przełożenie pierwotne stage6.....
|
doberman321 |
Dodany dnia 18-11-2010 18:23
|
Początkujący
Postów: 105
Data rejestracji: 02.05.09
Pomógł: 0 Skąd: okolice rybnika
Status upomnienia:
|
siema , co myślicie o zamontowoaniu przełożenia pierwotnego stage6 16/49 do odblokowanych przełożeń od sr , ponieważ źle sprasowałem pierwotne i mi ciągnie ledwo 75 z tunem w podpisie ..poprostu za mocno wbiłem trybko na wałek i ciężko to chodzi teraz ;/ , a zależi ma na tych stage6 bo nie trzeba tego sprasować , powiedzcie czy warto ;p i ile by mi zmieniło mniej/więcej ? ;p
SUZUKI KATANA R ay50 2004r.(LC)
troche z mechaniki w mojej katanie :
-tłumik polini super race
-wariator malossi multivar+rolki malossi 8g
-sprzęgło Tec Evo Racing+niebieskie sprężynki Hebo
-sprężyna dociskowa malossi +40%
-przełożenia od aprili sr
-fajka polini
Opyka :
-stopka boczna IGM
-manetki Hebo niebieskie
-ucięty błotnik
-przyciemnione klosze kierunkowskazów
v-max = do końca nie znany.. ;/;/ |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 18-11-2010 18:41
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Jak nie chce Ci się prasować to bierz stage6, gotowy zestaw do montażu
Osiągi to 10km/h więcej z przekładnią wtórną seryjną. |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 18-11-2010 19:17
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
Mi te przełożenia tzn. od sr odblokowane i Top Racing 16/49 z seri 65km/h vmax skoczył do 80 xD
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
Mlody |
Dodany dnia 18-11-2010 19:46
|
Nowy
Postów: 3
Data rejestracji: 20.01.10
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Na zestawie pierwotna stage6 wtórna od sr u mnie v-max 85km.h na pełnej serii. Mam na sprzedaż całą katanę i mam takie przełożenia. gg:3804502 tanio jak barszcz. |
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 19-11-2010 14:05
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
Tylko że stage 6 ma załorzony wałek taki jak od wtórnej seri więc wtedy wturna od sr odpada. więc lepiej kupić top racing i wprasować od srki. nie można przecierz za mocno wprasować chyba że tryb połamać od nacisku!!!! To ma chodzić ścisło bo to się nie ma prawa obrucić. Ty masz za słaby silnik po prostu albo za ciężkie rolki do tak szybkich przekładni. A tak apropos to ja wczoraj zmieniałem wałek i sobie koleś piwko zarzyczył więc nie ma sensu( jak to kiedyś robili )samemu z młotkiem kombinować.
Edytowane przez sssss80 dnia 19-11-2010 14:06 |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 19-11-2010 16:09
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
Jak ja wałek nabijałem to z baratem. Młotek i jechane xD
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
mati23 |
Dodany dnia 19-11-2010 16:38
|
Stały bywalec
Postów: 305
Data rejestracji: 12.06.10
Pomógł: 5
Status upomnienia:
|
Wojtek007 napisał/a:
Jak ja wałek nabijałem to z baratem. Młotek i jechane xD
Młotkiem to można w łatwy sposób schrzanić... |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 19-11-2010 17:23
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
A jak ktoś niema prasy to jak przebije wałek??
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
doberman321 |
Dodany dnia 19-11-2010 19:42
|
Początkujący
Postów: 105
Data rejestracji: 02.05.09
Pomógł: 0 Skąd: okolice rybnika
Status upomnienia:
|
no właśnie ja też młotkiem nabijałem i teraz jak jeżdże to mi piszczy cały czas i jak ręcznie chciałbym na stopkach kołem pokręcić to z minimalnym oporem się kręci .. a czemu nie pasują pierwotne stage6 do wtórnych od sr ? , to jak dam wtórne serie to gorzej bd potem ?
SUZUKI KATANA R ay50 2004r.(LC)
troche z mechaniki w mojej katanie :
-tłumik polini super race
-wariator malossi multivar+rolki malossi 8g
-sprzęgło Tec Evo Racing+niebieskie sprężynki Hebo
-sprężyna dociskowa malossi +40%
-przełożenia od aprili sr
-fajka polini
Opyka :
-stopka boczna IGM
-manetki Hebo niebieskie
-ucięty błotnik
-przyciemnione klosze kierunkowskazów
v-max = do końca nie znany.. ;/;/ |
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 20-11-2010 13:18
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
Piszczenie to norma przy nuwkach przekładniach. Młotkim to krzywo wbijesz i masz po robocie. Bo srka ma ten malutki wałeczek z chyba 17 zębami a katana z 15.
Jak ktoś nie ma prasy to niech podskoczy na rowerze do jakiegoś pierwszego lepszego warsztatu i niech sobie wbije. |
|
|
|
doberman321 |
Dodany dnia 20-11-2010 23:48
|
Początkujący
Postów: 105
Data rejestracji: 02.05.09
Pomógł: 0 Skąd: okolice rybnika
Status upomnienia:
|
tylko że mi to już tak piszy z 2 miesiące i właśnie tym młotkiem wbijałem...; / , to duża bd różnica prędkości przy pierwotnej stage6 a wtónej seri a nie tej wtórnej od sr ??
SUZUKI KATANA R ay50 2004r.(LC)
troche z mechaniki w mojej katanie :
-tłumik polini super race
-wariator malossi multivar+rolki malossi 8g
-sprzęgło Tec Evo Racing+niebieskie sprężynki Hebo
-sprężyna dociskowa malossi +40%
-przełożenia od aprili sr
-fajka polini
Opyka :
-stopka boczna IGM
-manetki Hebo niebieskie
-ucięty błotnik
-przyciemnione klosze kierunkowskazów
v-max = do końca nie znany.. ;/;/ |
|
|
|
doberman321 |
Dodany dnia 21-11-2010 14:45
|
Początkujący
Postów: 105
Data rejestracji: 02.05.09
Pomógł: 0 Skąd: okolice rybnika
Status upomnienia:
|
nie chce zakładać nowego tematu ,ale mam jeszcze jedno pytanie , a mianowicie jakich rozmiarów powinna być nakrętka na wał , którą się zakłada przy przeciwtalerzu wariatora ?? , bo zjechałem gwint w niej i potrzebuje nowej .. prosze o konkretne odpowiedzi
p.s stara nakrętka mi się zapodziała gdzieś i nie mam jak sprawdzić ; /
Edytowane przez doberman321 dnia 21-11-2010 14:46
SUZUKI KATANA R ay50 2004r.(LC)
troche z mechaniki w mojej katanie :
-tłumik polini super race
-wariator malossi multivar+rolki malossi 8g
-sprzęgło Tec Evo Racing+niebieskie sprężynki Hebo
-sprężyna dociskowa malossi +40%
-przełożenia od aprili sr
-fajka polini
Opyka :
-stopka boczna IGM
-manetki Hebo niebieskie
-ucięty błotnik
-przyciemnione klosze kierunkowskazów
v-max = do końca nie znany.. ;/;/ |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 21-11-2010 20:01
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
10
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
Kamilksc |
Dodany dnia 21-11-2010 21:17
|
Doradca
Postów: 641
Data rejestracji: 26.08.09
Pomógł: 16 Skąd: Okolice Krakowa
Status upomnienia:
|
Ale z tego co pamiętam to tam jest jakiś specjalny gwint i lepiej kup używaną nakrętkę ,lub daj mosiądzową bo mosiądz nie zryje ci gwintu na wale tylko w nakrętce się nowy wyrobi
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!!
|
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 21-11-2010 21:45
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
Kamilksc napisał/a:
Ale z tego co pamiętam to tam jest jakiś specjalny gwint
Specjalny? Czyli jaki?
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 22-11-2010 19:22
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
Tam jest gwint 1,25 chyba.
Przekładnia wtórna os srki daje podobno 5km/h |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 22-11-2010 21:46
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
Mi jakoś dała 10km/h, wtórna od sr czyli odblokowana
Edytowane przez Wojtek007 dnia 22-11-2010 21:56
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 23-11-2010 19:46
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
Ja tęż się dziś przekonałem że mi 10 dawała. |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 23-11-2010 21:18
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
sssss80 ile Ci leci katana?? i jaki masz tun? sorry że nie na temat
Edytowane przez Wojtek007 dnia 23-11-2010 21:19
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
sssss80 |
Dodany dnia 24-11-2010 08:56
|
Doradca
Postów: 506
Data rejestracji: 02.10.07
Pomógł: 14 Skąd: Garwolin
Status upomnienia:
|
malossi sport 70, tecnigas n-r, gaźnik 19, wario malossi multivar, polini airbox, polini 2g, membrana malossi i jakieś tam [cenzura]rele o których zapomniałem. a i jeszcze teraz przekładnia top racing. Teraz leci tak 85 bo dopiero wczoraj wyjąłem wtórną od srki ale jak walnę troche cięższe rolki to tak myślę że 90-95 poleci. Jak miałem z wtórną od srki to leciał po prostej 90 ale przy 90 to obroty cały czas były jak przy 70 a teraz 80 to już się trzęsie cały |
|
|