralna, sprężynki do wariatora, ciężarki rolek
7. Wydaje mi się, że tryby na przełożeniach delikatnie obcierają - do tego również trzeba by było zajrzeć. Słyszałem, że w katanach główną blokadą są właśnie przełożenia. Powiedzcie mi czy da się coś z tym zrobić we własnym zakresie, czy jednak aby móc zwiększyć Vmax będę musiał zainwestować w jakiś kupny zestaw
8. Rączka pokrętna gazu była już raz przeze mnie naprawiana, ale znowu jej łączenie się sypie. Nie wiem, być może należałoby to zgrzewarką zespoić. Ew. pokuszę się o tą

www.racing-planet.pl/images/mittel/NK200_07_gasdrehgriff_naraku_universal.jpg
Niestety tu pojawia się problem : średnica kierownicy w katanie to 19mm, a ta rączka Naraku ma 22 mm. Zna ktoś jakiś patent na ominięcie tej "drobnej" różnicy Pfft ??

Zależy mi na tym produkcie, bo to powinno rozwiązać problem raz na zawsze, jednak cena jest dla mnie chora, z kolei taka jak oryginalna kosztuje 55 zł :/ ale obawiam się, że problem powróci za jakiś czas

9. Montaż filtra stożkowego: czy możecie coś polecić dobrego w przystępnej cenie , jaką średnicę powinienem wybrać ??
[url] http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-filtry-powietrza-c-18035_18151_18153-1.html?sessID=6f1d886885bd7b62e365fb9b037ab5fe[/url]

10. Naprawa kopniaka: problem z zazębianiem
11. Będzie trzeba zajrzeć do startera. Kilka razy zdażyło mu się odmówić posłuszeństwa, ale po odczekaniu kilkunastu minut wszystko wracało do normy
12. Gwint prawego lusterka jest w opłakanym stanie. Oba zostaną rozwiercone i wstawi się adaptery, tak abym mógł zamontować te lusterka, które posiadam, czyli z gwintem M8

To by było chyba na tyle Reszta okaże się w praniu

Planowany start : 19.06

Planowane dni pracy: 19.06,20.06 oraz 26.06 i 27.06

Prosiłbym każdego, aby swoje komentarze, porady, opinie itp. dodawał wraz z numerkiem punktu do którego on się tyczy

Dzięki temu unikniemy niepotrzebnego chaosu Smile

Wszelkie rady są mile widziane: niektóre punkty wydają się proste w wykonaniu, nie mniej jednak twój komentarz może się okazać przydatny, zatem zachęcam do udziału w dyskusji
Wink



Co do tuningu optycznego to w trakcie pisania tego postu obliczyłem koszty związane z tuningiem mechanicznym i póki co optyka schodzi na dalszy plan i zostanie zrobiona dopiero na jesieni

Mimo wszystko mam jednak z tym tematem związanych kilka pytań

A) Jak się wykonuje te listwy pod błotnikiem ?
Cool Jak i gdzie montuje się wtedy kierunkowskazy i tablice rejestracyjne
C) Jak wygląda w praktyce mocowanie przedłużki amortyzatora. Czym można pomalować sprężynę amora, tak aby efekt był trwały
D) Na początku postu wstawiłem obrazek z dwiema katanami, które pod względem optyki bardzo mi się spodobały i będę chciał w swojej uzyskać podobny efekt - mógłby mi ktoś powiedzieć jak koleś zrobił w tej czerwono-białej suce tą część pod kierownicą na biało ? Jak uzyskał efekt tak gładkiej powierzchni ? Malował to specjalną farbą do plastiku czy najpierw coś na to nałożył
E) Ile może kosztować przeróbka kierownicy najtańszym kosztem ? Co trzeba dokupić? Bez uwzględniania licznika, bo kupie zwykły rowerowy


To tyle Smile

Pozdrawiam

Mariusz

www.adrenalineactionsports.com.au/adrenaline_action_sports/katana_logo.jpg
 
kolajkatana2004
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2010 14:56
Awatar

Stały bywalec


Postów: 371
Data rejestracji: 20.06.09
Pomógł: 5
Skąd: Kaźmierz (koło Poznania)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
DO pkt 6.
Rolki to kup 4gramy(bądź 3,7)...lub lżejsze..jeżeli pod stunt...Sprężynki sprzęgła Czerwone Hebo....i Sprężyna centralna 30% i powinien sie wtedy bardzo ładnie zbierać..
Linki do tych części:
[url]http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=1063&osCsid=b1c418e70aaa6c2a79c8416193e84f77[/url[ -Rolki
http://sklep.miel...6193e84f77 - Sprężynki sprzęgła HEBO
http://www.racing...9b037ab5fe - Sprężyna Centralna...(ta Czerwona)
Nie wiem czy ta czerwona to 30%.
Gdzieś byś musiał poszukać centralnej 30%
Edytowane przez kolajkatana2004 dnia 13-06-2010 14:59
SUZUKI KATANA AY 50 AC 2004rok

Tuning Mechaniczny :
# Rolki 4g Stage6
# Sprężynki sprzęgła niebieskie HEBO
# Sprężyna centralna Metrakit 22%
# Przełożenia Top Racing
# Pasek Dayco
# Sprzęgło RMS
# Leo Vince ZX
v-max 65km/h

Tuning optyczny:
# Kierunki Revo LED

Plany:
# Polini Speed Control ??

Kupię białe klosze kierunkowskazów (przód) Grin
GG 19789734
 
enklava
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2010 15:31
Awatar

Nowy


Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0
Skąd: Warszawa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Pkt6.

No właśnie, nie wiem czy ta czerwona to +30 % czy nie :/ Jeśli ktoś się orientuje, to niech napisze, jeśli nie to jak będę składał za kilka dni zamówienie to skontaktuje się z tym sklepem i dam znać jakie jest oznaczenie procentowe tych sprężyn

Mógłbyś powiedzieć jaki rozmiar rolek będę potrzebował ??

3,7 g to nie za lekkie ? Może 4,5 g będę odpowiednie?? Nie chce pchać skutera gdy będę wjeżdżał pod górkę, albo jechać 30km/h z pasażerem Pfft
 
Kamilhg
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2010 16:08
Awatar


Doradca


Postów: 567
Data rejestracji: 21.06.09
Pomógł: 31
Skąd: Zawadzkie


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
rozmiar rolek to 17x12, a do stuntu 4g powinne byc dobre
 
lukaszsz98
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2010 19:03
Awatar


Stały bywalec


Postów: 452
Data rejestracji: 18.07.09
Pomógł: 13
Skąd: wielkopolska


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ja mam rolki 3,3g polini spoko katana Grin
mechanika
-tłumik Tecnigas Chrom NEXT R
-wymieniona watra w tłumiku
-sprzęgło tech Racing
-kruciec dolotowy 21
-rolki Polini 2,8g
-sprężynka dociskowa =21
-sprężynki sprzęgła czerwone HEBO
-świeca NGK
i to by było na tyle z mechaniki
optyka
-lusterka łuskowe Carbon
-niebieskie wężyki od paliwa itp.
-manetki stage6
-diody LED w lampie ( niebieskie i zielone )
-diody LED w liczniku ( niebieskie )
-ryfle Carbon
-migacze luskowe LED
-przedłużka amortyzatora 5,5
-blad look
-wygładzenie nadkola
-przyciemnione migacze i świtło stop (czarne )
 
kolajkatana2004
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2010 19:07
Awatar

Stały bywalec


Postów: 371
Data rejestracji: 20.06.09
Pomógł: 5
Skąd: Kaźmierz (koło Poznania)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Pchać to raczej nie będziesz... A z takim tunem to w dwóch 30km/h nie pojedziesz..Pfft
Spokojnie zakładaj 3,7...będzie latać na kole mi się wydaje...albo jak masz siano to kup 4gramy i 3,7 i zobaczysz na których lepiej będzie latać..Grin
SUZUKI KATANA AY 50 AC 2004rok

Tuning Mechaniczny :
# Rolki 4g Stage6
# Sprężynki sprzęgła niebieskie HEBO
# Sprężyna centralna Metrakit 22%
# Przełożenia Top Racing
# Pasek Dayco
# Sprzęgło RMS
# Leo Vince ZX
v-max 65km/h

Tuning optyczny:
# Kierunki Revo LED

Plany:
# Polini Speed Control ??

Kupię białe klosze kierunkowskazów (przód) Grin
GG 19789734
 
enklava
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 13-06-2010 19:07
Awatar

Nowy


Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0
Skąd: Warszawa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Pkt.6

powiedz mi Łukasz jak zachowuje się Twoja katana na tych rolkach ? Bez problemu idzie ją postawić ? Co się dzieje na podjazdach ? Jak wygląda jazda z pasażerem ? Jaki Vmax ( widze, że przełożeń nie wymieniałeś tak jak ja )

PS: mi się moja katanka nie podoba, niestety najpierw tune mechaniczny, bo z końcem sesji będę łapał pracę na drugi etat jako dostawca w jakimś sushi i musze mieć sqt sprawny, a przedewszystkim ekonomiczny, łajadak cheleje z 5-6 L PB98 na 100 km, niedługo będzie musiała za mną jeździć cysterna z orlenu na stałe podpięta do baku mojej katany

Tuning optyczny na jesieniu, lub jak się uda pod koniec sierpnia Smile

Zobaczycie wtedy niezłe cudeńko Grin
Edytowane przez enklava dnia 13-06-2010 19:13
 
kacper_
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 14-06-2010 16:56
Awatar


Doradca


Postów: 512
Data rejestracji: 11.06.09
Pomógł: 17
Skąd: Zaleszany


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Grindobre z tą cysterną. D) wystarczy przygotować i pomalować Grin
KATANA

tuning mech.

tłumik GIANELLI
wata HEBO
wariator pollini speed control
sprzęgło malossi fly
spręrzyna dociskowa Metrakit +22%
sprężynki sprzęgła hebo czerwone
pasek pollini racing
roliki polini 5,6g
korbowód Metrakit Hand made
odblokowany króciec wypolerowany
gaźnik KEIHIN 17,5 wypolerowany
stożek
odblokowane przełorzenia 13,5 obrota dzwonu
opony mitas s10
nowe łozyska wału i przekładni

tuning opt.

lakier czany metalik
naklejki
air condukt
dymione kierunkowskazy
audio
siatka we wlotach
niebieskie ledy w soczewkach
neony
spojler
wygładzony tył
kierunki revo custom
przerobiony zadupek


www.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/kacper50Zdjecie0300.jpg
http://www.bikepi...katanar50/
http://www.polska...Y_50/83235
 
enklava
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 14-06-2010 22:44
Awatar

Nowy


Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0
Skąd: Warszawa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Pkt.4

Doszedłem do wniosku, że regulacja tylniego hamulca nie przyniesie dobrego efektu, bo wcześniejsze próby nic nie dały

W związku z tym kupię nowe szczęki

http://motoallegr...nge_view=1


Powiedzcie mi, które wybrać ? Rozmiary te same, ale każda ma różne oznaczenie :/

PS: WIE KTOŚ JAKIE OZNACZENIE MA MODEL MOJEJ KATANY ? ( Rocznik 2003 )
Edytowane przez enklava dnia 14-06-2010 22:47
 
djkrzysiek
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 15-06-2010 15:01
Awatar

Coś wiem


Postów: 226
Data rejestracji: 10.08.09
Pomógł: 1
Skąd: Kołbiel


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
jak ci tyle chleje paliwka to poreguluj na gaźniku...może jakoś pomożeWink
http://www.polska...-50/123024
http://www.rockme...=djkrm1709
 
enklava
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 15-06-2010 20:15
Awatar

Nowy


Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0
Skąd: Warszawa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Krzysiu, ufam, że w Twojej intencji była pomoc mi, ale naprawdę, Twój post niczego nowego nie wnosi do dyskusji. Gdybyś przeczytał wszystko od A do Z to byś wiedział, że w punkcie pierwszym jest o tym mowa. Wiem z czym się wiąże problem dużego spalania, ale nie wiem jak się do tego zabrać, w szczególności jak ustawić kąt zapłonu. Jeśli to wiesz to proszę, podziel się z nami swoją wiedzą ...
 
enklava
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 14-07-2010 16:47
Awatar

Nowy


Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0
Skąd: Warszawa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam

Zrobiłem swój remont katany kilka dni temu. Wszystkim przepraszam za brak wklejonych fotek i całej relacji. Niestety zabrakło czasu, 2 dni urlopu to za mało, i wszystko robione było w wielkim pośpiechu

Poniżej podam liste swoich zakupów. Niestety z zakupów w sklepie Racing Planet zrezygnowałem - kiepska obsługa klienta i zakupiłem wszystko w Mieloch Motocykle

Zatem do rzeczy :

Szczęki - hamulec tylni

http://sklep.miel...6992154be8

Klocki hamulcowe Galfer Semi Metal S11


http://sklep.miel...6992154be8

Sprężyna dociskowa Hebo Minarelli czarna + 50 %

http://sklep.miel...6992154be8

Rolki RMS 17x12 4 GRAM

http://sklep.miel...6992154be8

Sprężynki sprzegła HEBO niebieskie


http://sklep.miel...6992154be8

Filtr powietrza Malossi E5 Box, czarny 38mm

http://sklep.miel...6992154be8

Dysza główna Keihin 085

http://sklep.miel...6992154be8

No i dobra

Części zamontowałem jak trzeba, poczyściłem skuter, ciut podregulowałem ( 2,5 obrotu ) i wyczyściłem gaźnik . Niestety nie znalazłem informacji jak reguluje się kąt zapłonu - wie ktoś jak to zrobić ?

Złożyłem skuter, zajarany odpalam go. Co słysze na początku ? Wow, moja suka brzmi jak rasowa 600-tka , niezły ten filtr powietrza. Zajarany pociągam za manetkę ... Kilka szarpnięć i przy 20km/h zaczyna się dopiero rozpędzać, Vmax 50-55 km/h . Istna tragedia, wcześniej chodził 10 x lepiej Sad Podjechałem pod małą górkę, stanąłem na jej początku i chce sprawdzic jak się teraz skuter zachowa - nie wjechał .....

No dobra, poczytałem co nieco na forum.

Pierwsza sprawa - Filtr powietrza.

Mieszanka dostaje za dużo powietrza, wiec zacząłem kombinować z zaklejaniem filtra taśmą, w pewnym momencie delikatna poprawa była, ale minimalna. Czyli to nie filtr .

Następnie zmieniliśmy filtr na ten co był poprzednio. Skuter nadal szarpie, o zbieraniu się nie ma mowy. Z trudem podjeżdża na tą górkę, minimalnie jest lepiej

Zostałem przy starym filtrze i zmieniłem sprężynę dociskową na poprzednią : Minimalna poprawa, powiedzmy o 3-5 % .
Moje spostrzeżenia : stara sprężyna była dłuższa oraz twardsza od tej którą kupiłem. Dziwne, ta nowa miała być pod stunt ...

Powiedzcie mi co mam zrobić ??

Niebawem wrócę do układku pierwotnego - zmienię rolki na te które miałem ( nie wiem ile gram ważyły ) oraz dyszę gaźnika na starą.

JAK MYŚLICIE - CZY TE SZARPANIE TO WINA ROLEK ? CZĘŚCI BYŁY POD STUNT, A OKAZAŁY SIĘ TOTALNĄ LIPĄ. GDZIE TKWI BŁĄD !! <HELP>

Nie sądzę by sprężynki wariatora odgrywały jakąś istotną rolę. Skuter się dławi, szarpie go na początku, ma ogromne problemy z podjazdem pod górkę.

Czekam na jakieś podpowiedzi. Może ktoś z Was spotkał się z podobną sytuacją












 
kacper_
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 14-07-2010 18:38
Awatar


Doradca


Postów: 512
Data rejestracji: 11.06.09
Pomógł: 17
Skąd: Zaleszany


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
rolki są za lekke kup ok 5,6gram
KATANA

tuning mech.

tłumik GIANELLI
wata HEBO
wariator pollini speed control
sprzęgło malossi fly
spręrzyna dociskowa Metrakit +22%
sprężynki sprzęgła hebo czerwone
pasek pollini racing
roliki polini 5,6g
korbowód Metrakit Hand made
odblokowany króciec wypolerowany
gaźnik KEIHIN 17,5 wypolerowany
stożek
odblokowane przełorzenia 13,5 obrota dzwonu
opony mitas s10
nowe łozyska wału i przekładni

tuning opt.

lakier czany metalik
naklejki
air condukt
dymione kierunkowskazy
audio
siatka we wlotach
niebieskie ledy w soczewkach
neony
spojler
wygładzony tył
kierunki revo custom
przerobiony zadupek


www.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/kacper50Zdjecie0300.jpg
http://www.bikepi...katanar50/
http://www.polska...Y_50/83235
 
enklava
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 15-07-2010 13:57
Awatar

Nowy


Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0
Skąd: Warszawa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jesteś w 100 % pewien, że problem tkwi w rolkach ?

Za chwilę jadę do jubilera, więc wezme stare rolki i je zważę. Ile powinienem dodać do ich wagi, żeby dopasować rolki odpowiednio do swojego skutera ? Trzeba też wziąć poprawkę na te nowe części
 
kacper_
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 15-07-2010 15:01
Awatar


Doradca


Postów: 512
Data rejestracji: 11.06.09
Pomógł: 17
Skąd: Zaleszany


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
cięższe rolki i twardsze sprężynki sprzęgłaWink
KATANA

tuning mech.

tłumik GIANELLI
wata HEBO
wariator pollini speed control
sprzęgło malossi fly
spręrzyna dociskowa Metrakit +22%
sprężynki sprzęgła hebo czerwone
pasek pollini racing
roliki polini 5,6g
korbowód Metrakit Hand made
odblokowany króciec wypolerowany
gaźnik KEIHIN 17,5 wypolerowany
stożek
odblokowane przełorzenia 13,5 obrota dzwonu
opony mitas s10
nowe łozyska wału i przekładni

tuning opt.

lakier czany metalik
naklejki
air condukt
dymione kierunkowskazy
audio
siatka we wlotach
niebieskie ledy w soczewkach
neony
spojler
wygładzony tył
kierunki revo custom
przerobiony zadupek


www.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/kacper50Zdjecie0300.jpg
http://www.bikepi...katanar50/
http://www.polska...Y_50/83235
 
enklava
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 16-07-2010 18:19
Awatar

Nowy


Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0
Skąd: Warszawa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No i już zgłupiałem

Założyłem stare rolki ( 7.1 g )
Zmieniłem spręzynki wariatora na stare

Została jedynie dysza ( wczesniej 70 , teraz 85 )

Nie ma już tego szarpania, ale dalej nie ma mowy o jakims rozpoędzaniu się , a Vmax wynosi ok 30-35 km/h

Ktoś mi mówił, że to pasek. Nie prawda, on zakleszcza się tak jak powinien. Jakby się slizgał to by się to czuło. Jedno Co mnie dziwi to fakt, że jak już skuter rozpędzi się do tych 30-35 ( mam w tym momencie rollgaz przekręcony opór ) to natężenie dzwięku ( hałas ) pracy silnika jest na odpowiednim poziomie. Wcale nie wyje jak oszalały. Dziwne, bo dostaje przecież więcej paliwa, a mimo wszystko coś go dławi. Wie ktoś co to może być ??
 
kacper_
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 16-07-2010 18:41
Awatar


Doradca


Postów: 512
Data rejestracji: 11.06.09
Pomógł: 17
Skąd: Zaleszany


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
regulacja gaźnika dostaje za duż powietrza 100%
KATANA

tuning mech.

tłumik GIANELLI
wata HEBO
wariator pollini speed control
sprzęgło malossi fly
spręrzyna dociskowa Metrakit +22%
sprężynki sprzęgła hebo czerwone
pasek pollini racing
roliki polini 5,6g
korbowód Metrakit Hand made
odblokowany króciec wypolerowany
gaźnik KEIHIN 17,5 wypolerowany
stożek
odblokowane przełorzenia 13,5 obrota dzwonu
opony mitas s10
nowe łozyska wału i przekładni

tuning opt.

lakier czany metalik
naklejki
air condukt
dymione kierunkowskazy
audio
siatka we wlotach
niebieskie ledy w soczewkach
neony
spojler
wygładzony tył
kierunki revo custom
przerobiony zadupek


www.polskajazda.pl/foto/foto-zoom/kacper50Zdjecie0300.jpg
http://www.bikepi...katanar50/
http://www.polska...Y_50/83235
 
enklava
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2010 21:19
Awatar

Nowy


Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0
Skąd: Warszawa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Hmmm a gdzie jest śruba, którą reguluje się skład mieszanki ?

Ja jedynie znalazłem tą od przepustnicy, ale od mieszanki,obrotów itp nie widzę ...
 
Aroni
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2010 21:24
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ta od przeppustnicy to ta od obrotów ;] a od mieszanki jest zaraz obok, bodajże po lewej stronie.
I popróbuj iglicą coś pozmieniać.
Edytowane przez Aroni dnia 20-07-2010 21:25
 
enklava
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 22-07-2010 22:21
Awatar

Nowy


Postów: 33
Data rejestracji: 19.04.10
Pomógł: 0
Skąd: Warszawa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Aroni napisał/a:
Ta od przeppustnicy to ta od obrotów ;] a od mieszanki jest zaraz obok, bodajże po lewej stronie.
I popróbuj iglicą coś pozmieniać.


A tą iglice gdzie znajdę ? W przepustnicy czy gdzieś indziej ?
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Suzuki katana tuning Sprzedam 6 24-09-2015 21:49
Jaki Cylinder do Katany LC? Eksploatacja i naprawa 3 15-07-2015 23:26
Reaktywacja Katany :) Eksploatacja i naprawa 7 10-06-2015 19:58
ogóna naprawa katanki i mały tuning Tuning Mechniczny 2 07-06-2015 21:27
KUPIE GRILL WLOT POWIETRZA DO CHŁODNICY DO KATANY LC NOWA BUDA Kupię 1 31-05-2015 14:59
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki