Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Montaż Cylka
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 59

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil25 tygodni
Dexios60 tygodni
MACHoo61 tygodni
Aroni76 tygodni
cineklab78 tygodni
adamek211481 tygodni
dawidzio2897 tygodni
KACPERBA1900145 tygodni
wydrus180 tygodni
valavme188 tygodni
pawel57224 tygodni
Dandusiek230 tygodni
Daniez232 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Montaż Cylka
shaden
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2009 17:33
Awatar


Stały bywalec


Postów: 404
Data rejestracji: 14.01.09
Pomógł: 1
Skąd: KlwZ.


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Siema ,,
Dostałem wczoraj paczek z MIELOCHA z cylkiem Metrakit 70ccm + łożysko wału polini evolution (spręzynki,rolki itp...)

Mam mały problem Wink nie wiem jak założyć cylek .. od czego zacząć montaż cylindra ..

Może mógłby mi ktoś tak w punktach po kolei napisać taką bardziej szczegółową instrukcje jak założyć cylinder ?

czekam na odp .. Wink
Tun:

~~Cylek POLINI for Race 70 ccm~~
~~wydech - Yasuni R~~
wariator - malossi multivar~~
~sprężyna centralna + 15% MK~~
~~spręzynki sprzęgła czerwone HEBO~~~
~~rolki polini 5 g~~~~
~~~przekładnia wtórna Polini 20/61 ~~
Ssanie ręczne Polini
(~8,5 obrotów dzwonem - 1 obrót kołem)
** przekładnia pierwotna Malossi ** -
***Łożysko korbowodu Hebo HQ srebrzone**
**Filtr powietrza Polini Air box 30 stopni ***

***dysza 90**
***Gazior Dell'orto 17,5mm**
Króciec (minarelli) 21 mm
~Pasek Polini kevlar~~
~~Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari~~~

Optyka:

~~~ białe klosze - kruger (tylko kierunki) ~~
***Żarówka revo xenon HIR 5000k**
~~lampa revo lexus style~~
* lusterka STR8 F1 carbon ** -
~~ manetki - HEBO (czarno-szare) ~~~~
~~Gas box BGM~~
~~Śtopka boczna IGM ~~

v-max = 115 km/h



W najbliższym czasie:


(1. Przedłużka amortyzatora 4cm
(2 Sprzęgło hebo R
(3. Nowa guma tył + przód


The end ^_^
p.s. (tun zrobiony od zera ... wszystkie czesci zakupione u MIELOCHA )
 
www.opax.pl
Daniez
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2009 17:40
Awatar


Znawca


Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13
Skąd: Węgorzewo (MAZURY)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
1 : czytasz instrukcję
2: spuszczasz płyn chłodniczy
3: zdejmujesz silnik z ramy
4: oglądasz
5: czyścisz
6: odkręcasz 4 śruby
7:zdejmujesz/zakładasz new z łożyskiem na wale
8: podłączasz przewody
9: lejesz płyn
10: docierasz 0,5k km


SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm

Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)Cool
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad

opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkachGrin



~..::v-max: 95km/h::..

http://www.bikepics.com/members/daniez/


CZARTER jachtów!!! O terminy na ggWink info na http://kliver.pl/


img8.imageshack.us/img8/4179/57507966.jpg

img338.imageshack.us/img338/5809/userbar730224.gif

img18.imageshack.us/img18/9148/23vgqacc.gif
 
www.suzuki-katana.pl
shaden
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2009 17:41
Awatar


Stały bywalec


Postów: 404
Data rejestracji: 14.01.09
Pomógł: 1
Skąd: KlwZ.


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
spoko tylko ja mam AC katane więc z kąd wezme płyn chłodniczy ;P ?
Tun:

~~Cylek POLINI for Race 70 ccm~~
~~wydech - Yasuni R~~
wariator - malossi multivar~~
~sprężyna centralna + 15% MK~~
~~spręzynki sprzęgła czerwone HEBO~~~
~~rolki polini 5 g~~~~
~~~przekładnia wtórna Polini 20/61 ~~
Ssanie ręczne Polini
(~8,5 obrotów dzwonem - 1 obrót kołem)
** przekładnia pierwotna Malossi ** -
***Łożysko korbowodu Hebo HQ srebrzone**
**Filtr powietrza Polini Air box 30 stopni ***

***dysza 90**
***Gazior Dell'orto 17,5mm**
Króciec (minarelli) 21 mm
~Pasek Polini kevlar~~
~~Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari~~~

Optyka:

~~~ białe klosze - kruger (tylko kierunki) ~~
***Żarówka revo xenon HIR 5000k**
~~lampa revo lexus style~~
* lusterka STR8 F1 carbon ** -
~~ manetki - HEBO (czarno-szare) ~~~~
~~Gas box BGM~~
~~Śtopka boczna IGM ~~

v-max = 115 km/h



W najbliższym czasie:


(1. Przedłużka amortyzatora 4cm
(2 Sprzęgło hebo R
(3. Nowa guma tył + przód


The end ^_^
p.s. (tun zrobiony od zera ... wszystkie czesci zakupione u MIELOCHA )
 
www.opax.pl
Daniez
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2009 17:43
Awatar


Znawca


Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13
Skąd: Węgorzewo (MAZURY)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No to masz 2;8 i 9 z głowy a zamiast ich to odkręcasz te plastiki od wiatraka
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm

Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)Cool
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad

opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkachGrin



~..::v-max: 95km/h::..

http://www.bikepics.com/members/daniez/


CZARTER jachtów!!! O terminy na ggWink info na http://kliver.pl/


img8.imageshack.us/img8/4179/57507966.jpg

img338.imageshack.us/img338/5809/userbar730224.gif

img18.imageshack.us/img18/9148/23vgqacc.gif
 
www.suzuki-katana.pl
Pietras
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2009 18:37
Awatar


Mechanik


Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41
Skąd: Częstochowa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nie radził bym Ci zakładac jak sie zbytnio nie znasz. Stworzen cięzko wchodzi a jak nie masz umiejętnosci to skrzywisz korbowód.
 
www-suzuki-katana.pl
shaden
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2009 22:04
Awatar


Stały bywalec


Postów: 404
Data rejestracji: 14.01.09
Pomógł: 1
Skąd: KlwZ.


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
qumpel zakładał sobie sam cylek i powiedział że mi pomoże ... Wink Myś le że nie będzie z tym większego problemu Wink
Tun:

~~Cylek POLINI for Race 70 ccm~~
~~wydech - Yasuni R~~
wariator - malossi multivar~~
~sprężyna centralna + 15% MK~~
~~spręzynki sprzęgła czerwone HEBO~~~
~~rolki polini 5 g~~~~
~~~przekładnia wtórna Polini 20/61 ~~
Ssanie ręczne Polini
(~8,5 obrotów dzwonem - 1 obrót kołem)
** przekładnia pierwotna Malossi ** -
***Łożysko korbowodu Hebo HQ srebrzone**
**Filtr powietrza Polini Air box 30 stopni ***

***dysza 90**
***Gazior Dell'orto 17,5mm**
Króciec (minarelli) 21 mm
~Pasek Polini kevlar~~
~~Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari~~~

Optyka:

~~~ białe klosze - kruger (tylko kierunki) ~~
***Żarówka revo xenon HIR 5000k**
~~lampa revo lexus style~~
* lusterka STR8 F1 carbon ** -
~~ manetki - HEBO (czarno-szare) ~~~~
~~Gas box BGM~~
~~Śtopka boczna IGM ~~

v-max = 115 km/h



W najbliższym czasie:


(1. Przedłużka amortyzatora 4cm
(2 Sprzęgło hebo R
(3. Nowa guma tył + przód


The end ^_^
p.s. (tun zrobiony od zera ... wszystkie czesci zakupione u MIELOCHA )
 
www.opax.pl
bomba25
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2009 22:59
Awatar


Coś wiem


Postów: 235
Data rejestracji: 03.07.08
Pomógł: 1


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Zakladanie cyla jest rzecza banalna lecz potrzbna jest precyzja i higiena pracy!
1 wyciagasz silnik
2 odkrecasz plastiki
3odkrecasz wydech
4 plastiiki od chlodzenia cylka
5 nakretki na cylku - cztery
6sciagasz glowice + cylek
7 wyciagasz jedno zabiezpiczenie
8 wypychasz swworzen
i potem wszystko w odrotnej kolejnosci
pamietaj aby dobrze zalozyc zabezpieczenia i jak wkladasz cyl to dobrze zamknac pierscienie w zamkach i wszystklo lacznie z lozyskiem nasm,arowac olejem do dozownika
 
luukiwitek
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2009 23:19
Awatar


Coś wiem


Postów: 200
Data rejestracji: 13.04.09
Pomógł: 3
Skąd: kietrz okolice raciborza


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ze tak z ciekawości spytam po co silnik wyciągać ? mi jak mechanik zakładał cylek to tylko plastiki ściągnął itp a silnik w ramie zostawił i wszystko git weszło /wyszło
[center]Suzuki Katana R AY50WR LC
setup :
mechanika :
rolki 4g RMS
wydech sportowy Kundo
dysza 68/78/60 teraz 68
sprężyna centralna Mallossi +22 % (czerwona)
sprężynki sprzęgła Mallossi (różowe)
nowa iglica
świeca NGK BPR7HS
linka gazu teflon
nowy akumulator
nowa elektryka
nowy rollgas
opona tylna Dynlop RS
Cylinder Tec HQ
pasek Mallossi kevlar belt

optyka :
licznik z Suzuki Zillion
kierunkowskazy z yamahy aeroXxX tył
ryfle
lusterka Revo Oval Black
biała siatka Str8 we wlotach
Nowe Niebieskie malowanie + polerka lakieru
<szok>odblokowane przełożenia 13,5 obrotów dzwonu na jeden pełny obrót koła <szok>
to jeszcze nie koniec ! <devil>
 
shaden
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2009 23:47
Awatar


Stały bywalec


Postów: 404
Data rejestracji: 14.01.09
Pomógł: 1
Skąd: KlwZ.


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
no właśnie po co silnik ?
Tun:

~~Cylek POLINI for Race 70 ccm~~
~~wydech - Yasuni R~~
wariator - malossi multivar~~
~sprężyna centralna + 15% MK~~
~~spręzynki sprzęgła czerwone HEBO~~~
~~rolki polini 5 g~~~~
~~~przekładnia wtórna Polini 20/61 ~~
Ssanie ręczne Polini
(~8,5 obrotów dzwonem - 1 obrót kołem)
** przekładnia pierwotna Malossi ** -
***Łożysko korbowodu Hebo HQ srebrzone**
**Filtr powietrza Polini Air box 30 stopni ***

***dysza 90**
***Gazior Dell'orto 17,5mm**
Króciec (minarelli) 21 mm
~Pasek Polini kevlar~~
~~Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari~~~

Optyka:

~~~ białe klosze - kruger (tylko kierunki) ~~
***Żarówka revo xenon HIR 5000k**
~~lampa revo lexus style~~
* lusterka STR8 F1 carbon ** -
~~ manetki - HEBO (czarno-szare) ~~~~
~~Gas box BGM~~
~~Śtopka boczna IGM ~~

v-max = 115 km/h



W najbliższym czasie:


(1. Przedłużka amortyzatora 4cm
(2 Sprzęgło hebo R
(3. Nowa guma tył + przód


The end ^_^
p.s. (tun zrobiony od zera ... wszystkie czesci zakupione u MIELOCHA )
 
www.opax.pl
Headhunterz
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2009 00:11
Awatar


Znawca


Postów: 998
Data rejestracji: 10.08.08
Pomógł: 9
Skąd: Gostynin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Żeby łatwiej było i więcej miejsca, jak zakładasz tłok to nasmaruj łożysko korbowodu w oleju od mieszanki (najlepiej je utop w nim) potem nasmaruj sworzeń albo też go utop, nasmaruj dokładnie tłok (tek żeby kapało z niego) i to samo z cylindrem też go nasmaruj tak żeby kapał olej. Najlepiej smaruj olejem do Pił łańcuchowych stihl (2T) i polecam też świecę tej firmy gdyż są wysoko obrotowe i taka świeca zapewni odpowiednia iskrę w cylindrze wykorzystując całą moc zestawu przy nieznacznym zużyciu. olej do do dozownika ja lałem Albo Castrol R2 albo właśnie od stihl'a (kupowałem 10 butelek po 9zł (po 100ml) i jak w ulotce piszą stopniowo docieraj zwiększając prędkość o 5 co 50 km startując ok 25 przez pierwsze 50km First Run powinien odbyć się bez użycia gazu i stać an wolnych przez co najmniej 20min. potem krótka jazda przy wachlowaniu manetką, co etap docierania (zwiększanie prędkości o 5km/h co 50km) zaleca się cisnąć manetkę na max na chwilę aby cylinder oswajał się z obrotami, jeśli będziesz docierał według mojej instrukcji to docieranie powinno się zakończyć na 400km i żywotność cylindra powinna sięgać ponad 15 000km
ultrasfans.cal.pl/images/signatures/5946657847ebde5a7ae26.jpg


Cała suzuki Katana na części
 
Baton
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2009 00:24
Awatar


Znawca


Postów: 991
Data rejestracji: 01.03.09
Pomógł: 42
Skąd: Dobczyce k.KRAKÓW


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Pamiętaj aby głowicę przykręcać równomiernie każdą śrubkę aby głowica się ni skrzywiła podczas przykręcania.
:: Suzuki Zillion 00'

:: Derbi Senda SM 04'

:: Cagiva Super City 125 SM


motoklub.malopolska.pl

Zapraszam na PJ:
http://www.polska...me,R/31782

Bikepics:
http://bikepics.c...rs/baton7/

Pozdrawiam starą ekipę ;D
 
motoklub.malopolska.pl
Headhunterz
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2009 00:30
Awatar


Znawca


Postów: 998
Data rejestracji: 10.08.08
Pomógł: 9
Skąd: Gostynin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Głowica powinna być montowana an krzyż ( ja użyłem pomocy kolegi alby zsynchronizować ruchy kluczami
ultrasfans.cal.pl/images/signatures/5946657847ebde5a7ae26.jpg


Cała suzuki Katana na części
 
Krzychu_tk2
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2009 01:09
Awatar


Znawca


Postów: 822
Data rejestracji: 07.04.08
Pomógł: 24
Skąd: Gniezno


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
dobra instrukcja docierania, ale wystarczy że latem raz da mu w du pe i ch uj strzeli cale docieranie niestety... a wiadomo na 70cc nie jezdzi sie rekreacyjnie
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech Grin dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning Grin (jak zawsze, we wszystim Pfft)
I tak dalej Pfft Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725
http://img51.imag...510974.jpg
 
www.krzychu.pl
bomba25
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2009 08:05
Awatar


Coś wiem


Postów: 235
Data rejestracji: 03.07.08
Pomógł: 1


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Zapomniałbym o najważniejszym! JAK ZAKLADASZ TLOK TO STRZAŁKA NA DENKU TLOKA MUSI BYC SKIEROWANA W STRONAE OKNA WYDECHOWEGO!
 
Pietras
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2009 08:58
Awatar


Mechanik


Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41
Skąd: Częstochowa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Czyli w dół . Najważniejsza jest czystiść . Po ściągnięciu silniku umyć dokładnie silnik , po ściągnięciu cylindra sprawdzić stan wału ,zobaczyć luzy na korbowodzie. następnie wypłukac całą skrzynie bęzyną ekstrakcyjna , potem nowy cylinder tak samo jak skrzynie korbową potraktować ekstrakcyjną. Potem na tłok zakładasz pierściene najlepiej nasmarować je i rowiki w których mająsiedzieć . ppotem wkładasz tłok do cylindra już w dobrym kierunku ale nie dokońca żebyś wszyszystko widział . Najlepiej gdy troszeczke nasmarujesz olejem ( oczywiscie cały czas tym co masz w mieszance) Potem wkładasz uszczelke pod cylek , potem cylek ale na górnych czesciach szpilek do momentu gdy tłok będize można zamontować z korbowodem. Potem smarujesz łożysko igiełkowe wkładasz je w tłok następnie powoli wkładasz stworzeń . Może on stworzyć troche problemów .Potem zabespieczenia , zawsze zakąłdaj te z kompletu , może trudno wchodzą ale muszą one być!! (HH sie pzrekonał czemu nei nalezy wkładać starych ;]) Potem poruszaj nimi w koło czy dobzre leża w rowkach. potem wsuń całekiem cylinder docis do uszczelki potem daj uszczelke podd głowice i zakręcaj krzyzowo . najlepiej gdybyś miał klucz dynamometryczny i dokręcał siłą 1,5 kg. Potem Już nic trdunego ;] Lać te 2 nakrętki do Oleju przez 500 km do wahy i będzie dobrze.
Edytowane przez Pietras dnia 18-07-2009 11:26
 
www-suzuki-katana.pl
shaden
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2009 09:06
Awatar


Stały bywalec


Postów: 404
Data rejestracji: 14.01.09
Pomógł: 1
Skąd: KlwZ.


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
nie rozumie 2 nakrętki oleju wlewać do benzyny ? a reszta do dozownika ?
Tun:

~~Cylek POLINI for Race 70 ccm~~
~~wydech - Yasuni R~~
wariator - malossi multivar~~
~sprężyna centralna + 15% MK~~
~~spręzynki sprzęgła czerwone HEBO~~~
~~rolki polini 5 g~~~~
~~~przekładnia wtórna Polini 20/61 ~~
Ssanie ręczne Polini
(~8,5 obrotów dzwonem - 1 obrót kołem)
** przekładnia pierwotna Malossi ** -
***Łożysko korbowodu Hebo HQ srebrzone**
**Filtr powietrza Polini Air box 30 stopni ***

***dysza 90**
***Gazior Dell'orto 17,5mm**
Króciec (minarelli) 21 mm
~Pasek Polini kevlar~~
~~Zawór membranowy Stage6 VForce3 by Tassinari~~~

Optyka:

~~~ białe klosze - kruger (tylko kierunki) ~~
***Żarówka revo xenon HIR 5000k**
~~lampa revo lexus style~~
* lusterka STR8 F1 carbon ** -
~~ manetki - HEBO (czarno-szare) ~~~~
~~Gas box BGM~~
~~Śtopka boczna IGM ~~

v-max = 115 km/h



W najbliższym czasie:


(1. Przedłużka amortyzatora 4cm
(2 Sprzęgło hebo R
(3. Nowa guma tył + przód


The end ^_^
p.s. (tun zrobiony od zera ... wszystkie czesci zakupione u MIELOCHA )
 
www.opax.pl
Daniez
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2009 09:22
Awatar


Znawca


Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13
Skąd: Węgorzewo (MAZURY)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No w dozowniku jest olej swoją drogą ale jak masz pełny bak to dodatkowo jeszcze wlewasz 2 nakrętki do baku paliwa żeby wzboaćic mieszankę
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm

Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)Cool
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad

opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkachGrin



~..::v-max: 95km/h::..

http://www.bikepics.com/members/daniez/


CZARTER jachtów!!! O terminy na ggWink info na http://kliver.pl/


img8.imageshack.us/img8/4179/57507966.jpg

img338.imageshack.us/img338/5809/userbar730224.gif

img18.imageshack.us/img18/9148/23vgqacc.gif
 
www.suzuki-katana.pl
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Łożyska wału montaż Eksploatacja i naprawa 2 15-04-2016 22:06
uszczelki cylka pomocyy !!!! Eksploatacja i naprawa 2 29-10-2012 06:48
szpilka cylka Ogólne 2 09-07-2012 13:26
Problem po wymianie przełożeń i cylka z tłokiem Eksploatacja i naprawa 32 17-06-2012 19:37
Wymiana cylka na 70ccm Tuning Mechniczny 10 28-10-2011 18:49
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki