Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: przełożenie pierwotne stage6.....
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 13

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil 1 tydzień
Dexios36 tygodni
MACHoo37 tygodni
Aroni52 tygodni
cineklab54 tygodni
adamek211457 tygodni
dawidzio2872 tygodni
KACPERBA1900121 tygodni
wydrus155 tygodni
valavme163 tygodni
pawel57200 tygodni
Dandusiek206 tygodni
Daniez208 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
przełożenie pierwotne stage6.....
doberman321
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 18-11-2010 18:23
Awatar


Początkujący


Postów: 105
Data rejestracji: 02.05.09
Pomógł: 0
Skąd: okolice rybnika


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
siema , co myślicie o zamontowoaniu przełożenia pierwotnego stage6 16/49 do odblokowanych przełożeń od sr , ponieważ źle sprasowałem pierwotne i mi ciągnie ledwo 75 z tunem w podpisie ..poprostu za mocno wbiłem trybko na wałek i ciężko to chodzi teraz ;/ , a zależi ma na tych stage6 bo nie trzeba tego sprasować Wink , powiedzcie czy warto ;p i ile by mi zmieniło mniej/więcej ? ;p
SUZUKI KATANA R ay50 2004r.(LC)

troche z mechaniki w mojej katanie :
-tłumik polini super race
-wariator malossi multivar+rolki malossi 8g
-sprzęgło Tec Evo Racing+niebieskie sprężynki Hebo
-sprężyna dociskowa malossi +40%
-przełożenia od aprili sr
-fajka polini
Opyka :
-stopka boczna IGM
-manetki Hebo niebieskie
-ucięty błotnik
-przyciemnione klosze kierunkowskazów

v-max = do końca nie znany.. ;/;/
 
mati23
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 18-11-2010 18:41
Awatar

Stały bywalec


Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jak nie chce Ci się prasować to bierz stage6, gotowy zestaw do montażu Grin
Osiągi to 10km/h więcej z przekładnią wtórną seryjną.
 
Wojtek007
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 18-11-2010 19:17
Awatar


Mechanik


Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Mi te przełożenia tzn. od sr odblokowane i Top Racing 16/49 z seri 65km/h vmax skoczył do 80 xD
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61

http://picasaweb....YmEo7L8DA#

V-max: 90km/h ! Grin
 
Mlody
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 18-11-2010 19:46
Awatar

Nowy


Postów: 3
Data rejestracji: 20.01.10
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Na zestawie pierwotna stage6 wtórna od sr u mnie v-max 85km.h na pełnej serii. Mam na sprzedaż całą katanę i mam takie przełożenia. gg:3804502 tanio jak barszcz.
 
sssss80
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2010 14:05
Awatar


Doradca


Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14
Skąd: Garwolin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Tylko że stage 6 ma załorzony wałek taki jak od wtórnej seri więc wtedy wturna od sr odpada. więc lepiej kupić top racing i wprasować od srki. nie można przecierz za mocno wprasować chyba że tryb połamać od nacisku!!!! To ma chodzić ścisło bo to się nie ma prawa obrucić. Ty masz za słaby silnik po prostu albo za ciężkie rolki do tak szybkich przekładni. A tak apropos to ja wczoraj zmieniałem wałek i sobie koleś piwko zarzyczył więc nie ma sensu( jak to kiedyś robili )samemu z młotkiem kombinować.
Edytowane przez sssss80 dnia 19-11-2010 14:06
 
Wojtek007
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2010 16:09
Awatar


Mechanik


Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Jak ja wałek nabijałem to z baratem. Młotek i jechane xD
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61

http://picasaweb....YmEo7L8DA#

V-max: 90km/h ! Grin
 
mati23
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2010 16:38
Awatar

Stały bywalec


Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Wojtek007 napisał/a:
Jak ja wałek nabijałem to z baratem. Młotek i jechane xD

Młotkiem to można w łatwy sposób schrzanić...
 
Wojtek007
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2010 17:23
Awatar


Mechanik


Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A jak ktoś niema prasy to jak przebije wałek??
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61

http://picasaweb....YmEo7L8DA#

V-max: 90km/h ! Grin
 
doberman321
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 19-11-2010 19:42
Awatar


Początkujący


Postów: 105
Data rejestracji: 02.05.09
Pomógł: 0
Skąd: okolice rybnika


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
no właśnie ja też młotkiem nabijałem i teraz jak jeżdże to mi piszczy cały czas i jak ręcznie chciałbym na stopkach kołem pokręcić to z minimalnym oporem się kręci .. a czemu nie pasują pierwotne stage6 do wtórnych od sr ? , to jak dam wtórne serie to gorzej bd potem ?
SUZUKI KATANA R ay50 2004r.(LC)

troche z mechaniki w mojej katanie :
-tłumik polini super race
-wariator malossi multivar+rolki malossi 8g
-sprzęgło Tec Evo Racing+niebieskie sprężynki Hebo
-sprężyna dociskowa malossi +40%
-przełożenia od aprili sr
-fajka polini
Opyka :
-stopka boczna IGM
-manetki Hebo niebieskie
-ucięty błotnik
-przyciemnione klosze kierunkowskazów

v-max = do końca nie znany.. ;/;/
 
sssss80
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2010 13:18
Awatar


Doradca


Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14
Skąd: Garwolin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Piszczenie to norma przy nuwkach przekładniach. Młotkim to krzywo wbijesz i masz po robocie. Bo srka ma ten malutki wałeczek z chyba 17 zębami a katana z 15.
Jak ktoś nie ma prasy to niech podskoczy na rowerze do jakiegoś pierwszego lepszego warsztatu i niech sobie wbije.
 
doberman321
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2010 23:48
Awatar


Początkujący


Postów: 105
Data rejestracji: 02.05.09
Pomógł: 0
Skąd: okolice rybnika


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
tylko że mi to już tak piszy z 2 miesiące i właśnie tym młotkiem wbijałem...; / , to duża bd różnica prędkości przy pierwotnej stage6 a wtónej seri a nie tej wtórnej od sr ??
SUZUKI KATANA R ay50 2004r.(LC)

troche z mechaniki w mojej katanie :
-tłumik polini super race
-wariator malossi multivar+rolki malossi 8g
-sprzęgło Tec Evo Racing+niebieskie sprężynki Hebo
-sprężyna dociskowa malossi +40%
-przełożenia od aprili sr
-fajka polini
Opyka :
-stopka boczna IGM
-manetki Hebo niebieskie
-ucięty błotnik
-przyciemnione klosze kierunkowskazów

v-max = do końca nie znany.. ;/;/
 
doberman321
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 21-11-2010 14:45
Awatar


Początkujący


Postów: 105
Data rejestracji: 02.05.09
Pomógł: 0
Skąd: okolice rybnika


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
nie chce zakładać nowego tematu ,ale mam jeszcze jedno pytanie , a mianowicie jakich rozmiarów powinna być nakrętka na wał , którą się zakłada przy przeciwtalerzu wariatora ?? , bo zjechałem gwint w niej i potrzebuje nowej .. prosze o konkretne odpowiedzi Smile

p.s stara nakrętka mi się zapodziała gdzieś i nie mam jak sprawdzić ; /
Edytowane przez doberman321 dnia 21-11-2010 14:46
SUZUKI KATANA R ay50 2004r.(LC)

troche z mechaniki w mojej katanie :
-tłumik polini super race
-wariator malossi multivar+rolki malossi 8g
-sprzęgło Tec Evo Racing+niebieskie sprężynki Hebo
-sprężyna dociskowa malossi +40%
-przełożenia od aprili sr
-fajka polini
Opyka :
-stopka boczna IGM
-manetki Hebo niebieskie
-ucięty błotnik
-przyciemnione klosze kierunkowskazów

v-max = do końca nie znany.. ;/;/
 
Wojtek007
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 21-11-2010 20:01
Awatar


Mechanik


Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
10 Smile
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61

http://picasaweb....YmEo7L8DA#

V-max: 90km/h ! Grin
 
Kamilksc
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 21-11-2010 21:17
Awatar


Doradca


Postów: 641
Data rejestracji: 26.08.09
Pomógł: 16
Skąd: Okolice Krakowa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ale z tego co pamiętam to tam jest jakiś specjalny gwint i lepiej kup używaną nakrętkę ,lub daj mosiądzową bo mosiądz nie zryje ci gwintu na wale tylko w nakrętce się nowy wyrobi Smile

NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!



img832.imageshack.us/img832/1328/tylec.jpg
 
Wojtek007
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 21-11-2010 21:45
Awatar


Mechanik


Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Kamilksc napisał/a:
Ale z tego co pamiętam to tam jest jakiś specjalny gwint

Specjalny? Czyli jaki?
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61

http://picasaweb....YmEo7L8DA#

V-max: 90km/h ! Grin
 
sssss80
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 22-11-2010 19:22
Awatar


Doradca


Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14
Skąd: Garwolin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Tam jest gwint 1,25 chyba.
Przekładnia wtórna os srki daje podobno 5km/h
 
Wojtek007
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 22-11-2010 21:46
Awatar


Mechanik


Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Mi jakoś dała 10km/h, wtórna od sr czyli odblokowana
Edytowane przez Wojtek007 dnia 22-11-2010 21:56
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61

http://picasaweb....YmEo7L8DA#

V-max: 90km/h ! Grin
 
sssss80
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 23-11-2010 19:46
Awatar


Doradca


Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14
Skąd: Garwolin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ja tęż się dziś przekonałem że mi 10 dawała.Smile
 
Wojtek007
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 23-11-2010 21:18
Awatar


Mechanik


Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22
Skąd: Marklowice


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
sssss80 ile Ci leci katana?? i jaki masz tun? sorry że nie na temat
Edytowane przez Wojtek007 dnia 23-11-2010 21:19
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61

http://picasaweb....YmEo7L8DA#

V-max: 90km/h ! Grin
 
sssss80
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 24-11-2010 08:56
Awatar


Doradca


Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14
Skąd: Garwolin


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
malossi sport 70, tecnigas n-r, gaźnik 19, wario malossi multivar, polini airbox, polini 2g, membrana malossi i jakieś tam [cenzura]rele o których zapomniałem. a i jeszcze teraz przekładnia top racing. Teraz leci tak 85 bo dopiero wczoraj wyjąłem wtórną od srki ale jak walnę troche cięższe rolki to tak myślę że 90-95 poleci. Jak miałem z wtórną od srki to leciał po prostej 90 ale przy 90 to obroty cały czas były jak przy 70 a teraz 80 to już się trzęsie całyGrin
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Przełożenia Malossi 15/40 pierwotne 22mm Sprzedam 3 27-09-2015 16:00
PRZEŁOZENIA Kupię 2 06-06-2015 15:46
Ile jedzie Katana na zablokowanych przełożeniach ? Ogólne 3 06-06-2015 11:10
[ART] Dobór przełożeń! Tuning Mechniczny 84 17-05-2015 20:27
Przełożenia Malossi 15/40 Sprzedam 1 16-04-2015 22:05
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki