zagrzała sie- zgasła-i nie chce zapalic
|
tomek_kr |
Dodany dnia 01-10-2007 19:59
|
Doradca
Postów: 667
Data rejestracji: 30.12.06
Pomógł: 0 Skąd: Mława
Status upomnienia:
|
siema,
Jadąc kataną z chłodnicy uciekł mi wszystki płyn.... (pompwody chyba walnieta poniewaz z niej kapało...) i katana sie zagrzała... zaczeła słabnąc az w końcu zgasła i teraz nie chce zapalic... co jej sie mogło stac?? |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 01-10-2007 20:04
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
zatarłeś scoota. A od tego żeby się nie zgrzała jest kontrolka!
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 01-10-2007 20:15
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Nom właśnie musisz mieć coś jeszcze nie tak z elektryką albo czujnikiem temperatury skoro tak się stało jak się stało. |
|
|
|
tomek_kr |
Dodany dnia 01-10-2007 20:26
|
Doradca
Postów: 667
Data rejestracji: 30.12.06
Pomógł: 0 Skąd: Mława
Status upomnienia:
|
kurcze ale kontrolka sie nie zapaliła.... ale gdy tak stacyjkie ustawi na połowie swieci ta od oleju i od chłodnicy wiec moze czujnik siadł... a jak sprawdzic czy sie silnik zadarł?? |
|
|
|
Sweet |
Dodany dnia 01-10-2007 21:04
|
Początkujący
Postów: 66
Data rejestracji: 27.08.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
ta kontrolka swieci tylko zebys zobaczyl czy dziala ;P |
|
|
|
tomek_kr |
Dodany dnia 01-10-2007 21:09
|
Doradca
Postów: 667
Data rejestracji: 30.12.06
Pomógł: 0 Skąd: Mława
Status upomnienia:
|
taki głupi to ja nie jestem... wiem ze tak sie testuje te kontrolki... tylko pewnie u mnie czujnik jest walniety...
|
|
|
|
bartex |
Dodany dnia 01-10-2007 21:51
|
Coś wiem
Postów: 250
Data rejestracji: 17.10.06
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
u mnie ostatnio sie woda zagotowała ! pełno pary szło i też nieświeciła kontrolka ;/ |
|
|
|
tomek_kr |
Dodany dnia 01-10-2007 22:02
|
Doradca
Postów: 667
Data rejestracji: 30.12.06
Pomógł: 0 Skąd: Mława
Status upomnienia:
|
ale wracając do tematu... silnik kreci, kompresja jest, iskra jest, paliwo podaje a nie pali... co mu moze byc?? |
|
|
|
wander |
Dodany dnia 01-10-2007 22:02
|
Mechanik
Postów: 2438
Data rejestracji: 04.08.07
Pomógł: 30 Skąd: Płock
Status upomnienia:
|
woda to może bo paruje przy ok 97 stopniach a płyn ok 130 chyba ale to i tak dużo. ciekawe a jaka temperaturę są te czujniki wyregulowane??
NIE POMAGAM NA GG!! OD POMOCY JEST FORUM!! |
|
|
|
EVOVIII |
Dodany dnia 01-10-2007 23:06
|
Stały bywalec
Postów: 368
Data rejestracji: 02.04.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Ogólnie to te czujki nie działają w żadnych Katanach, bo porostu sie zdąrzą przepalić zanim sie skut zagotuje, najlepszy jest termometr (w sensie na liczniku jakaś wskazówka-jak w aucie), kiedyś miałem speedfighta 2 i mi sie pompa wodna zatrała to ten licznik mi sie cały o 360 stopni prawie obrócił aż speed sie zatrał (bo myślałem że czujnik sie zjebał, a jak juz zaczł smierdzący dym leciec z cylka to juz lipa |
|
|
|
tomek_kr |
Dodany dnia 27-10-2007 19:13
|
Doradca
Postów: 667
Data rejestracji: 30.12.06
Pomógł: 0 Skąd: Mława
Status upomnienia:
|
juz wiem co mi sie stało... dolałem zimnej wody i pękł cylinder... tzn jakiś kanalik i teraz puszcza wode do środka... Przestroga dla innych... i nie dolewac wody gdy sie skut zagrzeje!!
Edytowane przez tomek_kr dnia 27-10-2007 19:16 |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 27-10-2007 21:45
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Masz nauczkę, najlepiej stosować dobry płyn chłodniczy. Ja stosuje Shella cało roczny i jest super. Zero kamienia, układ chłodzenia w idealnym stanie. |
|
|
|
tomek_kr |
Dodany dnia 28-10-2007 08:06
|
Doradca
Postów: 667
Data rejestracji: 30.12.06
Pomógł: 0 Skąd: Mława
Status upomnienia:
|
ja też stosowalem płyn... tylko że mi pompa wody siadła ( a dokladniej łożyska) i płyn uciekł... a ze nie mlałem płynu pod reką to dolałm wody |
|
|
|
BoniuBOSS |
Dodany dnia 28-10-2007 11:34
|
Znawca
Postów: 1182
Data rejestracji: 26.07.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Nom czyli wpierw trzeba było naprawić pompę a potem kupić płyn, dolać, odpowietrzyć układ i jazda. |
|
|