Od roxa NA PEWNO nie będzie pasować. Zmiana hamulca na tarczę, nic trudnego. Trzeba mieć:
- pokrywę przekładni na tarczę
- Tarczę
- Zacisk
- Pompkę
- Przewód
- Przełożenie wtórne z wałkiem na tarczę.
- Koło
Koszty to ok 200zł + koło. Ale spokojnie znajdziesz koło od nowej pod bęben. Przecież wszystkie powietrzaki mają bęben i mają nowe fele.
Ja miałem lampę led ale od razu mówię że trzeba przerywacz nowy. I ja miałem przeźroczysty klosz w lexusie więc dałem pomarańczowe diody i było. Koszt, przerywacz 20zł +, diody to 6zł. Wiercisz w seryjnym kloszu dziurki na diody i wklejasz je tam.wypuszczasz kable i do seryjnej instalacji wpinasz. Ale pamiętaj że musisz mieć przerywacz do ledów...
Dawid nie chce komentować tego co mówisz
Masz kilka opcji. Możesz zanieść kawałek plastiku do spawacza plastików. Gość co spawa zderzaki od samochodów i inne rzeczy z tworzywa. Na pewno Ci dospawa ten element. Wtedy element jest tak jak oryginalnie. Można wyginać i ogólnie jest dużo lepiej niż żywicą. Żywicą z włóknem też można. Rozumiem że jest to element przy krawędzi. Bierzesz na górę naklejasz karton (od góry ) taki jak ten pęknięty element. Od spodu podklejasz żywicą, tak z 3 warstwy. Po wyschnięciu odrywasz ten karton, szlifujesz równo i szpachlujesz żeby nie było żadnych dziur żeby było gładko. Proste i łatwe. ;]
Cziken, sprawdź sobie co to jest stumpf... nie ma to związku z przełożeniami... I tak jak vortex pisze... Stary silnik (do 99) 17mm a nowy silnik ( po 99 ) 22mm. Wystarczy że zmienisz przełożenie wtórne bo seryjne są takie same jak od apki. Jeśli masz bęben to wystarczy wałek zmienić.
Nie;/ Zmiana gaźnika na gaźnik przystosowany do ssania ręcznego;D Do dellorto są takie adaptery do ssania ręcznego ale o adapterach do keihin nie słyszałem .
Miałem długo poliniego i jest super wytrzymały. Osiągi były bdb. Polecam Ale bardziej do gustu przypadł mi MK HM który jest dostępny na s-x-t.pl za ceną dużo niższą od poliniego i malossiego. Osiągi lepsze niż na poliniaku, i ogólnie bardziej przypadł mi do gustu. Lepiej się chłodził, i motor wkręcał się jak na alu cylku
Nie ma airisiala LC za 300 zł z przesyłką .AC jest za 300 ale nie lc;/ Ten jest jak seria więc możesz go kupić. Praktycznie z osiągami na to samo wychodzi.
[quote][b]Dawid napisał/a:[/b]
1-4 TAK i możesz mi i kolegom kliknąć pomógł , [/quote]
Czyli 2 też taK co to za odpowiedź do 2 pytania?? Jezuu co wy macie tę manię z pomógł. ?
Wskaźnik to będzie bardziej skomplikowana sprawa. W roxie jest tylko kontrolka rezerwy czy wskazówka jak w katanie? Jak Kontrolka rezerwy to możesz spróbować cały mechanizm wsadzić od katany. Przy stożku niby jest łatwiej zatrzeć przez to że stożek przepuści pyłki.... Ale jak masz normalny filtr stożkowy to nie sądzę że łatwiej. Wygładzenie blachą dla mnie to wiocha. Nie widziałem żeby to ładnie pasowało i wyglądało..
Przecież pisze że tej samej klasy Łożyska są na mielochu.
[url]http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?[cenzura]th=1_131_583&products_id=1046&osCsid=87e7fd36a06642b18c1d675204e045b0[/url]
Popatrz też na innych stronkach.
np. na S-x-t.pl mam takie coś:
[url]http://www.sklep.s-x-t.pl/oyskawauisimmeringiskfhqecomorini-p-1578.html?[cenzura]th=8347_10978_12942_12989[/url]
wał:
[url]http://www.sklep.s-x-t.pl/wakorbowytopracingstdsuzukilcod99aprilia-p-2265.html?[cenzura]th=8347_10978_12942_12989[/url]
Wszystko tańsze niż na mielochu. Sam z tej stronki kupiłem cylek i wiele innych części bo po prostu jest taniej niż na mielochu a zaopatrzenie mają super i cena b.dobra.
Jeździłem na tym i powiem że dobrze rusza na serii.. V-max normalnie koło 80. Silnik ok, i nie jest bardzo awaryjny, Ten będzie na kołach 18/21 cali więc nie SM . Wartość tego motorka oscyluje koło 3000zł zalezy od stanu/. Przejedź się to zobaczysz.