Tak jak kolega wyżej napisał. Potem olej jest podawany do dozownika. Dozownik oleju jest napędzany przez tryby z wału. Następnie olej jest podawany na łożyska wału, a następnie miesza się z mieszanką paliwową i smaruje tłok i cylinder
W świadectwie homologacji znajdziecie nr silnik, lub na Fakturze zakupu. Ja takie dokumenty mam. Nr silnika na silniku jest na samym końcu karteru, prawie od dołu, prawie przy deklu przełożeń. Na najdalej wysuniętej części bloku w tył.
jestem tego pewny. to i to jest w głowicy. czujnik temperatury jest na wkręcony w głowicę na prawo od świecy a termostat jest w "kolanku" nad świecą z którego odchodzi przewód do chłodnicy.
masz foto
[img]http://zapodaj.net/images/b01b8aef460d.jpg[/img]
Nr silnika nie jest potrzebny. ważne aby silnik ładnie chodził. Bo silnik w tej chwili jest traktowany jako część zamienna. Pamiętaj że za kołem powinieneś mieć dwa identyczne numery VIN. Jeden wybity na ramie, drugi na tabliczce znamionowej
do serii cylka nie warto aż takich wydechów jak c16, c20 i wzwyż, Kundo nie bierz. Kupiłem takie bo wiem że nie warto przepłacac za praktycznie to samo sprzęgło. Ps. te wydechy to do minarelli... katana ma morini silnik więc ci za bardzo pasować nie będą.
kolego fafner uparłem się na rolki bo z mojego doświadczenia trochę wiem.... masz sportowy wariator a do niego trochę inaczej dobiera się rolki pod względem gramatury jeszcze jeśli masz seryjny wydech więc celował bym coś w granicach 6,5 -7,5 gr
z kształtami?? po prostu producent tak je zaprojektował i tyle. nie ma to większego znaczenia. nie bierz power force!! z wałem to też ejst niejednoznaczne, bo możesz mieć mało/dużo km przebiegu a wał być w dobrym/złym stanie..... Po prostu sprawdzasz czy ma jakieś luzy i tyle(korbowód może ci się odchylać o ok 2 mm) i sam podejmujesz decyzję.
jeden wylot jest z tyłu pokrywy przekładni(oryginalny) po drugie nie ma tam aż takiego wiatraka który by mógł stworzyć takie duże ciśnienie. Także jakimkolwiek ciśnieniem zupełnie się nie przejmuj.
cylek sport(nowy ok 600zł) łożyska nowe 150zł, wario używkę ok 120zł, wydech używkę ok 300-400zł, sprzęgło może być używka ok 100-150zł, pasek polini race ok 100zł i jakieś rolki i sprężynki do regulacji.
a teraz małe ale.... mi się rozwalił(możliwe ze z mojej winy) przerywacz LED kupiony na mielochu. W tej chwili wrzucam filmik na yt jak chodzą kierunki ledowe(własnej roboty) na oryginalnym przerywaczu!!!
Ps. i chyba zostanie u mnie na stałe ten seryjny przerywacz.
Edit:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ZkRidRr6HaE[/url]
masa jest po prostu podpięta do bloku silnika koło dozownika.... idzie do ramy, aku, kierunków, wszystkich świateł.... to jest po prostu masa
+ z aku idzie do przekaźnika i bezpiecznika
- jak już mówiłem do ramy i innych
dobrze poszukasz to znajdziesz na forum schemat instalacji elektrycznej w katanie