Katana... Problem z odpalaniem
|
majhutt |
Dodany dnia 19-07-2010 11:48
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 28.08.09
Pomógł: 0 Skąd: Chuj cie to interesuję
Status upomnienia:
|
Witam. Mam suzuki Katanę ay 50 z 1997. Stała sobie w stodole rozebrana z plastików i postanowiłem ją złożyć. Naładowałem akumulator, wszystko podłączyłem, przepaliłem świece i sprawdziłem iskrę. Wszystko było ok. Niestety nie mogłem jej odpalić z rozrusznika i nadal nie wiem dlaczego... Odpalałem więc z kopki lecz zero reakcji.. Czytałem inne tematy na waszym forum i postanowiłem sprawdzić cylinder i tłok ale ten jest w porządku.
Czy możliwe jest, że zapłon jest źle ustawiony skoro jest iskra tak wielka, że zabije chomika a moze konia????
DOdam, że przed rokiem motor miał wymieniany cylinder tłok i pierscionki, odpalał lecz miał ciężko wkręcić sie na obroty ( chyba nowy cylinder i tłok dawały taka kompresje, ale po dodaniu odpowiedniej dawki gazu motor przeskakiwał tą bariere)
z góry dzieki za pomoc
Edytowane przez majhutt dnia 19-07-2010 11:52 |
|
|
|
Kamilksc |
Dodany dnia 19-07-2010 12:25
|
Doradca
Postów: 641
Data rejestracji: 26.08.09
Pomógł: 16 Skąd: Okolice Krakowa
Status upomnienia:
|
Benzyna do cylka dochodzi ?
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
|
|
|
|
kacper_ |
Dodany dnia 19-07-2010 12:51
|
Doradca
Postów: 512
Data rejestracji: 11.06.09
Pomógł: 17 Skąd: Zaleszany
Status upomnienia:
|
gaźnik może brudny?
KATANA
tuning mech.
tłumik GIANELLI
wata HEBO
wariator pollini speed control
sprzęgło malossi fly
spręrzyna dociskowa Metrakit +22%
sprężynki sprzęgła hebo czerwone
pasek pollini racing
roliki polini 5,6g
korbowód Metrakit Hand made
odblokowany króciec wypolerowany
gaźnik KEIHIN 17,5 wypolerowany
stożek
odblokowane przełorzenia 13,5 obrota dzwonu
opony mitas s10
nowe łozyska wału i przekładni
tuning opt.
lakier czany metalik
naklejki
air condukt
dymione kierunkowskazy
audio
siatka we wlotach
niebieskie ledy w soczewkach
neony
spojler
wygładzony tył
kierunki revo custom
przerobiony zadupek
http://www.bikepi...katanar50/
http://www.polska...Y_50/83235 |
|
|
|
majhutt |
Dodany dnia 19-07-2010 13:07
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 28.08.09
Pomógł: 0 Skąd: Chuj cie to interesuję
Status upomnienia:
|
Kamilksc napisał/a:
Benzyna do cylka dochodzi ?
świeca zalana była jak kopałem wiec tak...
kacper_ napisał/a:
gaźnik może brudny?
właśnie go wyczyściłem , tak samo z filtrem dam znac jak cos...
Edytowane przez majhutt dnia 19-07-2010 13:08 |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 19-07-2010 14:01
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Sprawdź membrany...
Edytowane przez x1x1x1 dnia 19-07-2010 14:02
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 19-07-2010 14:50
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Skoro świeca była zalana to może by tak wyregulować gaźnik?? No i sprawdź płytki w zaworze membranowym. |
|
|
|
majhutt |
Dodany dnia 19-07-2010 14:52
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 28.08.09
Pomógł: 0 Skąd: Chuj cie to interesuję
Status upomnienia:
|
x1x1x1 napisał/a:
Sprawdź membrany...
Czy możliwe jest, że komora pływakowa nie działa dobrze i zalewa cały czas świecę i dlatego nie chce palić.>>??? |
|
|
|
majhutt |
Dodany dnia 19-07-2010 14:54
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 28.08.09
Pomógł: 0 Skąd: Chuj cie to interesuję
Status upomnienia:
|
Aroni napisał/a:
Skoro świeca była zalana to może by tak wyregulować gaźnik?? No i sprawdź płytki w zaworze membranowym.
Jakbyś kopał z 30 razy non stop to też byś zalał Sprawdzę czy cos sie tam nie zacina.
Edytowane przez majhutt dnia 19-07-2010 14:54 |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 19-07-2010 15:41
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
majhutt napisał/a:
x1x1x1 napisał/a:
Sprawdź membrany...
Czy możliwe jest, że komora pływakowa nie działa dobrze i zalewa cały czas świecę i dlatego nie chce palić.>>???
Też może... Najlepiej sprawdź w jakiej kondycji jest gaźnik, czy pływak się nie przycina, czy membranki nie puszczają, albo w ostateczności zaworek podciśnieniowy może nie trzymać paliwa.
Edytowane przez x1x1x1 dnia 19-07-2010 15:43
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
majhutt |
Dodany dnia 19-07-2010 17:13
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 28.08.09
Pomógł: 0 Skąd: Chuj cie to interesuję
Status upomnienia:
|
Gdzie znajduję się ta membrana???
never mind
Edytowane przez majhutt dnia 19-07-2010 17:30 |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 19-07-2010 17:31
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Pod króćcem ssącym.
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
majhutt |
Dodany dnia 20-07-2010 11:36
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 28.08.09
Pomógł: 0 Skąd: Chuj cie to interesuję
Status upomnienia:
|
membrana w porządku... filtr i gaźnik przeczyszczone. Wczoraj składam motor sprawdzam czy jest iskra a tu ?#*?///. I jak się nie zdenerwować. Przewody posprawdzałem i napięcie jest. Wydaje mi się ze gdzieś jest zwarcie i zamiast na świece daje gdzieś na mase
Jakieś sugestie.>>???
Edytowane przez majhutt dnia 20-07-2010 11:40 |
|
|
|
majhutt |
Dodany dnia 20-07-2010 11:47
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 28.08.09
Pomógł: 0 Skąd: Chuj cie to interesuję
Status upomnienia:
|
A przed rozebraniem cylindra była taka wspaniała i niesamowita
Jakieś sugestie.>>???
Edytowane przez majhutt dnia 20-07-2010 11:47 |
|
|
|
majhutt |
Dodany dnia 20-07-2010 20:35
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 28.08.09
Pomógł: 0 Skąd: Chuj cie to interesuję
Status upomnienia:
|
MAM PYTANIE.... odnośnie modułu zapłonowego...
Dochodzą do niego cztery kabelki... ( do tej kostki) jeden jest od iskrownika tego pod magneto.
Drugi jest od świateł... Trzeci jest od stacyjki..... Czwarty jest od modulatora napięcia... Gdy Sprawdzam poprzez kopnięcie startera czy jest napięcie to okazuje się, że jest tylko na jednym kablu... TYM OD ISKROWNIKA...( daje on tylko impuls)
CZY NA pozostałych tez powinno być jakieś napięcie dochodzące bezposrednio do modułu zapłonowego... oczywiście oprócz świateł bo one zapalają się dopiero po odpaleniu silnika ---przynajmniej ja tak miałem..
Albo dajcie jakieś sugestie jak sprawdzić ten moduł, bo nie jest możliwe żeby spalił się poprzez nieużywanie..
pozdro
Edytowane przez majhutt dnia 20-07-2010 20:40 |
|
|
|
majhutt |
Dodany dnia 22-07-2010 13:32
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 28.08.09
Pomógł: 0 Skąd: Chuj cie to interesuję
Status upomnienia:
|
Prawdę mówiąc to JEBAŁ WAS PIES |
|
|
|
Kamilksc |
Dodany dnia 22-07-2010 18:29
|
Doradca
Postów: 641
Data rejestracji: 26.08.09
Pomógł: 16 Skąd: Okolice Krakowa
Status upomnienia:
|
majhutt napisał/a:
Prawdę mówiąc to JEBAŁ WAS PIES
Spierdal*j z tego forum jeba*n cwelu !
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
|
|
|
|
kacper_ |
Dodany dnia 22-07-2010 19:04
|
Doradca
Postów: 512
Data rejestracji: 11.06.09
Pomógł: 17 Skąd: Zaleszany
Status upomnienia:
|
kamil ksc nie bulwersuj sie chłopcze kolega sie wkurzył bo nikt mu nie odpisał (Zenuś nie bądź taki wyrywny)=KOGIEL MOGIEL
KATANA
tuning mech.
tłumik GIANELLI
wata HEBO
wariator pollini speed control
sprzęgło malossi fly
spręrzyna dociskowa Metrakit +22%
sprężynki sprzęgła hebo czerwone
pasek pollini racing
roliki polini 5,6g
korbowód Metrakit Hand made
odblokowany króciec wypolerowany
gaźnik KEIHIN 17,5 wypolerowany
stożek
odblokowane przełorzenia 13,5 obrota dzwonu
opony mitas s10
nowe łozyska wału i przekładni
tuning opt.
lakier czany metalik
naklejki
air condukt
dymione kierunkowskazy
audio
siatka we wlotach
niebieskie ledy w soczewkach
neony
spojler
wygładzony tył
kierunki revo custom
przerobiony zadupek
http://www.bikepi...katanar50/
http://www.polska...Y_50/83235 |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 22-07-2010 21:47
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
oczywiście oprócz świateł bo one zapalają się dopiero po odpaleniu silnika
wydaje mi się że na światłach powinno być od razu napięcie, na reszcie to nie wiem.
I kolego majhutt, nie bulwersuj się tak i prosimy o trochę kultury na forum... Może nikt nie odpowiada, bo po prostu tego nie wie, co?
Edytowane przez Aroni dnia 22-07-2010 21:49 |
|
|
|
majhutt |
Dodany dnia 13-02-2012 15:01
|
Nowy
Postów: 13
Data rejestracji: 28.08.09
Pomógł: 0 Skąd: Chuj cie to interesuję
Status upomnienia:
|
Odkopuje temat bo majhutt znowu sie zbulwersował.. Dałem mechanikowi i zrobił za 300 zł... Całe okablowanie do wymiany... Było zalane kwasem od akumulatora... DZIEKUJE ZA POMOC. GDYBY NIE WY TO CHYBA NIGDY BYM NIE ODPALIŁ TEGO SKUTERA... jesteście wspaniali.. kocham was.. kocham forum a przede wszystkim kocham suzie katanę... już nigdy jej nie porzucę |
|
|
|
qscvbe |
Dodany dnia 13-02-2012 17:38
|
Doradca
Postów: 590
Data rejestracji: 27.01.11
Pomógł: 9 Skąd: Poddębice(okol. Łodzi)
Status upomnienia:
|
jak tak kochasz to forum to daj kase na serwer xd
CZĘŚCI, kontakt: qscvbe@gmail.com |
|
|