Wymiana cylka na 70ccm
|
jabol123456789 |
Dodany dnia 27-10-2011 16:13
|
Początkujący
Postów: 141
Data rejestracji: 23.10.11
Pomógł: 0 Skąd: Mszczonów
Status upomnienia:
|
Witam mam zamiar wymienić cylinder w swojej katanie. Mam na oku te dwa
http://moto.alleg...05414.html
i
http://moto.alleg...57401.html
Który lepszy? Ewentualnie jaki jeszcze dobry będzie w mniej więcej tej cenie.
PS.nie chce aluminiowego ponieważ są chyba mniej wytrzymalsze.
Edytowane przez Aroni dnia 27-10-2011 20:54 |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 27-10-2011 16:42
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
Aluminium jest bardziej wytrzymalsze od żeliwa Ale wszytko zależy jak sobie go dotrzesz
Airsal jest alu , na twoim miejscu dołożyłbym jeszcze kasy i kupił Malossi Sport 70
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 27-10-2011 16:44
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
więc tak ja osobiscie polecam cylinder airsal jest aluminiowy więc bardziej wytrzymały tylko trzeba go dobrze dotrzeć i dbać o niego bo aluminiowego cylindra nie idzie szlifnąć . tzn idzie ale potem trzeba to pokryć nikasilem +tłok + szlif to wyjdzie już wiecej niż za nowy cylinder
moje pytanie brzmi ;D kto ci takich głupot naopowiadał że aluminiowe cylidnry są mniej wytrzymałe?
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
jabol123456789 |
Dodany dnia 27-10-2011 18:52
|
Początkujący
Postów: 141
Data rejestracji: 23.10.11
Pomógł: 0 Skąd: Mszczonów
Status upomnienia:
|
A długo trzeba będzie go docierać, by pochodził tak ze 4 lata.Osobiście aż tak dużo nie jeżdże 1000-1500 na sezon to max.A wie może ktoś ile ten airsal sport ma koni mechanicznych? A co do wytrzymałości to słyszałem pare opinii że aluminiowe są wytrzymalsze ale jak na forum katany tak piszą to znaczy ze to bujda.A co do malossi to musze dołożyć 200 zł co w cale nie jest takie ,,trochę" za tą kase to sobie kupie akurat łożyska i spręzynki na sprzęgło
Edytowane przez jabol123456789 dnia 27-10-2011 18:55 |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 27-10-2011 19:25
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
szczerze? aluminium docierasz jakieś 600-800km ale później zrobisz nim więcej niż serią, ale jak padnie to kaplica...
lepiej dołożyć te 200zł bo wtedy możesz go 8razy szlifować, czyli pojeździsz nim z 5razy dłużej niż aluminiowym i jest mocniejszy, a do tego po każdym szlifie będzie jeszcze trochę mocniejszy
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 27-10-2011 20:46
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
słuchaj kefir nie wsyzscy są tacy co zaierają cylki ;D jeżeli jestes osobą która nie lubi docierać tak jak np ja lub kefir to kup tego power forca jeżeli jestes osobą ciuerpliwą i zrobisz te 700km bez przegrzania go itp bierz airsala a co do mocy z tego co mi wiadomo z airsalka idzie wyciągnać cos ok 8 koni ;D przy wydzeszku poziomu sport gaźnik 17,5 mm ;D wydaje sie prff 8 koni ale wiesz mi moc jest zaskakakująca juz na poziomie sport ;D aha no i jeszcze czemu airsalek lepszy poniewaz ma podzielony kanał wylotowy na 2 czesci tak samo jak w cylindrach mhr hebo racing hebo manston replica itp ;D
Edytowane przez k4t4n4 dnia 27-10-2011 20:51
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 27-10-2011 20:54
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
Airsal ma trochę więcej niż 8 koni , bo to alu a alu mocniejszy troszkę
Ja na przyszłość jak bym zmieniał to Malossi Sport lub Polini sport oby dwa żeliwa wiec niema sie o nic martwić że się coś zjebie i cyl do wyciepania. To tylko moje zdanie
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 27-10-2011 21:05
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Aluminiowe cylki są wytrzymalsze i trochę mocniejsze.
Żeliwo możesz szlifować.
Więc to zależy od Ciebie, jak lubisz jeździć. Alu nie trzeba długo docierać, bo powłoka nicasil - chrom jest znacznie gładsza niż wyszlifowane żeliwo i wystarczy jeździć spokojnie przez te 200km, co by się części ładnie ułożyły. Za to żeliwo trzeba docierać te +1000km. Oba cylki mają plusy i minusy. Bierz co wolisz. |
|
|
|
jabol123456789 |
Dodany dnia 28-10-2011 15:15
|
Początkujący
Postów: 141
Data rejestracji: 23.10.11
Pomógł: 0 Skąd: Mszczonów
Status upomnienia:
|
Czyli chodzi wam o ten:
http://moto.alleg...47728.html
A może zaproponujecie jakieś jeszcze dobre tak w okolicach 350 zł.
Jak dajesz linki w URL, to nie dawaj przerw między [url] linkiem i [/url]
Edytowane przez Aroni dnia 28-10-2011 16:21 |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 28-10-2011 18:49
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
Jak jak bym zmieniał to wybrał bym ten Malossi lub Polini. Oczywiście kupisz za 350zł ale nie wiem jak długo na nim pojeździsz, a może się zdarzyć i tak ze będziesz nim śmigał bardzo długo , wiec tu nie jest to do końca pewne. Tu niech sie wypowiedzą inni użytkownicy którzy maja jakieś 70cc
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|