Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Regulacja
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 52

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil25 tygodni
Dexios60 tygodni
MACHoo61 tygodni
Aroni76 tygodni
cineklab78 tygodni
adamek211481 tygodni
dawidzio2896 tygodni
KACPERBA1900145 tygodni
wydrus180 tygodni
valavme187 tygodni
pawel57224 tygodni
Dandusiek230 tygodni
Daniez232 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Regulacja
bastek434
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2011 21:33
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Witam! Mam kilka pytań co do regulacji Katany mianowicie sumując wszystkie wasze propozycje co do tunu mechanicznego postanowiłem zainwestować m.in. w sprzęgło Tec Evo Racing oraz wario Malossi Multivar i mam problem! Otóż chcę zyskać jak najwięcej na v-maxie ale chciałbym mieć w miarę przyzwoite przyspieszenie i tu moje pytanie czy czerwone sprężynki sprzęgła, docisk Polini +15% i rolki malossi o gramaturze 8g będą współgrały ze sobą?

<Mam jeszcze do wyboru niebieskie sprężynki sprzęgła, seryjny docisk i rolki 6g>

Proszę pomóżcie mi w odpowiedniej regulacji Katanki!

A i jeszcze coś podobno wario Hebo jest na v-max, a polini na przyspieszenie albo odwrotnie a co z Multivarem od Malossi?
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
mat199222
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2011 22:03
Awatar


Coś wiem


Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8
Skąd: Giżycko


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ja ci powiem tak nie potrzebnie kupowałeś sprzęgło, bo dopiero zaleca się wymianę przy cylindrach 70cc no chyba że miałeś już seryjne zużyte, sprężynki czerwone powinny być dobre ale sprężynę bym dał 30% i rolki z 6,5g 7g a jak ty chcesz dać 8g to moim zdaniem za dużo chyba że dasz twardą sprężynę( jeszcze twardszą niż 30%) ale to w tedy będzie ci się grzało no i moim zdaniem wpłynie niekorzystnie na zużycie paska.
 
Chemperr_Katana
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2011 22:05
Awatar


Doradca


Postów: 600
Data rejestracji: 03.06.10
Pomógł: 21
Skąd: Bełzyce- koło Lublina


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
po co sprężynki!? jak tam jest regulacja i nic nie trzeba w żadne sprężynki regulować. rolki 6,5 będa ok.
KATANA w TUNIEEE!!!!!!
mechanika:
-POWER FORCE 70
-Wydech Fasmem FR
-króciec 19mm + polerka
-rolki 4.5 Stage6
-sportowy filtr powietrza Stage6 Long Red
-membrana Stage6 VForce 3 by Tassinari
-przełożenia pierwotne Top Racing
-sprężynki sprzęgła Hebo
-Swieca NGK i Fajka NGK
-centralka metrakit 22%
-pasek malossi x-special


optyka:
-skrócony błotnik
-LEDy w grillu
-białe napisy na kołach
-naklejki (hebo, scootertuning is not a crime, STR8)
-Małe kierunkowskazy Carbon
-Pokrywa AKU w Carbonie
-siatka w grillu
-manetki STR8 Konic CARBON
-wentyle imitujące tłoczki niebieskie TNT
v-max 95
Będzie więcej....
 
bastek434
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2011 22:10
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Chemperr_Katana napisał/a:
po co sprężynki!? jak tam jest regulacja i nic nie trzeba w żadne sprężynki regulować.


Wiem były one w zestawie ze sprzęgłem dlatego się pytam czy zostawić niebieskie czy czerwone założyć. Czyli co docisk +15% czerwone sprężynki i rolki 6g będą odpowiednie?? a co z tymi 8g? Były w zestawie z Multivarem, za ciężkie do tego docisku?
Edytowane przez bastek434 dnia 03-02-2011 22:11
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
mat199222
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2011 22:13
Awatar


Coś wiem


Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8
Skąd: Giżycko


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Moim zdaniem musiałbyś dać twardszą sprężynę ale i to chyba by nie dało radę przy seryjnym cylindrze, jak chcesz je zastosować wymień cylinder na sportowy 70cc
 
bastek434
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2011 22:15
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Myślałem nad Airsalem T6 Racing 70ccm będzie odpowiedni?
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
mat199222
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2011 22:18
Awatar


Coś wiem


Postów: 270
Data rejestracji: 22.01.11
Pomógł: 8
Skąd: Giżycko


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Moc ma dobrą ale z tego co wiem to nie jest trwały tak słyszałem ja go osobiście nie testowałem jak ja bym kupował to wybrałbym malossi one są trwałe i też dobre mają osiągi, nie warto żałować 100zl na lepszy czy tam 200
 
bastek434
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2011 22:23
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
<Tłok i pierścienie w tym zestawia są klasy startującej w wyścigach Formuły 1 firmy Mahle> Tak m.in. piszą w opisie tego cylka więc już sam nie wiem Sad Jeszcze znalazłem Stage6 Sport Pro 70ccm ten będzie odpowiedni?? http://sklep.miel...2064f90afd
Podobno można na nim spokojnie wycisnąć 10KM!
Edytowane przez bastek434 dnia 03-02-2011 22:36
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
Kamilksc
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2011 13:53
Awatar


Doradca


Postów: 641
Data rejestracji: 26.08.09
Pomógł: 16
Skąd: Okolice Krakowa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Airsal mocny ale można nazwać go praktyczniej 1 razówką bo zatrzesz to szlifu nie zrobisz ,a nie daj boże niech wyleci zabezpieczenie Wink

NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!



img832.imageshack.us/img832/1328/tylec.jpg
 
milosz99994
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2011 17:26
Awatar


Stały bywalec


Postów: 386
Data rejestracji: 16.12.08
Pomógł: 5
Skąd: Jasło


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Hym Kamil ale ile razy zacierasz cylinder ? Jak lejesz dobry olej i dozownik ciągnie to taki cylinder masz na wieki wieków AMEN :]
Suzuki Katana Performance :]
Rok 1999
Chłodzona Powietrzem (AC)
Tun Mechaniczny
70 cc Airsial
Wydech Arrow Pro Racing
Przełożenia odblokowane
rolki 5.5 gram
przeciwtależ sportowy
pasek dyco
dysza 75
Tun - Optyczny
Lusterka łeski
Ładnie wymalowana strukturą
Spojler
Stopka Boczna
Dwie nowe oponki
Podświetlany licznik na niebiesko
Wycięta litera R w Plastiku nad kołem
Polerka przekładni
Polerka klamek hamulcowych
Plany :
Jakaś sprężyna dociskowa , sprężynki sprzęgła , jeszcze raz polerka felg, tłumika , klamek , przekładni jak na razie to tyle by było Smile
V-max Nieznany docieranie ale już 80 śmigałem na pól gazie !
Przyspieszenie nieziemskie :]
http://www.polska...Y_50/76401
 
http://www.polskajazda.pl/?marka=Suzuki&model=Kata
Wojtek007
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2011 18:05
Awatar


Mechanik


Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Co wygadacie jak dasz centralkę +30 do seri cylka to seria cyl nie jest za słaby wystarczy odpowiednio wyregulować , ja to biorę na chłopski rozum jak jest twarda sprężyna to skuter ma wielkie obroty i żeby uspokoić te obroty dodajemy cięższe rolki a czym cięższe rolki tym większy v-max, do twojego zestawu jak masz rolki 7g to kup +30 i powinno się fajnie zestroić ale moży być że te rolki są za cięższe , kup pierw +30 i sprawdź ewentualnie kup testowe o tak od 5,6g.
Cylinder Stage6 Sport Pro 70ccm to to jest poziom Mid Race , poziom sport Ci w zupełności wystarczy chyba że chcesz latać ok 115km/h to jak najbardziej ten S6 sport pro Grin
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61

http://picasaweb....YmEo7L8DA#

V-max: 90km/h ! Grin
 
sssss80
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2011 21:37
Awatar


Doradca


Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14
Skąd: Garwolin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Daj 15% bo jak dasz większą to tylko moc będziesz marnował na zmianie ustawienia paska więc się nie opłaca pozatym większe tarcie i w ogule to cały napęd musi się zgrywać. Rolkami zniwelujesz zły dobór sprężyny tylko że ona ci będzie bez sensu niszczyć i pasek i wariator, i zabierać moc. Rolki kup najlepiej testowe w granicach 4-7g i testuj tak żeby prędkość była jak najwyższa, a potem stopniowo zmniejszaj wagę aż poczujesz spadek prędkości albo przyśpieszenia.
 
bastek434
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 05-02-2011 21:17
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Czyli sumując dać tą centralną +15% i czerwone sprężynki sprzęgła, a z rolkami kombinować tak? Czytałem właśnie, że sprężyna centralna im twardsza tym lepiej przenosi moment obrotowy na koło czyli lepsze przyspieszenie, ale z drugiej strony wpływa nie korzystnie na napęd i szybkość zużycia tak? Jeżeli tak to wychodzi na to, że na v-max będzie lepsza mniejsza sprężyna czyli +15% dobrze rozumuję?
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
Wojtek007
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 05-02-2011 21:28
Awatar


Mechanik


Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
te tarcie wy wołane twardą sprężyną jest minimalnie większe , ja mam +30 ma ma większego kopa na starcieo rusza w większych obrotów i wogóle
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61

http://picasaweb....YmEo7L8DA#

V-max: 90km/h ! Grin
 
bastek434
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 05-02-2011 21:35
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Czyli co mogę zostawić tą Polini +15% bez obaw o v-max i napęd tak? Będzie wystarczająca?
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
Wojtek007
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 05-02-2011 22:01
Awatar


Mechanik


Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ty będziesz dopiero kupował polini+15? czy już masz
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61

http://picasaweb....YmEo7L8DA#

V-max: 90km/h ! Grin
 
bastek434
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 05-02-2011 22:26
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
juz kupilem XD
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
Wojtek007
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 05-02-2011 22:54
Awatar


Mechanik


Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
to zmień opis xD
jak juz kupiłes ty kup rolki testowe i testuj az uzyskasz odpowiedni efekt Grin
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61

http://picasaweb....YmEo7L8DA#

V-max: 90km/h ! Grin
 
bastek434
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 05-02-2011 22:59
Awatar


Coś wiem


Postów: 206
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 1
Skąd: Kalisz


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ok a tak przy okazji zastanawiałem się nad kupnem cylka Polini For Race 70ccm, wzdechem Polini Super Race wałem top Racing Evolution i czy na tych czsciach + te co mam w opisie typu gaźnik itp. pozwolą mi na przekroczenie magicznej bariery 100km/h? Ile max polece na tych częściach??
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:

-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie


 
Wojtek007
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 05-02-2011 23:02
Awatar


Mechanik


Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ja to co masz OFF to nawet z cylindrem Polini sport 70cc przekroczysz 100km/hSmile
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61

http://picasaweb....YmEo7L8DA#

V-max: 90km/h ! Grin
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Jaka regulacja? Tuning Mechniczny 3 30-06-2014 11:12
Gaźnik regulacja naprawa Eksploatacja i naprawa 8 24-06-2013 15:48
Gaźnik (regulacja) Eksploatacja i naprawa 5 29-09-2012 23:54
Regulacja Ogólne 4 26-05-2012 17:29
regulacja gażnika Offtopic 3 19-05-2012 08:29
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki