ja za bardzo się nie znam na olejach a muszę go wymienić więc mam pytanie jaki olej przekładniowy polecacie??
Edytowane przez misieek dnia 04-03-2012 13:08
po prostu idź na stacje i kupujesz olej przekładniowy za 13zł i gitara too tam duże różnicy nie robi czy kupisz olej za 30zł czy za 13zł , chodzi tylko oto by miło smarowanie
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
Stary co za różnica w tym http://allegro.pl...62183.html a w tym np w tym http://allegro.pl...31125.html ?? myślisz ze pojedziesz +20km/h wiecej ?
Edytowane przez Wojtek007 dnia 04-03-2012 13:22
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
a dokładnie to się ten olej nazywa Shell Advance Gear EP 80W . Ale dobra ja mu tylko mówie bo jestem tak nauczony że nie kupuje g*wna i uwierz lepiej jest kupic drożej bo lepsze juz nie chodzi o to że pojedziesz 20km więcej;d
tu tylko chodzi o smarowanie , nie chodzi mi oto byś tam wlał siki ale oto że nie warto wydawać kasy na olej za 50zł jak mozna kupic za 15zł z orlena
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
Tun Mechaniczny ***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***
Tun Wizualny
***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***
Plany 2013r.
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON
chodzi tu tylko o odpowiednią gęstość oleju
ja przed zmianą przełożeń miałem jakiegoś tam elfa 85w90 i kupiłem 1l za 13zł.xD
ale jak wymieniałem przełożenia to kupiłem galp transvex tdl za 12zł 125ml i jakoś ta sama jazda i przełożenia też się nie grzeją tak ani nic...
KATANA AY50LC 1998 rok Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki V~max 97km/h
_____________________________________________ Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6