Regulacja
|
bastek434 |
Dodany dnia 03-02-2011 21:33
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Witam! Mam kilka pytań co do regulacji Katany mianowicie sumując wszystkie wasze propozycje co do tunu mechanicznego postanowiłem zainwestować m.in. w sprzęgło Tec Evo Racing oraz wario Malossi Multivar i mam problem! Otóż chcę zyskać jak najwięcej na v-maxie ale chciałbym mieć w miarę przyzwoite przyspieszenie i tu moje pytanie czy czerwone sprężynki sprzęgła, docisk Polini +15% i rolki malossi o gramaturze 8g będą współgrały ze sobą?
<Mam jeszcze do wyboru niebieskie sprężynki sprzęgła, seryjny docisk i rolki 6g>
Proszę pomóżcie mi w odpowiedniej regulacji Katanki!
A i jeszcze coś podobno wario Hebo jest na v-max, a polini na przyspieszenie albo odwrotnie a co z Multivarem od Malossi?
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
mat199222 |
Dodany dnia 03-02-2011 22:03
|
Coś wiem
Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8 Skąd: Giżycko
Status upomnienia:
|
Ja ci powiem tak nie potrzebnie kupowałeś sprzęgło, bo dopiero zaleca się wymianę przy cylindrach 70cc no chyba że miałeś już seryjne zużyte, sprężynki czerwone powinny być dobre ale sprężynę bym dał 30% i rolki z 6,5g 7g a jak ty chcesz dać 8g to moim zdaniem za dużo chyba że dasz twardą sprężynę( jeszcze twardszą niż 30%) ale to w tedy będzie ci się grzało no i moim zdaniem wpłynie niekorzystnie na zużycie paska. |
|
|
|
Chemperr_Katana |
Dodany dnia 03-02-2011 22:05
|
Doradca
Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21 Skąd: Bełzyce- koło Lublina
Status upomnienia:
|
po co sprężynki!? jak tam jest regulacja i nic nie trzeba w żadne sprężynki regulować. rolki 6,5 będa ok.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special
optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej.... |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 03-02-2011 22:10
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Chemperr_Katana napisał/a:
po co sprężynki!? jak tam jest regulacja i nic nie trzeba w żadne sprężynki regulować.
Wiem były one w zestawie ze sprzęgłem dlatego się pytam czy zostawić niebieskie czy czerwone założyć. Czyli co docisk +15% czerwone sprężynki i rolki 6g będą odpowiednie?? a co z tymi 8g? Były w zestawie z Multivarem, za ciężkie do tego docisku?
Edytowane przez bastek434 dnia 03-02-2011 22:11
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
mat199222 |
Dodany dnia 03-02-2011 22:13
|
Coś wiem
Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8 Skąd: Giżycko
Status upomnienia:
|
Moim zdaniem musiałbyś dać twardszą sprężynę ale i to chyba by nie dało radę przy seryjnym cylindrze, jak chcesz je zastosować wymień cylinder na sportowy 70cc |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 03-02-2011 22:15
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Myślałem nad Airsalem T6 Racing 70ccm będzie odpowiedni?
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
mat199222 |
Dodany dnia 03-02-2011 22:18
|
Coś wiem
Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8 Skąd: Giżycko
Status upomnienia:
|
Moc ma dobrą ale z tego co wiem to nie jest trwały tak słyszałem ja go osobiście nie testowałem jak ja bym kupował to wybrałbym malossi one są trwałe i też dobre mają osiągi, nie warto żałować 100zl na lepszy czy tam 200 |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 03-02-2011 22:23
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
<Tłok i pierścienie w tym zestawia są klasy startującej w wyścigach Formuły 1 firmy Mahle> Tak m.in. piszą w opisie tego cylka więc już sam nie wiem Jeszcze znalazłem Stage6 Sport Pro 70ccm ten będzie odpowiedni?? http://sklep.miel...2064f90afd
Podobno można na nim spokojnie wycisnąć 10KM!
Edytowane przez bastek434 dnia 03-02-2011 22:36
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
Kamilksc |
Dodany dnia 04-02-2011 13:53
|
Doradca
Postów: 641
Data rejestracji: 26.08.09
Pomógł: 16 Skąd: Okolice Krakowa
Status upomnienia:
|
Airsal mocny ale można nazwać go praktyczniej 1 razówką bo zatrzesz to szlifu nie zrobisz ,a nie daj boże niech wyleci zabezpieczenie
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
|
|
|
|
milosz99994 |
Dodany dnia 04-02-2011 17:26
|
Stały bywalec
Postów: 386
Data rejestracji: 16.12.08
Pomógł: 5 Skąd: Jasło
Status upomnienia:
|
Hym Kamil ale ile razy zacierasz cylinder ? Jak lejesz dobry olej i dozownik ciągnie to taki cylinder masz na wieki wieków AMEN :]
Suzuki Katana Performance :]
Rok 1999
Chłodzona Powietrzem (AC)
Tun Mechaniczny
70 cc Airsial
Wydech Arrow Pro Racing
Przełożenia odblokowane
rolki 5.5 gram
przeciwtależ sportowy
pasek dyco
dysza 75
Tun - Optyczny
Lusterka łeski
Ładnie wymalowana strukturą
Spojler
Stopka Boczna
Dwie nowe oponki
Podświetlany licznik na niebiesko
Wycięta litera R w Plastiku nad kołem
Polerka przekładni
Polerka klamek hamulcowych
Plany :
Jakaś sprężyna dociskowa , sprężynki sprzęgła , jeszcze raz polerka felg, tłumika , klamek , przekładni jak na razie to tyle by było
V-max Nieznany docieranie ale już 80 śmigałem na pól gazie !
Przyspieszenie nieziemskie :]
http://www.polska...Y_50/76401 |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 04-02-2011 18:05
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
Co wygadacie jak dasz centralkę +30 do seri cylka to seria cyl nie jest za słaby wystarczy odpowiednio wyregulować , ja to biorę na chłopski rozum jak jest twarda sprężyna to skuter ma wielkie obroty i żeby uspokoić te obroty dodajemy cięższe rolki a czym cięższe rolki tym większy v-max, do twojego zestawu jak masz rolki 7g to kup +30 i powinno się fajnie zestroić ale moży być że te rolki są za cięższe , kup pierw +30 i sprawdź ewentualnie kup testowe o tak od 5,6g.
Cylinder Stage6 Sport Pro 70ccm to to jest poziom Mid Race , poziom sport Ci w zupełności wystarczy chyba że chcesz latać ok 115km/h to jak najbardziej ten S6 sport pro
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 04-02-2011 21:37
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
Daj 15% bo jak dasz większą to tylko moc będziesz marnował na zmianie ustawienia paska więc się nie opłaca pozatym większe tarcie i w ogule to cały napęd musi się zgrywać. Rolkami zniwelujesz zły dobór sprężyny tylko że ona ci będzie bez sensu niszczyć i pasek i wariator, i zabierać moc. Rolki kup najlepiej testowe w granicach 4-7g i testuj tak żeby prędkość była jak najwyższa, a potem stopniowo zmniejszaj wagę aż poczujesz spadek prędkości albo przyśpieszenia. |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 05-02-2011 21:17
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Czyli sumując dać tą centralną +15% i czerwone sprężynki sprzęgła, a z rolkami kombinować tak? Czytałem właśnie, że sprężyna centralna im twardsza tym lepiej przenosi moment obrotowy na koło czyli lepsze przyspieszenie, ale z drugiej strony wpływa nie korzystnie na napęd i szybkość zużycia tak? Jeżeli tak to wychodzi na to, że na v-max będzie lepsza mniejsza sprężyna czyli +15% dobrze rozumuję?
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 05-02-2011 21:28
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
te tarcie wy wołane twardą sprężyną jest minimalnie większe , ja mam +30 ma ma większego kopa na starcieo rusza w większych obrotów i wogóle
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 05-02-2011 21:35
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Czyli co mogę zostawić tą Polini +15% bez obaw o v-max i napęd tak? Będzie wystarczająca?
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 05-02-2011 22:01
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
ty będziesz dopiero kupował polini+15? czy już masz
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 05-02-2011 22:26
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
juz kupilem XD
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 05-02-2011 22:54
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
to zmień opis xD
jak juz kupiłes ty kup rolki testowe i testuj az uzyskasz odpowiedni efekt
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 05-02-2011 22:59
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Ok a tak przy okazji zastanawiałem się nad kupnem cylka Polini For Race 70ccm, wzdechem Polini Super Race wałem top Racing Evolution i czy na tych czsciach + te co mam w opisie typu gaźnik itp. pozwolą mi na przekroczenie magicznej bariery 100km/h? Ile max polece na tych częściach??
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 05-02-2011 23:02
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
ja to co masz OFF to nawet z cylindrem Polini sport 70cc przekroczysz 100km/h
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|