Rano chciałem jechac do sklepu katana nie chciała zapalic ? no to próbowałem próbowałem nic no to rozkręciłem gazior bo juz dawno miałem to zrobic wyczysciłem odkręciłem o 2 obroty srubki do regulacji ale i tak nie chce palic czym to moze byc przyczyna ? dodam ze wymieniałem tłumik rolki i centralke a no i słabo go wkręcało na obroty trzymałem maneta na maxa i nic dopiero po chwili załapał .. raz jak jechałem i wzkazówka dochodziła do 50 i spadał z mocy i zwalniał i potem juz ok było nastepnym razem jechał 30 i sie zapowietrzał w filtrze wszystko ok nie leci nadmiernie waha Jak miałem oryginalny tłumik to mial jak to ja sie wyczytałem rezonans ? jechał 40 a po chwili dostawał takiego mega kopa rakieta w h*j ze kazdy siadał ale to tak tylko do 60 i nic wiecej ;p ja juz sam nie wiem co z nią jest nie tak bo coś sie jebie i zaraz jest ok to to jest źle to to nie idzie więcej jak 50 a raz jedzie 70 .. więc juz sam nie wiem . jak bd miał kase to dam do mechanika bo to jakaś grubsza sprawa
stawiam na pierścienie, albo na tłok..
nie oddawaj do mechanika bo policzy sobie nie wiadomo ile i nie wiadomo co Ci wsadzi.. KATANA AY50LC 1998 rok Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki V~max 97km/h
_____________________________________________ Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
no tłok to raczej nie bo w tamtym sezonie był wymieniany i miał wytrzymac nie wiadomo ile mechanik zapewniał ze teraz pojeżdże długie lata na tym tłoku , pierścienie ? kurde nie chce go za bardzo rozbierac bo nie jestem strasznie doświadczonym mechanikiem ;p Musze wiedziec na 100% co jest przyczyną to moze sam pokombinuje a jak nei to oddam do mechanika on mi strasznie nie policzy a co do częsci to troche mu powiem