HELP!
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 27-04-2011 20:33
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
Mam takowy problem iż suka mi pali z 6-7litrów na 100km przy jeździe tak 50-55km/h...
Do tego wszystkiego jest gaźnik i kruciec dosyć mokry i to jak zetrę, to po następnej jeździe jest to samo..
jak jest ciepły i zgaszę go chociaż na pół minuty to potem muszę go odpalać z gazem bo inaczej nie łapnie..
Moje pytanie brzmi czy to mógł paść zawór membrankowy, czy może uszczelki gaźnika, czy też pływak, albo oring(ta okrągła uszczelka co jest przy łączeniu z krućcem)?
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
mat199222 |
Dodany dnia 27-04-2011 20:36
|
Coś wiem
Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8 Skąd: Giżycko
Status upomnienia:
|
Chłopie po co zakładać durne tematy i się pytać najpierw sprawdź a potem pisz jak nie wiesz co dalej, takie gdybanie to jest beznadziejne i czasem ktoś trafi czasem nie sprawdź wszystkie uszczelki i zobacz czy żadna nie jest porwana sprawdzić możesz na początek ten oring jak pisałeś jak nie to to szukasz dalej.
Suzuki ay 50 2000r.
Tuning:
Leovince TT
Polini SC (niedługo)
Albo suzuki albo nic!!!!!!! |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 27-04-2011 20:38
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
A nie prościej to wszystko sprawdzić? Rozkręcenie gaźnika, króćca i zaworu to kwestia 30min (razem z czyszczeniem wszystkiego). I zobaczysz co jest w jakim stanie... Bo inaczej ciężko powiedzieć, mogło się zje... sporo rzeczy. |
|
|
|
cacek14 |
Dodany dnia 27-04-2011 20:56
|
Mechanik
Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42 Skąd: Lipno
Status upomnienia:
|
oring to se obklej izolacją i bd dobrze
Sprawdź uszczelke koło gaxnika dokręć bardziej gazior może lewe powietrze łapie
J ana całym baku 55km zrobie i co mam zrobić sam nie wiem
Wyregulowana i powietrza lewego nie ma
Myśleliśmy z "pietraskiem" o stożku lub dzirki w filtrze może mi coś pomorze i ostra regulacja
Iglica na samym dnie xD
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
|
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 27-04-2011 21:00
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
tylko, że mi to od miesiąca tak się zaczęło dziać tylko stopniowo i coraz bardziej...
Gaźnik najprawdopodobniej będę rozkręcał w sobotę bo mam jakieś syfy już w środku to posprawdzam to przy okazji..
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
razor_r |
Dodany dnia 27-04-2011 21:48
|
Początkujący
Postów: 61
Data rejestracji: 31.08.10
Pomógł: 2 Skąd: AUGUSTÓW
Status upomnienia:
|
mogę ci podpowiedzeć że to może być uszczelka pod głowicą poszła się rypać też tak miałem stopniowo mi się zaczeło tak robic potem już tylko z buta paliła a potem z tłumika leciał tylko siwy płyn. POZDRO odrazu mówie że nie jestem na 100 pewny
MECHANIKA
~Airsal 50 t6~<ON>
~Tecnigas next r chrom~<ON>
~gaźnik Arrache 19~<ON>
~wał top racing std~<ON>
~Membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari~<ON>
~pasek polini~<ON>
~rolki polini 7,2 g~<ON>
~przełożenia malossi+ sr(miały byc malossi + polini nie moja wina opolska katana:/~<OFF>
~gas box malossi~<ON>
~docisk polini 15%~<ON>
~spreżynki sprzegła hebo niebieskie~<ON>
OPTYKA
~Błotnik od rocketa~<OFF>
~Lampa REVO LEXUS STYLE~<ON>
~stopka boczna buzzetti~<ON> |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 27-04-2011 21:54
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
a co ma uszczelka pod głowicą do większego spalania?
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
razor_r |
Dodany dnia 28-04-2011 16:05
|
Początkujący
Postów: 61
Data rejestracji: 31.08.10
Pomógł: 2 Skąd: AUGUSTÓW
Status upomnienia:
|
a ma to żeby nie zgasła trzeba jej dać wiekszą dawke paliwa . mi jak uszczelka zaczeła mi padac zaczeła mi palić 8 l
Edytowane przez razor_r dnia 28-04-2011 16:08
MECHANIKA
~Airsal 50 t6~<ON>
~Tecnigas next r chrom~<ON>
~gaźnik Arrache 19~<ON>
~wał top racing std~<ON>
~Membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari~<ON>
~pasek polini~<ON>
~rolki polini 7,2 g~<ON>
~przełożenia malossi+ sr(miały byc malossi + polini nie moja wina opolska katana:/~<OFF>
~gas box malossi~<ON>
~docisk polini 15%~<ON>
~spreżynki sprzegła hebo niebieskie~<ON>
OPTYKA
~Błotnik od rocketa~<OFF>
~Lampa REVO LEXUS STYLE~<ON>
~stopka boczna buzzetti~<ON> |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 28-04-2011 16:17
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
razor_r napisał/a:
a ma to żeby nie zgasła trzeba jej dać wiekszą dawke paliwa . mi jak uszczelka zaczeła mi padac zaczeła mi palić 8 l
Nie sądzę żeby to miało wpływ na wyższe spalanie, ale skoro mówisz że sprawdziłeś to w praktyce, być może... |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 28-04-2011 18:44
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
uszczelki tak samo jak cylek mają ledwo ponad 1000km, ale oczywiście sprawdzę to również..
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
kacper_ |
Dodany dnia 29-04-2011 12:24
|
Doradca
Postów: 512
Data rejestracji: 11.06.09
Pomógł: 17 Skąd: Zaleszany
Status upomnienia:
|
uszczelka ma to ze jak pada to ci bena leje spod cyla i pali więcej
KATANA
tuning mech.
tłumik GIANELLI
wata HEBO
wariator pollini speed control
sprzęgło malossi fly
spręrzyna dociskowa Metrakit +22%
sprężynki sprzęgła hebo czerwone
pasek pollini racing
roliki polini 5,6g
korbowód Metrakit Hand made
odblokowany króciec wypolerowany
gaźnik KEIHIN 17,5 wypolerowany
stożek
odblokowane przełorzenia 13,5 obrota dzwonu
opony mitas s10
nowe łozyska wału i przekładni
tuning opt.
lakier czany metalik
naklejki
air condukt
dymione kierunkowskazy
audio
siatka we wlotach
niebieskie ledy w soczewkach
neony
spojler
wygładzony tył
kierunki revo custom
przerobiony zadupek
http://www.bikepi...katanar50/
http://www.polska...Y_50/83235 |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 29-04-2011 15:51
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
No ale jak się bena leje z pod suki to już widać że coś jest nie tak.
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
kefir95_95 |
Dodany dnia 29-04-2011 16:08
|
Mechanik
Postów: 1732
Data rejestracji: 22.03.10
Pomógł: 40 Skąd: Paszkówka
Status upomnienia:
|
ale nie leje się spod suki tylko gaźnik i kruciec są mokre
jakby się lało spod suki to już bym uszczelki zamawiał, a nie czekał do soboty i sprawdzał co to może być
KATANA AY50LC 1998 rok
Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki
V~max 97km/h
_____________________________________________
Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
V~Max = 90km/h |
|
|
|
bastek434 |
Dodany dnia 29-04-2011 16:27
|
Coś wiem
Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1 Skąd: Kalisz
Status upomnienia:
|
Kefir ja bym sprawdził zawór membranowy. W mojej Katanie mam praktycznie tak samo tyle, że nie mam gaźnika mokrego, a pali mi jak SUV 10l / 100km zaczęło się tak dziać po wymianie cylka. Seria spalała mi 4-5. Sprawdź zawór. A spod Suki lało mi się delikatnie, ale przez to, że pękło mocowanie wydechu i się odkręcił od cylka. wszystko [cenzura] miałem obrzygane olejem i beną!
Edytowane przez bastek434 dnia 29-04-2011 16:29
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie
|
|
|