Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Niby ubogo a jednak na bogato....
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 47

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil25 tygodni
Dexios60 tygodni
MACHoo61 tygodni
Aroni76 tygodni
cineklab78 tygodni
adamek211481 tygodni
dawidzio2896 tygodni
KACPERBA1900145 tygodni
wydrus180 tygodni
valavme187 tygodni
pawel57224 tygodni
Dandusiek230 tygodni
Daniez232 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Niby ubogo a jednak na bogato....
bastek434
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2012 20:23
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Panowie mam kolejny problem i nie wiem za bardzo jak się za niego zabrać....
A wiec tak: w środę porobiłem przy suce kilka rzeczy eksploatacyjnych tz. wyjąłem i przeczyściłem gazior ( jakimś cudem ziarenka piasku chyba dostały się pod przepustnicę i ją zablokowały na pełnym otwarciu XD ) wszystkie możliwe uszczelki przesmarowałem uszczelniaczem żeby lepiej trzymały zmieniłem uszczelkę pod dyszą od Boost Bottle już 3 :/ są dość słabe... i wszystkie przewody paliwowe. Problem zaczął się od tego iż na starych przewodach filtr paliwa miałem zawsze pełny a jak założyłem nowe to z początku nie chciało lecieć ale jak już zassał gaźnik to naleciało tylko połowę i tak zostało, skuter chodził bo było wystarczająco aby mogło zlecieć dalej do pompki i gaźnika więc pomyślałem "ok" pewnie tak ma być. Zamknąłem garaż i pojechałem suką na trening, zajechałem elegancko skuter chodził jak nigdy, fajnie, płynnie bez jakiegokolwiek szarpania się z manetką żeby utrzymać 40 km/h ( docieranie ), zgasiłem i poszedłem na trening. Gdy wróciłem ( po 1,5h ) suka odpaliła, ale już niestety dalej nie było tak łatwo.... Pod górkę to ledwo podjechałem, a w drodze powrotnej cały czas szarpał i było słychać jakby zasysał z pustego zbiornika paliwa więc pomyślałem " mało wachy" zatankowałem, ale dalej to samo, o utrzymaniu 40 nie było mowy ciągle musiałem kręcić manetką. Cóż zajechałem odstawiłem poszedłem spać. Na drugi dzień postanowiłem się temu przyjrzeć.... najpierw regulacja, rozgrzałem regulowałem nic nawet iglicą próbowałem, dalej to samo, na drugi ogień poszedł filtr powietrza i owa uszczelka od gas boxa (dyszę od gasboxa mam wkręconą w króciec ssący) wymieniłem znowu i nadal to samo. Rozebrałem dół i spojrzałem na świecę: czarna, przeczyściłem sprawdziłem przy okazji iskrę wszystko gra, włożyłem nadal to samo a w dodatku przy wyższym otwarciu przepustnicy suka jakby nagle przyspiesz (czuć ze chce Wink) i nagle słychać tylko strzał z tłumika i jakby odcinke.

TERAZ W SKRÓCIE (SORRY ŻE DUŻYMI): SZARPIE, CHWILOWO PRZYSPIESZA I DALEJ STRZAŁ Z TŁUMIKA, ZACHOWUJE SIĘ JAKBY MIESZANKA BYŁA ZA UBOGA ( DŁUGO SCHODZI Z OBROTÓW ) ŚWIECA CZARNA CZYLI WSKAZUJE NA MIESZANKĘ ZBYT BOGATĄ, SUKA NA DOTARCIU

Panowie doradźcie od czego zacząć co sprawdzić. Świeca? Może nie ta ciepłota? Łapie lewe gdzieś? W najgorszym przypadku zapłon? Bo jeżeli mi nie pomożecie to na sam początek sezonu czeka mnie chyba ponowna rozbiórka całego silnika :/

Zaprzyjaźniony mechanik zrobił mi elegancki remoncik ( brak czasu i siły by wykonać to włąsnoręcznie), ale on zajmuje się tylko większymi motorami i mówi, że nie wie co ma mi doradzić, a do innych serwisów nie chcę oddawać bo po ostatnim mam niemiłe wspomnienia......
Edytowane przez bastek434 dnia 04-04-2012 20:24
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
valavme
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2012 22:52
Awatar


Znawca


Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16
Skąd: Komarówka Podlaska


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
może pierścień się zapiekł
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE




Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***

Tun Wizualny

***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***


Plany 2013r. Smile
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON
 
Aroni
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2012 23:30
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Strzelanie z tłumika i nierówna praca wskazuje na problem ze świecą. Jeśli w ogóle działa, to zapłon raczej będzie ok. Przerwa na elektrodach jest dobra? Jeszcze raz wykręć świecę, przeczyść ją, wypal i ustaw odpowiedni dystans. Potem próbuj palić, zobaczysz jak będzie chodził, jeśli dalej będą problemy to reguluj gaźnik. Możesz jeszcze raz odkręcić świecę i sprawdzić kolor jaki później będzie miała. Zresztą, zrób najpierw to o czym napisałem, potem najwyżej dalej pomyślimy.
Edytowane przez Aroni dnia 04-04-2012 23:31
 
Wojtek007
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2012 10:42
Awatar


Mechanik


Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ewentualnie daj jakąś inną świece na spróbowanie , może to faktycznie wina świecy
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61

http://picasaweb....YmEo7L8DA#

V-max: 90km/h ! Grin
 
bastek434
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2012 19:54
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Dzięki Panowie za rady Smile
Problem rozwiązany Grin
Zmieniłem świecę z NGK R BP6HS na BPR7HS oraz fajkę również NGK, przerobiłem delikatnie układ paliwowy tzn. poprowadziłem przewody ze zbiornika tak aby się nie zaginały i ustawiłem na nowo gaźnik. Teraz mam tylko problem, bo z komory kapie mi paliwo, ale myślę że wystarczy opuścić iglicę i bd dobrze, ogólnie porządna regulacja mi się kłania.

Przy okazji odwiedzając InterCars dowiedziałem się ciekawej rzeczy: dla Katan tzn. Suzuki AY50 Katana wg. katalogu jest przeznaczona świeca NGK BPR6HS ( nie wiem co robiła u mnie świeca BP6HS ), ale dla wersji hiszpańskiej ( tak się składa, że akurat moja Katana została wyprodukowana w Hiszpanii, bo wszędzie jest napisane Made in Spain ) jest przeznaczona świeca NGK BPR7HS nie wiedzieć czemu.....

Wróciłem do domu i otworzyłem książkę ( tak książkę dobrze napisałem Wink) na temat naprawy i serwisu wszelkich markowych skuterów i z danych technicznych wyczytałem iż świeca NGK BPR7HS i akumulator 12V 3Ah ( taki również miałem, ale musiałem wymienić ) przeznaczone są do Suzuki AY 50 Katany w wersji K1 i późniejszych..... Czy to może oznaczać iż posiadam takową wersję czy poprostu poprzedni właściciel nie zwracał uwagi na to co pakuje do skutera? ;/
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
qscvbe
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2012 20:50
Awatar


Doradca


Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9
Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ja miałem k1 w papierach i w rzeczywistściPfft i ja miałem WR a twoja co ma w papierach??
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com
 
makaron
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2012 21:55
Awatar


Coś wiem


Postów: 205
Data rejestracji: 23.12.10
Pomógł: 1
Skąd: Pruszcz Pomorski :D


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A ma ktoś z was napisane w papierach suzuki "variant" ?
lh3.googleusercontent.com/-fsdgfjtL5XI/UTzTOKtaJFI/AAAAAAAAAZo/DgLi8QtSQY4/s640/Bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u.jpg

Suzuki Katana 03'

Cylinder Malossi Sport 70 Port
Wał Top Racing Std
Wariator - TJT Carrera II
Kruciec - Odblokowany
Gaźnik - Arreche 19
Przełożenia - Top Racing
Sprzęgło - Tec Evo Racing
Sprężyna centralna - Top Racing + 30%
Łożyska - SKF C4 Teflon
Tłumik-Yasuni RCool

V-Max - 90+
 
qscvbe
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2012 22:32
Awatar


Doradca


Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9
Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ja nietSmile może jakaś limitowanaSmile)
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com
 
Aroni
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2012 23:27
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ja tam nie wiem co mam w papierach, ale na pewno mam na cylku wybite K1 Pfft Bastek, jeśli masz to wszystko co w podpisie założone w silniku to nie sugeruj się za bardzo tym, że do seryjnej katany najlepsza jest BPR7HS czy tam inna, bo na sportowych częściach wszystko się i tak zmienia.
 
bastek434
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2012 11:53
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Aroni napisał/a:
Ja tam nie wiem co mam w papierach, ale na pewno mam na cylku wybite K1 Pfft Bastek, jeśli masz to wszystko co w podpisie założone w silniku to nie sugeruj się za bardzo tym, że do seryjnej katany najlepsza jest BPR7HS czy tam inna, bo na sportowych częściach wszystko się i tak zmienia.


To ja już nie wiem co za Katane mam XD
To co mówisz? Jaką świecę dobrać?
Przede wszystkim dzisiaj ją wykręcę i sprawdzę kolor i będe gazior regulował
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
qscvbe
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2012 13:12
Awatar


Doradca


Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9
Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
przy takim tuningu to już nie ma reguły - metodą prób i błędów musisz dobierać!
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com
 
valavme
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 06-04-2012 16:38
Awatar


Znawca


Postów: 929
Data rejestracji: 30.07.11
Pomógł: 16
Skąd: Komarówka Podlaska


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
do malossiego tylko w lc ja w papierkach mialem napisane ngk r bp8hs
Suzuki Katana LC SPORT/MID RACE




Tun Mechaniczny
***Cylinder Malossi Sport 70 Ported-tłok ASSO 1 pierścień***
***Przełożenia wtórne Aprilia sr***
***Przełożenia pierwotne Malossi***
***Pasek Malossi Special Belt***
***Wał Top Racing Evolution NG HPC***
***Wariator Malossi Multivar***
***Rolki 8/7/6/5gr
***Docisk Malossi czerwona sprężyna***
***Gaźnik No name 21mm***
***Filtr Malossi e5***
***Wydech Yasuni c20***
***Łożyska NTN***
***Simeringi Corteco***
***łożysko korbowodu Malossi MHR***
***Świeca NGK BR8HS***
***Fajka Champion***
***Sprężynki sprzęgła Stage6 torque control czerwone***
***Króciec 24mm (przerobiona seria xD)***
***Porting i flow karterów***
***Zawór membranowy Hebo II***

Tun Wizualny

***Polerka przekładni***
***Naklejki***
***Wentylki w kształcie tłoka***
***Niebieskie ledy w soczewkach***
***Przedłużka amortyzatora 7cm***
***Nadkole***
***Manetki Harris***


Plany 2013r. Smile
-centralka malossi czerwona ON
-Wyprostowanie wgniot wydechu ON
-polerka wydechu ON/OFF
-sprężynki sprzęgła Twarde ON
-chromowany pierścień ON
-lampa tył, możliwe że lexus OFF
-kierunkowskazy revo OFF
-nowe uszczelki cylka ON
-przyspieszenie zapłonu ON
-malowane kartery na czerwono ON
-Malowanie felgi tył czarny mat ON
-poprawa polerki przekładni OFF
-wypolerowanie klamek hamulcowych OFF
-Gaźnik 21mm ON
-Przełożenia Malossi 15/40 ON
 
Aroni
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2012 08:57
Awatar


Moderator


Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77
Skąd: ok. Wodzisławia śl


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Widzę bastek czytając Twój podpis, że masz raczej silnik wysokoobrotowy, jeszcze z podniesionym stopniem kompresji więc tutaj trzeba troche zimniejszej świecy pokroju BPR8HS, lub nawet BPR9HS. One szybciej się zanieczyszczają, ale są znacznie stabilniejsze i lepiej spełniają swoją funkcję w wysilonych silnikach.
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
kupiłem niby dobrą dyszę Eksploatacja i naprawa 8 15-07-2009 15:11
niby dobra a nie pali Eksploatacja i naprawa 1 18-08-2007 14:04
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki