sprawdź czy zawór membranowy jest w dobrym stanie ( między blaszkami a plastikiem nie może być szpar), czy wężyki są dobre ( nie pęknięte), czy cylinder jest nie przytarty, czy klocki hamulcowe nie są zaciśnięte (lub szczęki),lub czy pływak się nie zawiesił oi paliwo nie przelewa się wylewem). Jeśli wszystko jest ok to gaźnik do wymiany
Dobra, ale nie powiedziałes nam o swojej katanie, masz w jej jakiś tuning, większy gaźnik 17mm? Być może spowodowane jest to tuningiem skutera który masz wsadzony. Na spalanie wpływa twoja jazda, wiesz zapewne o co mi chodzi. Zacznij od gaźnika, sprawdź zawór tak jak napisał kolega wyżej
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Były już takie tematy. Opcja szukaj. Poza tym zrób to co napisał qscvbe. No i jeśli jeździsz cały czas na pełnej manecie, to nie licz że Ci spali tylko 3 litry... Zamykam.