Żeby łatwiej było i więcej miejsca, jak zakładasz tłok to nasmaruj łożysko korbowodu w oleju od mieszanki (najlepiej je utop w nim) potem nasmaruj sworzeń albo też go utop, nasmaruj dokładnie tłok (tek żeby kapało z niego) i to samo z cylindrem też go nasmaruj tak żeby kapał olej. Najlepiej smaruj olejem do Pił łańcuchowych stihl (2T) i polecam też świecę tej firmy gdyż są wysoko obrotowe i taka świeca zapewni odpowiednia iskrę w cylindrze wykorzystując całą moc zestawu przy nieznacznym zużyciu. olej do do dozownika ja lałem Albo Castrol R2 albo właśnie od stihl'a (kupowałem 10 butelek po 9zł (po 100ml) i jak w ulotce piszą stopniowo docieraj zwiększając prędkość o 5 co 50 km startując ok 25 przez pierwsze 50km First Run powinien odbyć się bez użycia gazu i stać an wolnych przez co najmniej 20min. potem krótka jazda przy wachlowaniu manetką, co etap docierania (zwiększanie prędkości o 5km/h co 50km) zaleca się cisnąć manetkę na max na chwilę aby cylinder oswajał się z obrotami, jeśli będziesz docierał według mojej instrukcji to docieranie powinno się zakończyć na 400km i żywotność cylindra powinna sięgać ponad 15 000km
możesz śmiało brać od piaggio/gilera (pasuje bez przeróbek) jedynie stoi jak pyta ja miałem lasera od P/G i tylko wierciłem parę mm wcześniej otwory mocujące do bloku.
PS. Do morini nie ma wydechów S6 ani Yasuni z serii Carrera, ani Hebo replica i Racing ani rzadko spotykanych wydechów "egzotyków"