Siemka czy ktoś mi powie czy jazda bez dozownika jest realna ? mam zamiar odłączyc ten dozownik co wy na to ? czy ktos z was już tak ma ? Czy aby łożyska na wale nie posypią mi się;P
75km v-max
moja waga 100kg
dozownik można odłączyć, ale będziesz musiał dolewać paliwa do baku, żeby się suka nie zatarła. Jeżeli dozownik masz dobry to go zostaw, bo to komfort jest
w morini nie powinno sie odpinać dozownika bo olej leci przez łozyska wału i miesza sie w skrzyni korbowej a nie jak jak w minarelli mieszanka zmieszana w gaźniku dostaje sie do łożysk przez wyfrezowane otwory w karterach.
KATANA
tuning mech.
tłumik GIANELLI
wata HEBO
wariator pollini speed control
sprzęgło malossi fly
spręrzyna dociskowa Metrakit +22%
sprężynki sprzęgła hebo czerwone
pasek pollini racing
roliki polini 5,6g
korbowód Metrakit Hand made
odblokowany króciec wypolerowany
gaźnik KEIHIN 17,5 wypolerowany
stożek
odblokowane przełorzenia 13,5 obrota dzwonu
opony mitas s10
nowe łozyska wału i przekładni
tuning opt.
lakier czany metalik
naklejki
air condukt
dymione kierunkowskazy
audio
siatka we wlotach
niebieskie ledy w soczewkach
neony
spojler
wygładzony tył
kierunki revo custom
przerobiony zadupek
kacper_ napisał/a:
w morini nie powinno sie odpinać dozownika bo olej leci przez łozyska wału i miesza sie w skrzyni korbowej a nie jak jak w minarelli mieszanka zmieszana w gaźniku dostaje sie do łożysk przez wyfrezowane otwory w karterach.
A to dziwne bo ja bez dozownika ( pompka odłączona oleju ) zrobiłem jakieś 5000km na mieszance i jest wszystko w porządku
można spokojnie jezdzic ale tak jak piszą musisz robić mieszanke jak dobrze pamietam to chyba to było jakos tak 1:30 a do 70ccm 1:50 ale nie jestem pewny ;p
Suzii w trakcie mega customu!