[ART] Montaz Cylidra AC
|
Baton |
Dodany dnia 28-11-2009 21:50
|
Znawca
Postów: 991
Data rejestracji: 01.03.09
Pomógł: 42 Skąd: Dobczyce k.KRAKÓW
Status upomnienia:
|
Uszczelka może zostać a szpilki musisz nowe kupić.
:: Suzuki Zillion 00'
:: Derbi Senda SM 04'
:: Cagiva Super City 125 SM
|
|
|
|
vortex |
Dodany dnia 28-11-2009 21:52
|
Znawca
Postów: 885
Data rejestracji: 22.08.09
Pomógł: 33 Skąd: Rybnik
Status upomnienia:
|
kup nowe szpilki wkreć ładnie na smarze je i potem zakładaj cyl tych uszkodzonych lepiej nie wkrecaj w blok bo popsujesz kup nowe szpilki lub nagwintój stare
suzuki katana w tuningu zapraszam na mój post Katanka Vortexa Lubisz to suko? Pamietaj!!! nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika |
|
|
|
Baton |
Dodany dnia 28-11-2009 22:01
|
Znawca
Postów: 991
Data rejestracji: 01.03.09
Pomógł: 42 Skąd: Dobczyce k.KRAKÓW
Status upomnienia:
|
Pamiętaj że musisz mieć śruby hartowane wzmocnione bo jak masz zwykłe to ukręcisz znów gwint.
:: Suzuki Zillion 00'
:: Derbi Senda SM 04'
:: Cagiva Super City 125 SM
|
|
|
|
vortex |
Dodany dnia 28-11-2009 22:04
|
Znawca
Postów: 885
Data rejestracji: 22.08.09
Pomógł: 33 Skąd: Rybnik
Status upomnienia:
|
albo jak chcesz miec super sruby to idz do tokaża i powiedz że chcesz z mocnego materiału !!!
suzuki katana w tuningu zapraszam na mój post Katanka Vortexa Lubisz to suko? Pamietaj!!! nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika |
|
|
|
jangcy |
Dodany dnia 28-11-2009 23:29
|
Nowy
Postów: 19
Data rejestracji: 27.10.09
Pomógł: 0 Skąd: York
Status upomnienia:
|
Juz mnie ojciec zbluzgał przez telefon ze takie małe śrubki tym kluczem dokrecałem....a wystarczyło na wyczycie byle by równo....ale jak sobie przypomne sytuacje to wydaje mi sie ze te spilki bym nawet kluczykiem na wyczucie przekrecił...moze jednak ktos juz tam grzebał....
- czy ktos widzial takie cuda...
|
|
|
|
jangcy |
Dodany dnia 29-11-2009 00:03
|
Nowy
Postów: 19
Data rejestracji: 27.10.09
Pomógł: 0 Skąd: York
Status upomnienia:
|
Dzieki za szybką odpowiedz...śruby kupie pewnie w sklepie z cześciami...sprawdze w PN czy maja...zwykłych nie chce, a nie mam sklepu gdzie bym miał pewność ze sprzedadza mi hartowane
Tokarz raczej odpada z braku tak owego...
Nagwintowac chyba nie ma czego, bo zdjołem jedną nakrętke i na długości 3-4mm nie zostało nic...ale tę nakrętke dużo później kreciłem zeby ja usunac...az w koncu rozciąłem
Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy jakby nie udało sie znaleść dobrych szpilek to wkrecic je na blok odwrotnie....tam duzo wchodzi i jakbym poprawił gwint to by go jeszcze sporo zostało (mimo wszystko) wiec chyba by silnie siedziło....ale jedna strona ma wiecej gwintu.
ALE nie bedę gdybał bo pewnie dostane szpilki...szkoda póżniej roboty
- czy ktos widzial takie cuda...
|
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 29-11-2009 11:19
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Nie lepiej napisać do mielocha czy mają ? |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 29-11-2009 12:56
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
A jak nie do mielocha to od kogoś kto ma na sprzedaż katanę na części i kupić od niego szpilki.
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
jangcy |
Dodany dnia 03-12-2009 23:46
|
Nowy
Postów: 19
Data rejestracji: 27.10.09
Pomógł: 0 Skąd: York
Status upomnienia:
|
kupiłem drugie szpilki, nie było drogo.....
dzis wsio skreciłem, tym razem na "oko"...mam nadzieje ze bedzie dzialać...w sobote postaramy sie włożyc do ramy i odpalic...
....teraz mu (wlascicielowi) nie zazdroszcze tego docierania....strasznie długo to trwa...
- czy ktos widzial takie cuda...
|
|
|
|
jangcy |
Dodany dnia 05-12-2009 18:36
|
Nowy
Postów: 19
Data rejestracji: 27.10.09
Pomógł: 0 Skąd: York
Status upomnienia:
|
podwojny post...sorki
Edytowane przez jangcy dnia 05-12-2009 19:05
- czy ktos widzial takie cuda...
|
|
|
|
jangcy |
Dodany dnia 05-12-2009 19:04
|
Nowy
Postów: 19
Data rejestracji: 27.10.09
Pomógł: 0 Skąd: York
Status upomnienia:
|
Chłopaki....ratunku OBY juz ostani raz....napisze wszystko pokolei, to moze ktos rozpozna gdzie cos poszlo nie tak...
Tak wiec całe składanie wszystkie na miejsce poszło dość łatwo i szybko...kableki, srubki, węzyki (zrobiłem zdjecie przed rozebraniem zeby pozniej wszystko wpiąć w to samo miejsce, no i tu wydaje mi sie ze wszystko dobrze), zalałem płynem chłodzącym itp...
Zaczęlismy krecic....tuk tuk ,...tuk tuk i lekko zaskoczyl, pozniej lepiej...odpaliła na chwile, ale zgasla (nie chcialem trzymac na lekko dodanym gazie, szybko popuscilem i zgasla) pozniej odpaliła jeszcze na chwilke i juz wiecej nie....ale zobaczyliśmy ze zaczyna kapac paliwo!!
I tu wielka prośba CO TO ZA NIESZCZĘŚCIE sie stało??
nic nie ruszałem przy rozbieraniu oprócz linki z gaźnika. Jak odkreciłem taka nakreteczke to wyszło wszystko:spezynka, taki jakby rozciety walec (nie wiem jak to nazwac) i iglica. Jak to składalem to założyłem to rozciete chyba odwrotnie, ale wtedy motorek i tak zakoczyl, pozniej jak zaczeło kapac, to wyjałem i obróciłem....wtedy ten walec wszedł do konca (w głąb-jakby idelanie) ale motorek nie zaskoczyl...
Paliwo leje sie z takiego cycka wystajacego z dolnej czesci gaznika (jakby z komory pływaka) i pozniej lecialo tez z gorej czesci gaznika...wiec uznalem ze cos jest tam zle, ale ZIELONEGO pojecia nie mam co i jak ustawic ten walec z iglica. Pozniej wysuszylem swiece, ale paliwo wciaz leci z tego cycka (rurki). I nie odpalilo....wiecej nie probowalem, bo nie wiem czy wystarczajaca ilosc oleju dochodzi do cylindra i nie chce go zatrzec...
Czy myslicie ze moglem popsuc gaznik?
Pomocy!!
A tu fotka z opisem (na szczescie zrobilem ja przed rozkreceniem
Edytowane przez jangcy dnia 05-12-2009 19:12
- czy ktos widzial takie cuda...
|
|
|
|
pawcio1017 |
Dodany dnia 05-12-2009 20:38
|
Coś wiem
Postów: 187
Data rejestracji: 01.11.09
Pomógł: 3 Skąd: Jadwinówka
Status upomnienia:
|
Ta rurka na dole co jest to idzie pionowo do dołu...? Z tego co opisujesz to wygląda to tak, jakby się pływak zawiesił... Taki weżyk idący (zazwyczaj) pionowo w dół to właśnie przelew z gaźnika... Jak zaleje gaźnik to tamtędy smarka nadmiar... Rozbierz gaźnik i sprawdź pływak. Tylko nie reguluj! Skoro przedtem chodził i nic nie grzebałeś przy regulacji to teraz też musi chodzić... A jak już zaczniesz kombinować to nie dojdziesz do ładu... A no i dolej z 10-20ml oleju do baku jeszcze żeby było lepsze smarowanie na dotarcie...
tak apropo... to dawno nie widziałem tak zasyfionego silnika Nie to że jestem jakiś pedantem i myje raz na tydzień silnik ale żeby aż tak...
Edytowane przez pawcio1017 dnia 05-12-2009 20:40
Krystian |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 05-12-2009 22:34
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Pływak się zawiesił / zaworek iglicowy zablokował/zapchany.. Rozkręć gaźnik i go wymyj wydmuchaj , będzie dobrze. |
|
|
|
jangcy |
Dodany dnia 05-12-2009 23:23
|
Nowy
Postów: 19
Data rejestracji: 27.10.09
Pomógł: 0 Skąd: York
Status upomnienia:
|
Dzieki chłopaki za szybką odpowiedz!!....no to kolejna sobota
ale fakt. Motor z 2004 roku i chyba nikt nic nigdy nie umył :
Ten dolny przelew (rurka) wychodzi w bok, nie w doł i nic nie jest do tego dołaczone....ale moze było.
Teraz jeszcze pytanie.
Czy iglice z tym walcem z nacieciem mam wkładac do srodka tak aby rowek byl w tym miejscu gdzie w srodku jest taki cypelek (to chyba ma zapezpieczac przed niewłasciwym umieszczeniem) pozniej wcisnac do konca (mi wchodzi ponizej otworu) i zakrecic zaslepke z linką? Czy tez trzeba to jakos inaczej robic?
Przeczyscic/przedmuchac to miejsce gdzie wchodzi iglica?
Jak to wogole dziala?....moze ktos by w skrocie przyblizyl....
Olej dolałem i powiedzialem kolesiowi zeby przy docieraniu dolewał.
Pływaka regulowac-oj bron boze wiem ile zabawy jest w autach, nawet jak sie ma przyrzadzik i dokładne dane do regulacji...ale rozebrac widze, ze trzeba bedzie...
ach....
Edytowane przez jangcy dnia 05-12-2009 23:30
- czy ktos widzial takie cuda...
|
|
|
|
jangcy |
Dodany dnia 08-01-2010 18:50
|
Nowy
Postów: 19
Data rejestracji: 27.10.09
Pomógł: 0 Skąd: York
Status upomnienia:
|
Witam
Chciałem wszystkim serdecznie podziekować za pomoc przy Katanie!
Świeta, mało czasu, nie zdarzyłem napisac. Udalo sie odpalic silnik pare dni przed swietami, pozniej akurat wyjechalem.
Rozebralem gaznik, przedmuchalem, zlozylem wsio razem, podpialem akumulator z auta i odpalalem...wczesniej dostal zastrzyk z mieszanki + dobilem komore plywaka, bo nie mialem pewnosci czy jest paliwo, jako ze dlugo nie moglem odpalic....w koncu zaskoczył.
3x10 minut na wolnnych obrotach+zrobilem 3 rundki po parkingu.
Musze przyznac ze lepiej odpala. Nawet na kopa i tez ladnie odpaliła z rana jak silnik był juz zimny.
Nie wiem co dalej i czy kolega nim jezdzil bo zima przyszla. Nie chce zapeszac, ale mam nadzieje ze bedzie dobrze
- czy ktos widzial takie cuda...
|
|
|
|
macio317 |
Dodany dnia 08-11-2010 15:07
|
Nowy
Postów: 12
Data rejestracji: 08.11.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Witam mam problem mianowicie zakupiłem nowy cylinder malossi 70 za 619zł , wymieniłem łożyska , początkowa prędkość skutera wynosiła 60km/h , teraz niestety jest tak samo , może wie ktoś dlaczego? , spodziewałem sie że z takim cylindrem będzie lepsza moc , jeszcze zakupiłem wydech leo vine ale chyba on już nic tutaj nie pomoże proszę o odpowiedź z góry dzięki moje gg: 10930217 |
|
|
|
CHICKENovsky |
Dodany dnia 08-11-2010 16:06
|
Doradca
Postów: 755
Data rejestracji: 21.07.09
Pomógł: 16 Skąd: Polska.
Status upomnienia:
|
jesli masz blokowane przełożenia to nie dziwne, odblokuj je , a jak ich nie masz to moze wał seria sie nie naadaje.
SUZUKI KATANA AY50 Performance !
Piszę poprawnie po polsku.
Od Pomagania Jest Forum www.suzuki-katana.pl |
|
|