Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Problem z Lagami !!
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 62

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil25 tygodni
Dexios60 tygodni
MACHoo61 tygodni
Aroni76 tygodni
cineklab78 tygodni
adamek211481 tygodni
dawidzio2896 tygodni
KACPERBA1900145 tygodni
wydrus180 tygodni
valavme187 tygodni
pawel57224 tygodni
Dandusiek230 tygodni
Daniez232 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Problem z Lagami !!
iwan
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 02-12-2010 20:03
Awatar

Nowy


Postów: 7
Data rejestracji: 19.07.09
Pomógł: 0
Skąd: Bytom-Stroszek


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam !
Mam problem z przednim zawieszeniem.
Tzn jest całkowicie sztywne.
wydaje mi się że trzeba wymienić olej ale nie wiem czy mam dobre skojarzenia, i nie wiem jak się wymienia...
Proszę o pomoc !
Jeżeli to rzeczywiście wina oleju w lagach to proszę aby ktoś opisał dosyć dokładnie jak ma przebiegać wymiana oleju w lagach i jaki olej zakupić Smile
Myślę, że nie mam zbyt dużych wymagań, z góry dzięki Smile
 
Kamilksc
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 02-12-2010 21:24
Awatar


Doradca


Postów: 641
Data rejestracji: 26.08.09
Pomógł: 16
Skąd: Okolice Krakowa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Powiem tak nie wiem dokładnie jak przebiega wymiana oleju , ale jak chcesz dolać to trzeba sqt do góry kołami obrócić i tam od spodu w lagach są śrubki bodajże na klucz 10 ,odkręcasz je i dolewasz olej . Nie powie ci jaki olej ale mam nadzieje że ci pomogłem ..A ty kefir95_95 nie nabijaj głupich postów , poprzez przytakiwanie !!

NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!



img832.imageshack.us/img832/1328/tylec.jpg
 
iwan
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 04-12-2010 10:31
Awatar

Nowy


Postów: 7
Data rejestracji: 19.07.09
Pomógł: 0
Skąd: Bytom-Stroszek


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Zobaczymy co zdziałam, jak tylko się trochę ociepli to podejmę się wymiany oleju, dzięki za pomoc ; )
Gdyby ktoś jeszcze mógł napisać o wymianie oleju w lagach to czekam ; )
Pozdrawiam !
 
Baton
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 04-12-2010 20:22
Awatar


Znawca


Postów: 991
Data rejestracji: 01.03.09
Pomógł: 42
Skąd: Dobczyce k.KRAKÓW


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Pamiętaj o odpowiednim oleju do lag. One mają oznaczenie od 0W do chyba 20W. 0W daje się do crossów aby były bardzo miękkie a 20W nie wiem do czego bo zawieszenie się nie ugina na nim. Ogólnie mówiąc możesz regulować twardość zawieszenia gęstością oleju. Im wyższy olej ma numer tym twardsze lagi. Ja jak zalałem do Crossa W10 to się lagi nie chciały w ogóle uginać. Do katany były chyba oryginalne W5 i takie są optymalne do wszystkich motorków które poruszają się po asfalcie.
:: Suzuki Zillion 00'

:: Derbi Senda SM 04'

:: Cagiva Super City 125 SM


motoklub.malopolska.pl

Zapraszam na PJ:
http://www.polska...me,R/31782

Bikepics:
http://bikepics.c...rs/baton7/

Pozdrawiam starą ekipę ;D
 
motoklub.malopolska.pl
iwan
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 04-12-2010 21:37
Awatar

Nowy


Postów: 7
Data rejestracji: 19.07.09
Pomógł: 0
Skąd: Bytom-Stroszek


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Baton a możesz mi powiedzieć jak wygląda wymiana oleju ? Czy muszę odkręcić cały amortyzator czy da się to zrobić jakoś inaczej ?
Bo wnioskuje iz trzeba odkręcić te śruby co są od podłoża w lagach spuścić stary olej (jeśli jest) i nalać nowego (ile tego oleju trzeba nalać i czy trzeba nalać po równo do lewego i prawego) ?
 
Baton
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 04-12-2010 22:36
Awatar


Znawca


Postów: 991
Data rejestracji: 01.03.09
Pomógł: 42
Skąd: Dobczyce k.KRAKÓW


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Raczej trzeba odkręcić. Resztę powiem Ci jak się przyglądnę lagom. Nie miałem okazji robić tego w suzuki.
:: Suzuki Zillion 00'

:: Derbi Senda SM 04'

:: Cagiva Super City 125 SM


motoklub.malopolska.pl

Zapraszam na PJ:
http://www.polska...me,R/31782

Bikepics:
http://bikepics.c...rs/baton7/

Pozdrawiam starą ekipę ;D
 
motoklub.malopolska.pl
Cougar_94
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2011 15:08
Awatar


Początkujący


Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Łódź


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
To ja się podepnę do tematu i spytam:ile powinno być tego oleju w jednej ladze ??
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle Grin)

Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy Pfft

Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
 
Rosiu933
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2011 16:05
Awatar

Początkujący


Postów: 54
Data rejestracji: 15.05.10
Pomógł: 1
Skąd: Turek


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
nie za duzo tak aby mialy jakies smarowanie
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suzuki/Katana_R_50/100272
 
Cougar_94
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 28-01-2011 16:29
Awatar


Początkujący


Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Łódź


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ktoś pisał że musi to być dokładnie odmierzone bo może źle chodzić zawieszenie.Więc ile mililitrów (ALE DOKŁADNIE)??Poradźcie bo niedługo się biorę za te lagi i nie wiem ile mam wlać żeby nie przelać Wink
Edytowane przez Cougar_94 dnia 05-02-2011 23:54
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle Grin)

Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy Pfft

Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
 
Cougar_94
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2011 10:49
Awatar


Początkujący


Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Łódź


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No odpowie ktoś czy nie?Nie zostawiajcie mnie bez zawiechy z przodu ;(
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle Grin)

Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy Pfft

Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
 
mat199222
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2011 12:41
Awatar


Coś wiem


Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8
Skąd: Giżycko


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ja to robiłem na oko wlewałem po trochę oleju i patrzyłem jak się ugina jak było za mień-ko to dolewałem oleju i tak mam fajnie tłumiące zawieszenie które też nie jest miękkie.
Suzuki ay 50 2000r.

Tuning:
Leovince TT
Polini SC (niedługo)

Albo suzuki albo nic!!!!!!!
 
Cougar_94
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2011 13:44
Awatar


Początkujący


Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Łódź


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jeszcze oświeć mnie kiedy jest to miękkie zawieszenie (według Ciebie).Ma dobić do końca przy naciśnięciu kierownicy na maksa czy jak?
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle Grin)

Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy Pfft

Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
 
mat199222
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 26-02-2011 14:37
Awatar


Coś wiem


Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8
Skąd: Giżycko


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Dobrze jest wtedy jak właśnie się nie da do końca wcisnąć bo jak dasz rade wcisnąć do końca to będziesz miał miękkie zawieszenie, musisz tyle wlać aby się trochę uginało a nie dużo, gdzieś tak 3/4 całego skoku powiano się tylko uginać, a te 1/4 będzie ci wtedy ładnie tłumić przy mocnych uderzeniach.
Suzuki ay 50 2000r.

Tuning:
Leovince TT
Polini SC (niedługo)

Albo suzuki albo nic!!!!!!!
 
Cougar_94
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 23-04-2011 17:49
Awatar


Początkujący


Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Łódź


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
OK,dzięki mat199222.Chciałbym żeby wypowiedział się jeszcze ktoś kto robił przednie zawieszenie.
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle Grin)

Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy Pfft

Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
 
isuzu1992
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 23-04-2011 21:28
Awatar

Nowy


Postów: 14
Data rejestracji: 18.04.11
Pomógł: 1


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ale przeciez w katanach sa sprezyny a nie zwieszenie olejowe, to co z tego ze naleje sie tam litr oleju jak to i tak nie zmieni twardosci samej sprezyny, odkrecalem to juz w paru skuterach w tym dwie katany i nie bylo tam ani kropli oleju. Nie wiem moze sie myle ale wedlug mnie wlanie oleju nic nie da. Mozesz przyciac sprezyny o pare cm i naciagnac je na taka sama dlugosc jak byly przed ucieciem wtedy zawieszenie bedzie sie bardziej uginac
 
Cougar_94
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 24-04-2011 21:38
Awatar


Początkujący


Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1
Skąd: Łódź


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Musi być olej bo wycieka ;P Właśnie właśnie wlanie oleju daje dużo.Nie chodzi mi o metody takie jak podcinanie sprężyn bo wtedy będzie tylko skuter niżej stał ;/
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle Grin)

Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy Pfft

Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
 
lilo538
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 24-04-2011 22:13
Awatar

Początkujący


Postów: 130
Data rejestracji: 10.06.10
Pomógł: 4
Skąd: Bytów


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
a nie dało by się wstawić całego przedniego zawieszenia od roxa albo z sr ?? próbował ktoś??
SUZUKI KATANA AY 50 WR Telefonica-Movistar

Niezbyt dużo tego:
MECHANIKA
-Wydech TECNIGAS NEXT R chrom
-Wata w tłumiku HEBO
-Sprężyna dociskowa metrakit +15%
-Spreżynki zielone HEBO
-Łożyska SKF C4
-Rolki Stage6 4g
-Kruciec 19 wypolerowany
-Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special Belt
-Przełożenia od SR'y
-Komora wału wypolerowana
-Sprzegło Tec Evo Racing
-Arreche 17,5 + ssanie ręczne

OPTYKA
-Spojler
-Niebieskie ledy wsoczewkach
-Białe felgi
-Niebieskie nakrętki na wentyle
-Niebieski śilnik
-Niebieskie wężyki paliwa i oleju
-Wszystkie śruby w śilniku pomalowane na niebiesko i biało
-Biała pokrywa przekładni

V-max 90km/h
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Problem v-max Tuning Mechniczny 4 16-06-2015 23:42
Problem, wysokie obroty niski v-max Eksploatacja i naprawa 3 07-09-2014 22:58
problem dotyczący podcisnienia Eksploatacja i naprawa 1 01-09-2014 12:15
problem z wariem polini Ogólne 1 22-08-2014 21:47
problem Eksploatacja i naprawa 1 21-08-2014 18:58
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki