Cięzko na rozrusznik odpala.
|
Brydzio088 |
Dodany dnia 24-03-2011 18:37
|
Nowy
Postów: 23
Data rejestracji: 03.10.10
Pomógł: 0 Skąd: Milicz
Status upomnienia:
|
Katana jak jest zimna to cięzko odpala na rozrusznik tz trzeba ja długo kręcic żeby odpaliła.Co może być przyczyną
KATASIA |
|
|
|
Luki |
Dodany dnia 24-03-2011 18:43
|
Początkujący
Postów: 122
Data rejestracji: 09.08.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
a na kopkę Ci lepiej na zimnym pali ? |
|
|
|
Pro_Stunt |
Dodany dnia 24-03-2011 18:56
|
Coś wiem
Postów: 180
Data rejestracji: 09.01.10
Pomógł: 1 Skąd: Ostrów Wlkp
Status upomnienia:
|
Ogólnie to katany tak palą. Tzn moja też nie pali elegancko na zimny tylko troche dlużej musze przy trzymać Moze trzeba podkręcić obrotu na gazniku
Mozesz np kupić sobie aku z natęzeniem prądu 4Ah wtedy bedzie palić napewno lepiej.
"Nie ważne czym jedziesz, ważne że czujesz wiatr we włosach" |
|
|
|
mat199222 |
Dodany dnia 24-03-2011 19:00
|
Coś wiem
Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8 Skąd: Giżycko
Status upomnienia:
|
Moja katana pali elegancko więc w waszych jest raczej coś zrypane może z gaźnikiem może z membrankami a może masz słabą kompresje.
Suzuki ay 50 2000r.
Tuning:
Leovince TT
Polini SC (niedługo)
Albo suzuki albo nic!!!!!!! |
|
|
|
Pro_Stunt |
Dodany dnia 24-03-2011 19:04
|
Coś wiem
Postów: 180
Data rejestracji: 09.01.10
Pomógł: 1 Skąd: Ostrów Wlkp
Status upomnienia:
|
Rożne czynniki moge być przyczyną tego ze cięzko pali to masz racje. Ja mam stary gaźnik bo jest on od nowości Wiec gaźnik moze być miedzy innymi przyczyną. jakas regulacja i czyszczenie gaznika napewno pomoże.
"Nie ważne czym jedziesz, ważne że czujesz wiatr we włosach" |
|
|
|
Brydzio088 |
Dodany dnia 24-03-2011 19:44
|
Nowy
Postów: 23
Data rejestracji: 03.10.10
Pomógł: 0 Skąd: Milicz
Status upomnienia:
|
Na kopa napewno by lepiej paliła ale zmieniałem wariator na top racing i musze dac jakąś podkładke bo kopa przeskakuje i nie da się odpalić
KATASIA |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 24-03-2011 19:59
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
Pro_Stunt ja mam gaźnik też od nowości, czyli z 13 lat i z 15000km przebiegu(nie wyregulowany, bo nie dam rady wyregulować, coś jest sypnięte) i pali mi na dotyk nie mówię, że na zimnym... na zimnym ciut gazu przytrzymam starter z 1-2 sek. i już a na kopa to za pierwszym razem, no ostatnio za drugim ale wystał się od 16:00 do 23:00 w Kalwarii pod centrum kultury na mrozie
Może to iść też świecą
Edytowane przez kefir95_95 dnia 24-03-2011 20:00
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 24-03-2011 21:10
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
Sory ale to mnie rozwaliło
Pro_Stunt napisał/a:
Mozesz np kupić sobie aku z natęzeniem prądu 4Ah wtedy bedzie palić napewno lepiej.
Tak dla ścisłości Ah(ampero godzina) to jednostka ładunku(3600C))
Regulacjia powinna załatwić wszystko ale to może być wina zurzycia silnika czy zapłonu. Sprawdź ssanie czy się wyłącza. Mi lepiej pali jak postoi 2 miesiące niż jak postoi 2 min. |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 24-03-2011 21:37
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Jeśli skuter ciężko odpala, to najbardziej prawdopodobne jest uszkodzenie zaworu membranowego (nieszczelność). Radzę to sprawdzić na początku. |
|
|
|
Pro_Stunt |
Dodany dnia 24-03-2011 21:43
|
Coś wiem
Postów: 180
Data rejestracji: 09.01.10
Pomógł: 1 Skąd: Ostrów Wlkp
Status upomnienia:
|
Zle dobralem słowa chodzilo mi pojemność akumulatora zeby byla 4Ah. Bo im większa pojemność tym mniejsza oporność wewnęczna i dzięki temu przy rozruchu moc dostarczana do rozrusznika jest większa i rozrusznik lepiej kręci.
"Nie ważne czym jedziesz, ważne że czujesz wiatr we włosach" |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 24-03-2011 21:44
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
jeżeli tylko na rozrusznik Ci ciężko pali to spróbuj trochę rozrusznik WD-40 popsikać
Edytowane przez kefir95_95 dnia 24-03-2011 21:45
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|