Siema. mam pytanie. co to może być. na małych mi gaśnie, a z rozrusznika nie odpali. jak jest ciepły to ciężko go odpalić. cylek wymieniłem na seryjny 500 km. temu... a gaźnik czyściłem 1 km. temu..
jeśli kupiłeś cylek badziewny typu TEC ECO to cylek padł, jaki kupiłes cylek? za ile?
1. Katana Evolution
2. Yamaha Raptor 700R Gytr Specjal Edition po tunie ;]
3. Honda CBR 600 151km Street ;]
4. Aprilia SR Ditech dopiero naprawiłem, więc zaczynam tuning (jak zawsze, we wszystim )
I tak dalej Sprzedaż-Skup Aut I Motocykli, Nowych i Używanych! gg. 9449725 http://img51.imag...510974.jpg
Ten cylinder jest bardzo dobry!!niczym nie odbiega od seryjnego!! ja stawiam na zle ustawiony gażnik(urwałeś srubę!) lub( i ) niedomknięty zawór membranowy-on jest odpowiedzialny za złe odpalanie!
Mechanika;
New performance 70LC -na ten sezon jest już Polini 70 sport
Gażnik 17,5 od minarelli Dellorto+dysza 85
Kolektor dolotowy od minarelli+zawór hebo
Gas box- Malossi
Wał - Top Racing+SKF
Wariator Malossi +rolki4,5gr+żółta sprężyna
Pas Polini race
Sprzęgło Hebo + niebieskie sprężynki+30
Top racing 16/49 + wtórna polini !!!
wydech LEO ZX-teraz Hebo NP2004
V max -110km/h-obecnie nie znany(nowy cyl,docieranie)
Przyspieszenie-do 75 wyrywa z pod tyłka (obecnie przyśpieszenie nie znane)
Optyka: bez przeróbek seria