Ogromne spalanie
|
mati23 |
Dodany dnia 22-06-2010 15:40
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Witam. Proszę o pomoc ponieważ moja katana z 99r. zablokowana pali 10l/100km !! Sam się dziwię jak to tyle może przepalić...
Gaźnik jest 14 a dysza główna około 80, nie potrafię wyjaśnić tak ogromnego spalania, pali więcej jak silnik 2.5 litra w samochodzie...
Proszę o pomoc
Edytowane przez mati23 dnia 22-06-2010 15:41 |
|
|
|
matjag556 |
Dodany dnia 22-06-2010 15:44
|
Stały bywalec
Postów: 336
Data rejestracji: 07.02.10
Pomógł: 8 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Regulacja gażnika pomoze. |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 22-06-2010 15:55
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Ale jak to możliwe że tyle przepali... :-( |
|
|
|
OloK |
Dodany dnia 22-06-2010 15:57
|
Doradca
Postów: 696
Data rejestracji: 02.06.07
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
Jak masz taką dysze to tyle pali daj 55 no i wyreguluj mi pali 4l na 12mm gaxniku i dyszy 55
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct
~>Airsal Sport 50cc
~>Wydech Tecnigas Next- R
~>Wał Top Racing
~>Pasek Polini Race
~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO
~>Sprężyna centralna Polini +30%
Mój samuraj
http://bikepics.c...ok/97ay50/
http://www.polska...Y_50/11376
Jadą chłopaki na japońcach, nikt ich nie dogoni, bo kręcą do końca...
|
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 22-06-2010 16:09
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Na razie staram się mało jeździć bo na paliwo nie wyrobie ;/
Czyli mam rozumieć że zmienić dyszę na mniejszą, może być 62 przy gaźniku 14 ??
A jeśli chodzi o regulację to co mam zrobić ? Ustawić obroty i tyle ? Czy coś innego jeszcze ?
Edytowane przez mati23 dnia 22-06-2010 16:10 |
|
|
|
kolajkatana2004 |
Dodany dnia 22-06-2010 16:11
|
Stały bywalec
Postów: 371
Data rejestracji: 20.06.09
Pomógł: 5 Skąd: Kaźmierz (koło Poznania)
Status upomnienia:
|
iglice. bodajże im niżej tym mniej paliwa.
SUZUKI KATANA AY 50 AC 2004rok
Tuning Mechaniczny :
# Rolki 4g Stage6
# Sprężynki sprzęgła niebieskie HEBO
# Sprężyna centralna Metrakit 22%
# Przełożenia Top Racing
# Pasek Dayco
# Sprzęgło RMS
# Leo Vince ZX
v-max 65km/h
Tuning optyczny:
# Kierunki Revo LED
Plany:
# Polini Speed Control ??
Kupię białe klosze kierunkowskazów (przód)
GG 19789734 |
|
|
|
Kamilhg |
Dodany dnia 22-06-2010 16:16
|
Doradca
Postów: 567
Data rejestracji: 21.06.09
Pomógł: 31 Skąd: Zawadzkie
Status upomnienia:
|
obroty i mieszanke. |
|
|
|
tomeczek12123 |
Dodany dnia 22-06-2010 16:21
|
Coś wiem
Postów: 170
Data rejestracji: 09.05.09
Pomógł: 7 Skąd: Opatów
Status upomnienia:
|
Daj iglice na na sam dół jak sie da
Daj dysze kooło 60 do seri
wyreguluj gaxnik
Ona może tye nie przepalic bo dużoo paliwa może teraz iśc od razu do wydechu nie przepalone
Suzuki Karana R WR LC 2004r
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suzuki/Katana_R_50/67525 |
|
|
|
Dandusiek |
Dodany dnia 22-06-2010 16:22
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
podjedz do mechanika na miejscu ci wyreguluje,za free nawet. Mi pali na 5,7l/100km na tym tunie co nizej i jutro dochodzi wario polini
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 22-06-2010 17:33
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Mechanik powiedział 50zł za samą regulację a jak coś do wymiany będzie to jeszcze więcej...
Spróbuję sam jakoś ustawić gaźnik z waszą pomocą
A gdy to nie poskutkuje to wtedy serwis...
Jak sprawdzę iglicę to dam znać :-) |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 23-06-2010 18:23
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Więc sprawa z iglicą wygląda tak, zmieniłem położenie opaski na samą górę, była na samym dole ( chodzi mi o tą opaskę plastikową którą się przesuwa na iglicy ), ale nie mogłem zaobserwować spalania iż mam taki problem:
skuter ma cały czas maxymalne obroty, coś w stylu tak jak linka od gazu przekręcona do samego końca, udało mi się złapać już obroty ale dałem gazu i znów załapały się wyższe...
Wyciągnąłem i wkładałem iglicę i tak nie poskutkowało, strach jeździć bo w czasie jazdy załapie max obroty i nie wyhamuje !!
Nie wiem od czego tak się dzieje, czy od iglicy czy od gaźnika... :-(
Edytowane przez mati23 dnia 23-06-2010 18:24 |
|
|
|
suzun |
Dodany dnia 23-06-2010 18:41
|
Doradca
Postów: 603
Data rejestracji: 11.08.08
Pomógł: 6 Skąd: TSA / TSZ / RT (Sandomierz)
Status upomnienia:
|
iglice przesunąłeś a wyregulowałeś gaźnik?
jak nie wiesz jak to przeczytaj arta na stronie na pewno Ci pomoże
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~ |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 23-06-2010 18:50
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Ale ona wchodzi na max obroty tak jakby się zawieszała manetka gazu... |
|
|
|
matjag556 |
Dodany dnia 23-06-2010 19:03
|
Stały bywalec
Postów: 336
Data rejestracji: 07.02.10
Pomógł: 8 Skąd: Warszawa
Status upomnienia:
|
Pewnie masz na maxa ustawiona srobke od paliwa.odkreć ja troche przy właczonym silniku i obroty powinny spadac. |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 23-06-2010 19:13
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Ale gdzie jest śrubka od paliwa ??
Chodzi Ci o te 2 śrubki od gaźnika ?? od obrotów ? czy o jeszcze coś innego ?
Edytowane przez mati23 dnia 23-06-2010 19:29 |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 23-06-2010 21:09
|
Moderator
Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
|
Jak patrzysz na gaźnik od lewej strony skutera, patrząc na przepustnicę widzisz 2 śróbki: jedna większa po prawej (obroty), druga mniejsza po lewej właśnie od mieszanki. |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 23-06-2010 21:19
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Tak właśnie myślałem, tutaj jest dobrze ustawiony...
Ja mam tak że linka od gazu zawiesza się po włożeniu do iglicy...
Dokładnie jest tak że nawet gdy iglicę nie do końca wsadzę i nie zakręcę to ma obroty wysokie, a sprężynka jest luźno...
Czyli wynika że coś tam w środku nie styka :-(((
Macie jakieś pomysły ?
Edytowane przez mati23 dnia 24-06-2010 10:52 |
|
|