Jechał zgasł i nie chce odpalić
|
|
Dodany dnia 13-02-2015 22:37
|
Nowy
Postów:
Data rejestracji: 01.01.70
Pomógł: 0 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1
Status upomnienia:
|
Więc tak, wszystko okej nowa świeca zakupiona, nowa kopka.
Od rana sobie latałem po mieście i takie coś.
I przyszedł wieczór, chciałem jechać do sklepu, wiec jechałem sobie powoli bo zimno aż tu nagle bzz puff i zgasł, dobrze że blisko domu..
Nie chce odpalić ani nic.
W domu wyczyściłem świece, zobaczyłem wariator bo się bawiłem wczoraj. Wszystko jest jak należy, ale zauważyłem że wężyk od paliwa był wyciągnięty pewnie zleciał ale nie wiem jakim cudem.
podłączyłem go tam gdzie ma być, dalej nic.
Z startera nie odpala traci moc, z kopki też nie.
Zauważyłem ze wcale kompresji nie ma, kopie to jest luźno.
Teraz pytanie co by mogło się stać? - Jak odkręciłem kape to wiatraczek od wariatora, blaszki były tak słabe że mi 3 odleciały i mam tylko pare chyba z 3-4 .
(W poranek jak jechałem też mi chciał zgasnąć i był jakis taki dziwny dźwiek jak by coś się zablokowało, ale zjechałem na pobocze i chodziło wszystko.)
Co mi poradzicie? Bo serio nerwów nie mam na swoją katanę, cały czas coś, nie mogę nawet części znalesc.
Z góry dzięki za pomoc i za chęć jeżeli ktoś by mi odpisał. |
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 13-02-2015 23:04
|
Doradca
Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
|
Chyba zatarles cylinder ;/
Odkrec go i sprawdz w jakim stanie jest gładz i tlok
Katana by Krupnik
Grey&Red Project 2k14
Modyfikacje mechaniczne:
Cylinder Airsal Sport 50
Tłok Airsal
Wydech Tecnigas Next-R
Łożyska SKF
Uszczelniacze KOK
Wariator Malossi Multivar
Olej przekładniowy Malossi
Przełożenia pierwotne Malossi
Przełożenia wtórne SR
Króciec 19mm
Filtr RMS Air System
Modyfikacje optyczne
Lakier United Grey z palety VW
Manetki Motoforce
Lusterka Revo F1 Groove
Kierownica Downhill
Adapter pod Downhill
Przełączniki Peugeot
Podwyżka 10cm home made
Tylnia Lampa Black Line
KIerunki Revo Micro Black Line
Polerka wydechu
Końcówka wydechu w carbonie
Lagi w carbonie |
|
|
|
|
Dodany dnia 13-02-2015 23:13
|
Nowy
Postów:
Data rejestracji: 01.01.70
Pomógł: 0 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1
Status upomnienia:
|
Serio mówisz ze cylinder? No to będę musiał tak zrobić.. i roboty od cholery.
|
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 14-02-2015 12:19
|
Doradca
Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
|
Sprawdz, zdejmij cylinder i osadz jego stan. Moge sie mylisc ale to w 70% moze byc to, sprawdz odrazy stan tłoka i pierscieni
Katana by Krupnik
Grey&Red Project 2k14
Modyfikacje mechaniczne:
Cylinder Airsal Sport 50
Tłok Airsal
Wydech Tecnigas Next-R
Łożyska SKF
Uszczelniacze KOK
Wariator Malossi Multivar
Olej przekładniowy Malossi
Przełożenia pierwotne Malossi
Przełożenia wtórne SR
Króciec 19mm
Filtr RMS Air System
Modyfikacje optyczne
Lakier United Grey z palety VW
Manetki Motoforce
Lusterka Revo F1 Groove
Kierownica Downhill
Adapter pod Downhill
Przełączniki Peugeot
Podwyżka 10cm home made
Tylnia Lampa Black Line
KIerunki Revo Micro Black Line
Polerka wydechu
Końcówka wydechu w carbonie
Lagi w carbonie |
|
|
|
xmen1235 |
Dodany dnia 27-02-2015 23:56
|
Nowy
Postów: 14
Data rejestracji: 22.01.15
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Ewentualnie sprawdź jeszcze uszczelniacze na wale mogły one puścić i nie ma kompresji |
|
|
|
Dodek10 |
Dodany dnia 01-03-2015 22:10
|
Początkujący
Postów: 61
Data rejestracji: 24.04.11
Pomógł: 0 Skąd: Morawica
Status upomnienia:
|
Ja miałem to samo. Sprawdziłem totalnie wszystko i okazało się, że uszczelniacze Wyciągnij świecę, osusz ją dobrze suszarką, wywal resztki paliwa z cylindra przez dziurę na świecę w głowicy, zakręć świecę, kopnij z 20-30 razy, wykrec swiece. Jak bedzie mokra to 90% nie uszczelniacze, jak bedzie sucha to 99% uszczelniacze
|
|
|
|
wydrus |
Dodany dnia 14-03-2015 11:03
|
Początkujący
Postów: 83
Data rejestracji: 12.06.13
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Uszczelniacze lub pierścienie na cylindrze, jak kopiesz nie może lekko pracować ,bo nie masz "kompresji" i nigdy nie odpalisz skutera |
|
|